بازدید 7298

نقشه کارمند بیمارستان برای سرقت داروهای کمیاب فاش شد

کد خبر: ۱۰۹۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳ 18 January 2022

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، از متلاشی شدن باند سارقان داروهای کمیاب و گران قیمت داروخانه‌های تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ نادر مرادی افزود: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت داروهای کمیاب بیمارستانی در داروخانه‌های واقع در نقاط مختلف شهر تهران، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان به طور ویژه تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به انجام تحقیقات از سوی ماموران گفت:‌ ماموران پلیس با انجام چندین روز کار اطلاعاتی و با استفاده از شگردهای پلیسی، سرنخ‌هایی را از این افراد به دست آوردند و متوجه شدند سارقان با ایجاد یک باند سرقت و هماهنگ با هم، دست به سرقت داروهای کمیاب و گران قیمت از داروخانه‌ها زده‌اند.

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با با بیان این که ماموران موفق به شناسایی سرکرده این باند قاچاق شدند، ادامه داد:‌ همچنین در تحقیقات مشخص شد سرکرده باند یکی از کارمندان قراردادی بیمارستانی است که اقدام به طراحی و اجرای نقشه سرقت کرده است.

وی با بیان این که مخفیگاه این فرد شناسایی شد، افزود: طی هماهنگی با مقام قضایی مجوز عملیات، دریافت شد و ماموران با حضور در محل، وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بازرسی از محل دستگیری این فرد ۳۲ عدد داروی کمیاب و گران قیمت مورد نیاز بیمارستان‌ها نیز کشف و ضبط شد.

وی ارزش ریالی داروهای مذکور را ۵۰۰میلیون ریال برآورد کرد و گفت:‌ این باند متلاشی شد و برخی از اعضای آن نیز دستگیر شدند، اقدامات برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد مرتبط ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان