بازدید 4300

امدادرسانی پلیس مازندران به مسافران گرفتار در برف

فرمانده انتظامی استان مازندران از امدادرسانی به مسافران و خودرو‌های گرفتار در برف و کولاک سنگین ۲ روز گذشته در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸ 22 January 2022
به گزارش تابناک، سردار مرتضی میرزایی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: با توجه به بارش سنگین برف و کولاک شدید و پیش بینی احتمال سقوط بهمن و عدم ایمنی کافی در محور‌های کندوان، هراز و فیروزکوه برای جلوگیری از حوادث غیر مترقبه و حفظ جان مسافران این محور‌ها در مقاطع زمانی مختلف با هماهنگی مبادی ذیربط مسدود شد.
وی تصریح کرد: با توجه به صدور اطلاعیه و هشدار‌های هواشناسی و پلیس راه در خصوص وضعیت بد جوی در محور‌های مواصلاتی و تاکید بر پرهیز از سفر‌های غیر ضروری و تجهیز خودرو‌ها به وسایل و لوازم زمستانی، تعدادی از خودرو‌ها در این محور‌ها دچار مشکل شدند.
فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: با بسیج همه امکانات و تقویت گشت‌های انتظامی و امدادی و اعزام نیرو‌های کمکی از دیگر محور‌ها به محور‌های کوهستانی و برف گیر، خودرو‌های گرفتار در برف و مسافران در راه مانده امداد رسانی شد.
سردار میرزایی از اسکان مسافران در پاسگاه انتظامی، پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و مناطق امن و امداد رسانی به شهروندان طی دو روز گذشته خبر داد و افزود: برای پیشگیری از بروز حوادث غیر مترقبه به بیش از ۷۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف و کولاک در محور‌های مواصلاتی استان امداد رسانی شد.
فرمانده انتظامی استان مازندران اظهار داشت: با توجه به شدت بارش برف در محور کیاسر از بعد از ظهر روز گذشته این محور مسدود شد و تا اطلاع ثانوی به علت کاهش ایمنی همچنان مسدود بوده و تلاش برای بازگشایی این محور ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر محور‌های مواصلاتی هراز، فیروزکوه و کندوان باز و تردد در آن جریان دارد به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: ضمن رعایت قوانین و مقررات و تجهیز خودرو‌ها به وسایل و تجهیزات زمستانی، پلیس را در برقراری نظم و امنیت ترافیکی در محور‌های کوهستانی یاری کنند.
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به همکاری خوب دستگاه‌های امدادی و خدماتی در محور‌های مواصلاتی استان با پلیس راه به ویژه ماموران راهداری و هلال احمر، از همکاری خوب مردم و رانندگان و توجه به توصیه‌های پلیس قددرانی کرد.
سردار میرزایی همچنین از تعطیلی مدارس برخی شهر‌ها و مناطق مازندران امروز شنبه ۲ بهمن ماه به علت برف و یخبندان خبر داد و افزود: بارش برف و یخبندان در معابر، مدارس روستایی در شهرستان سوادکوه را تعطیل و آموزش در فضای مجازی دایر است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی