بازدید 28271
۵
قیمت عجیب زنیت به بانوی پیر

یوونتوس خواهان جذب فوری سردار آزمون شد

کد خبر: ۱۰۹۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱ 11 January 2022

جیانلوکا دی ماریتزیو خبرنگار سرشناس اسکای اسپورت ایتالیا امروز مدعی شد باشگاه یوونتوس به خواست آلگری سرمربی تیمش برای جذب سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت وارد عمل شد.

طبق اعلام این خبرنگار معتبر باشگاه یوونتوس برای پر کردن جای خالی کیه زا ستاره بانوی پیر که رباط صلیبی پاره کرده می خواهد مهاجم ایرانی تیم روسی را به خدمت بگیرد.

در تازه ترین خبر در این زمینه سایت «چمپیونات» روسیه اعلام کرد باشگاه زنیت سن پترزبورگ از "بانوی پیر" 20 میلیون یورو برای فروش آزمون درخواست کرده که تابستان آینده بازیکن آزاد خواهد شد.

پیش از این رسانه ها گزارش داده بودند که لیون فرانسه 3 میلیون یورو برای آزمون و نیوکاسل انگلیس 6 میلیون یورو پیشنهاد داده اند.

قرارداد آزمون تابستان پیش رو به پایان می رسد و درخواست 20 میلیون یورو برای 6 ماه باقی مانده قرارداد بازیکن ایرانی از یوونتوس امری عجیب است.

آزمون بعد از درخشش با روبین کازان در سال 2019 راهی زنیت شد. سردار در مدت نزدیک به 3 سال حضور در زنیت موفق به کسب 3 قهرمانی در لیگ روسیه شد و هر 3 سال برای آقای گلی لیگ جنگید و یک بار موفق به کسب این جایزه شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۵
اینها بازارگرمی آزمون و پدرش و ایجنتش هست برای جامعه فوتبال... چندین ساله حرف از آرسنال و چلسی و میلان و پارما و ناپولی و .... هست. هرتیمی که بگید اینها مطرح کردن... اما اون تیم ها هیچ وقت حتی باب مذاکره را باز هم نکردن.... این ترفند خانواده آزمون برای بازار گرمی هست.
پاسخ ها
Sadeghi
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
تو چرا ناراحتی؟
ان شا الله که این خبر صحت داشته باشد و باشگاه زنیت از خر شیطون پیاده بشه و سردار یووه برود
اگر یونتوس رو اضافه کنیم، 1642 تیم خواهان جذب آزمون هستند...

از همین جا اعلام میکنم تیم محله ما هم درخواست انتقال آزمون رو به زنیت فرستاده ...
سردار تو همون زنیت بازنشسته میشه ،هیجا نمیخوانش
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان