بازدید 14064

جزئیات جدید از مرگ مشکوک فیلمبردار زن

بازپرس‌های پرونده قتل «هالینا هایچینز» فیلمبردار درگذشته اوکراینی، تلفن همراه متعلق به «الک بالدوین» را برای بررسی ضبط کردند.
کد خبر: ۱۰۹۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰ 15 January 2022

به گزارش تابناک، با ادامه بررسی مرگ «هالینا هاچینز» فیلمبردار ۴۲ ساله‌ای که در جریان فیلمبرداری فیلم وسترن «زنگار» با شلیک اسلحه کشته شد، پلیس تلفن همراه متعلق به «الک بالدوین» بازیگر و تهیه‌کننده این فیلم را برای انجام بررسی ‌های بیشتر ضبط کرده است.

«بالدوین» از زمان وقوع این حادثه مرگبار در صحنه فیلم «زنگار» در تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۲۱ در حال همکاری با پلیس است، طی این حادثه شلیک گلوله از اسلحه‌ای که در دستان «الک بالدین» بود به کشته شدن «هالینا هایچینز» فیلمبردار و زخمی شدن «جوئل سوزا» کارگردان فیلم منجر شد.

«بالدوین» در مصاحبه اخیر خود با شبکه ABC در پاسخ به پرسشی درباره این که آیا شلیک گلوله در فیلمنامه بوده است یا خیر توضیح داد: «اسلحه شلیک نکرد و من ماشه را نکشیدم. نه، هرگز هیچگاه اسلحه به سمت کسی نمی‌گیرم و شلیک نمی‌کنم».

وکیل «بالدوین» در گفتگویی با رسانه‌های اعلام کرده پرسش اصلی این است که گلوله های واقعی چگونه سر از صحنه فیلمبردای درآورده است.

اخیرا «هانا گوتیرز» مسئول اسلحه در پروژه سینمایی «زنگار» گفته واقعا نمی‌داند چگونه از گلوله‌های واقعی در حین ساخت فیلم استفاده شده و او از کمپانی تامین‌کننده مهمات این فیلم شکایت کرده است.

حادثه مرگبار برای «هالینا هاچینز» در حین ساخت فیلم «زنگار»، هالیوود را با شوک بزرگی رو به رو کرد و بسیاری استفاده از اسلحه‌های واقعی در پروژه‌های سینمایی را زیر سوال بردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر