بازدید 25294
۹

اعلام تصمیم دولت درباره افزایش حقوق کارمندان

عضو هیئت رئیسه مجلس به پیشنهادات پرداخت حقوق در سنوات گذشته اشاره و بیان کرد: در یک سال قرار شد ۵۰۰ هزار تومان به همه اضافه شود. افرادی که حقوق بالایی دریافت می‌کردند از این موضوع ناراحت بودند.
کد خبر: ۱۰۹۹۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵ 15 January 2022

به گزارش تابناک، عضو هیئت رئیسه مجلس درباره پیشنهاد دولت برای افزایش حقوق‌ها در سال آینده گفت: دولت قصد دارد یک عدد ثابتی به حقوق همه افراد اضافه شود و یک درصدی نیز نسبت به حقوق همه افراد افزایش صورت بگیرد که حدود ۱۰ درصد در نظر گرفته شده است.

حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به تاکید رئیس جمهور برای رعایت عدالت در پرداخت حقوق‌ها گفت: مجلس از این نوع نگاه عدالت محور رئیس جمهور و دولت استقبال می‌کند. بر این اساس، کسانی که حقوق پایین تری دارند، می‌توانند دریافتی بالاتری نسبت به گذشته داشته باشند.

وی با تصریح بر اینکه مقصود دولت و مجلس این نیست که همه یکسان حقوق دریافت کنند، اظهار کرد: دریافت حقوق‌ها باید به نحوی باشد که وقتی به میزان پرداختی به افراد و کارمندان نگاه می‌کنیم، عدالت را در حاکمیت مشاهده کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس به پیشنهادات پرداخت حقوق در سنوات گذشته اشاره و بیان کرد: در یک سال قرار شد ۵۰۰ هزار تومان به همه اضافه شود. افرادی که حقوق بالایی دریافت می‌کردند از این موضوع ناراحت بودند.

وی با بیان اینکه امسال دولت یک ترکیبی از عدد ثابت و درصد پیشنهاد برای افزایش حقوق‌ها داده است، گفت: این پیشنهادها در کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد تا در نهایت در صحن علنی مجلس تصمیم گیری شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس درباره پیشنهاد دولت برای افزایش حقوق‌ها در سال آینده گفت: دولت قصد دارد یک عدد ثابتی به حقوق همه افراد اضافه شود و یک درصدی نیز نسبت به حقوق همه افراد افزایش صورت بگیرد که حدود ۱۰ درصد در نظر گرفته شده است. البته این افزایش درصدی به صورت پلکانی است و کسانی که حقوق پایین تری دارند درصد بیشتری دریافت می‌کنند.

حاجی دلیگانی بیان کرد: مجلس به دنبال این است که لایحه دائمی شدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشگری، تامین اجتماعی و کشوری توسط دولت تعیین تکلیف شود زیرا از ۱۴۰ لایحه‌ای که دولت قبل به مجلس فرستاده بود، دولت سیزدهم ۱۰ مورد را تقاضای استرداد کرده است و حدود ۱۰۰ مورد را تقاضای تداوم بررسی کرده است. ۳۰ لایحه نیز تعیین تکلیف نشده است که یکی از آن‌ها لایحه دائمی شدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان است.

 

خبرآنلاین

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۹
سال 56 که سکه طلا 400 تومان یعنی 4 هزار ریال بود هر ماه 100 تومان بابت حق بیمه از حقوق ما کم می شد یعنی معادل یک جهارم سکه طلا که با نرخ امروز 3 میلیون تومان می شود اما بعد از پرداخت 12 سال حق بیمه ؛ مستمری یک پدر با همسر و 2 فرزند دانشجو فقط یک میلیون و پانصد هزار تومان است! جالب است که دولت ایران خط فقر یک خانواده 4 نفره را در تهران 10 میلیون تومان اعلام کرده
چرا اینها اصرار میکنند که همه باید حقوق یکسان دریافت کنند بالاخره کارمندی رده های مختلفی دارد و طبق قوانین متناسب با آن حقوق آنها افزایش پیدا می‌کند یا رییس اداره طبق قانون حق ریاست میگیرد همه اینها قانونی است حالا شما میگید این کارمند حقوق زیاد میگیره باید جبران تورم برای آن کمتر از بقیه باشد. اسپندی برای استدلال ظالمانه خودتان دود کنید.
دولت محترم موظف است بر اساس قانون و مطابق تورم به نرخ حقوق اضافه کند فراموش نکنیم سال اینده هم باز تورم داریم دولت ها اگر بی قانونی کنند قابل پیگیریو شکایت است مگراینکه قانون را عوض کنید
فکری به حال فراموش شدگان یعنی بازنشستگان این شرمندگان دائمی خانواده ها کنید
مگه سیستم کمونیستیه که همه یکسان بگیرن؟ تحصیلات، مسوولیت و سختی کار چی میشه؟ این چه طرز فکر مسخره ایه که دارین؟ بعدشم بخاطر بیسوادی و سیاست های غلط شما تورم مملکت ۱۰۰ درصده ولی اضافه حقوق ۱۰ درصد میدین؟
آخر چی شد؟من که متوجه نشدم آقای تابناک
آقای تابناک خوب بتاب ! چرا نصفه نیمه می تابید@
امیدوارم که افزایش قیمت ها در یک سال هم 10 درصد باشه.
این همه صغری کبری برای فریب اکثریت عوام تا اطمینان خاطر از جیب کارمندان بینوای اویزان دولت، دزدی بشه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار