بازدید 3938
۱

پیشنهاد همکاری اطلاعاتی رژیم اسرائیل به امارات

نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیشنهاد افزایش همکاری امنیتی و اطلاعاتی به امارات عربی متحده را داده است.
کد خبر: ۱۰۹۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 19 January 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، بنت در نامه ای که روز سه شنبه در صفحه توئیتر خود منتشر کرد، پیشنهاد "حمایت اطلاعاتی و امنیتی" به امارات در راستای "دفاع از شهروندان" این کشور را داده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه این هفته طی نامه ای به محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد ابوظبی در واکنش به حملات پهپادی و موشکی انصارالله به امارات نوشت که اسرائیل آماده پیشنهاد حمایت اطلاعاتی و امنیتی به منظور کمک به امارات برای حفاظت از شهروندانش در مقابل حملات مشابه است.

وی در این نامه افزود: به تشکیلات امنیتی اسرائیل دستور دادم تا در صورت تمایل شما به همتایان خود در امارات هر کمکی را ارائه دهند.

ارتش یمن روز دوشنبه در عملیاتی به نام طوفان یمن، با پنج فروند موشک بالستیک و کروز و تعداد زیادی پهپاد، فرودگاه های دبی و ابوظبی و پالایشگاه نفت المصفح ابوظبی و تعداد دیگری از سایت ها و تأسیسات مهم و حساس امارات را هدف قرار داد.

امارات و رژیم صهیونیستی ذیل توافق عادی سازی در سپتامبر ۲۰۲۰ همکاری در حوزه های مختلف از جمله امنیتی و اطلاعاتی را آغاز کردند.

به نوشته نخست وزیر رژیم صهیونیستی، تل آویو متعهد به همکاری نزدیک با امارات در جنگ علیه نیروهای افراط گرا در منطقه است و شراکت با ابوظبی برای شکست دشمنان مشترک را ادامه خواهد داد.

بنت و محمد بن زاید در دسامبر سال گذشته در ابوظبی برای اولین بار یک دیدار علنی با یکدیگر داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
خخخه شماها آمدید که امارات هم بمب خورد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل