بازدید 22557
۵

جزئیات جدید از شنیده شدن صدای انفجار در غرب ایران

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان با اشاره به شنیده شدن صدای انفجار در در یکی از شهرستان های استان همدان گفت: همه دستگاه‌ها و نهادهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی به دستور استاندار بسیج شدند تا منشاء این صدای انفجار را بیابند.
کد خبر: ۱۰۹۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ 16 January 2022

به گزارش تابناک، ایسنا نوشت: مهدی باب‌الحوائجی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: در پی شنیده شدن صدای مهیب انفجار در یکی از شهرستانهای استان همدان در شب گذشته، همه دستگاه‌ها و نهادهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی به دستور استاندار بسیج شدند تا منشاء این صدای انفجار را بیابند.

وی اضافه کرد: پیگیری‌ها نشان داد در استان همدان انفجاری رخ نداده و صدای شنیده شده مربوط به استانهای همجوار بوده است، در این راستا استاندار همدان با استانداران استانهای همجوار تماس گرفته تا اگر انفجاری در این استانها رخ داده و نیاز به کمک همدان است نیروهای استان وارد عمل شوند که خوشبختانه این استانداران نیز اعلام کردند استانهای آنها در امنیت کامل به سر می‌برد.

 

باب‌الحوائجی اظهار کرد: احتمال ما تا کنون این است که این صدا مربوط به برخی از اقدامات آموزشی بوده که احتمال قریب به یقین این موضوع درست است و وزرات کشور در حال پیگیری و رصد بوده تا منطقه آموزشی به سمع و نظر مردم برسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۵
این شنیده شدن صدای انفجار در آن وسعت فقط میتونه از ناحیه قمر باشه...هیچوقت به مردم‌ حرف راست نزنید که راستگویی توی این مملکت شده گناه کبیره
تو امریکا اگه اتفاق می افتاد الان تمام رسانه های کشور ما از صدا و سیما تا روزنامه ها ایران با ذکر جرئیات از همون اولیل لحظه پوشش میدادند ولی تو کشور خودمون از دیشب تا الان هنوز مشخص نشده و جالب اینکه تو همدان شنیده شده ولی مدعی هستند که مال استا نها دیگه هست و خود اونها متوجه نشدند !!!!!
آره بابا شما راست میگید
احتمال ميدهند كه برنامه آموزشي بوده، يعني بايد برنامه آموزشي بوده باشه باقيش تكذيب ميشه. يادشون رفته اطلاع رساني كنند
جزئیات جدید . . . !!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم