بازدید 7723
۱

مفقود شدن دو کوهنورد در کوه میشو

پس از ۱۴ ساعت تجسس، متاسفانه نتیجه‌ای حاصل نشد و به علت شرایط خاص منطقه و نیز تداوم بارندگی برف و وجود خطر برای تردد امدادگران در شب شنبه، این عملیات متوقف شده و به صبح یکشنبه موکول شد
کد خبر: ۱۰۹۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶ 16 January 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از مفقود شدن دو کوهنورد در کوه میشو در استان (حدفاصل بین مرند و شبستر) خبر داد.

سید علی سیدی، در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: طی تماسی در ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه روز شنبه، با سامانه پاسخگوی حوادث جمعیت هلال احمر استان، گزارش مفقود شدن دو کوهنورد اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله پس از اعلام گزارش، تیم هلال احمر شهرستان شبستر، عملیات جستجو و نجات را آغاز کرد و سپس برای پشتیبانی این عملیات، دو تیم دیگر هلال احمر از مرند و چهار تیم از تبریز با تجهیزات به عملیات ملحق شدند.

وی ادامه داد: پس از ۱۴ ساعت تجسس، متاسفانه نتیجه‌ای حاصل نشد و به علت شرایط خاص منطقه و نیز تداوم بارندگی برف و وجود خطر برای تردد امدادگران در شب شنبه، این عملیات متوقف شده و به صبح یکشنبه موکول شد تا در صورت بهبود شرایط و مساعد بودن جو، عملیات تجسس بار دیگر ادامه یابد.

سیدی خاطرنشان کرد: از تمامی هم استانی‌های عزیز خواهشمندیم از ورود بدون هماهنگی به منطقه که باعث تشدید وضعیت می‌شود، خودداری کنند و کوهنوردان عزیز نیز پیش از صعود، تجهیزات لازم را به همراه داشته و حتما از شرایط جوی منطقه کوهستانی اطلاع یابند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
چرا کوهنوردان به گزارش های هواشناسی و هشدارها توجه نمی کنند و خودشون و خانواده و دیگران رو دچار زحمت و گرفتاری و گاه خدای نکرده مصیبت می کنند؟
کوهنوردان گرامی ورزشکاران عزیز ماجراجویان محترم تو رو خدا دست از این جور شجاعت بازی ها بردارید ممکنه که یک بار توی شرایط آب و هوای بد جون سالم به در برده باشید ولی گاهی هم این طور دچار مشکل می شید و باعث دردسر برای خانواده و امدادگران میشید
لطفا لطفا لطفا ماجراجویی هاتون رو بگذارید برای زمان هایی که عامل آب و هوایی باعث ایجاد خطر بیشتر نباشه
برای همه تون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی