بازدید 9916

اگر مرد هستید از پول خود برای خدمت به مردم بگذرید

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه عده ای به جای اینکه برای دولت کار کنند چند میلیارد سرمایه زدند به معنای دفاع از جانباز است؟ اگر مرد هستید برای خدمت به مردم از خود و پول خود بگذرید، این گوی و این میدان.
کد خبر: ۱۰۹۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ 11 January 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، مسعود پزشکیان در جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس در تذکری با استناد به ماده ۷۵ ایین نامه گفت: بنده مسئول اکیپ های اضطراری جبهه ها بودم. لشکر عاشورا هیچ عملیاتی نداشته که ما یا دوستانمان آنجا نباشیم، بنابراین تمام زندگی ما برای انقلاب و جانبازان بوده است، پس اگر کسی ادعای جانبازی و پیمودن راه شهید سلیمانی را می کند، لطفا مثل آنها نیز حرکت کند.

وی ادامه داد: اینکه عده ای به جای اینکه برای دولت کار کنند چند میلیارد سرمایه به هم زدند، به معنای دفاع از جانباز است؟ اگر مرد هستید برای خدمت به مردم از خود و پول خود بگذرید، این گوی و این میدان؛ هر چه گفته ام حمایت از محرومان بوده است و به این معنی نیست که کارکرد وزارت بهداشت در زمان کرونا نامطلوب بوده بلکه به این دلیل بیان شد که بهتر عمل شود.

پزشکیان اضافه کرد: از سوی دیگر در شرایطی که تعدادی از پزشکان مبالغ ۳۰ میلیونی برای یک عمل دریافت می کنند، چطور می توان به یک پزشک گفت در ازای دریافت ۸ میلیون تومان به شهرستانی برود و حق هم ندارد از آنجا خارج شود، در این شرایط او هم نسبت به شهدا، هم انقلاب و هم به فردی که مدعی دفاع از حقوق شهداست، بدبین می شود. ما برای حمایت از محرومان، انقلاب و خون شهدا آماده ایم و تا آخرین قطره خون خود در راه دفاع از انقلاب و خون شهدا خدمت می کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۴
مرحوم ططری نماینده کرمانشاه خودرویی که مجلس به او داد را آمبولانس بیمارستان کرد. خدایش بیامرزذ.
... حالا شما هی حرف بزن و ادعا کن اما پشت پرده استیضاح ها را همه می دانند چیست. اظهر من الشمس است جناب پزشکیان.
خداوند هرچه مسلمان نمای ایرانی در خدمت انگلیس واسرلئیل هست را از بین ببرد.
اول خودت بزار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
تو اول تحقیق کن بعد اظهار فضل دوست عزیز من ترک تبریزم این اقای پزشکیان بابت جراحی قلب از مردم نصف قیمت واز محرومان اصلا پول نمیگیرد مردم تبریز به این روند دکتر کاملا اشنا هستند ایشان نه اهل رانت ودروغ بوده ونه اهل زد وبند سیاسی انصاف پزشک متعهد ومومنی هست
خدا خیرت دهد آقا پزشکیان
خیلی طبیعیه که آقای پزشکیان دنبال منافع همکاران پزشک خودشون باشند....بد نیست پزشک هایی که دارن دستمزد میلیاردی در ماه از بیماری مردم درمیارن در سال مدتی کوتاه به مناطق محروم کشور برن...
یعنی پزشکان از معلمان حقوقشون کم تره؟ یه معلم توی این مملکت بالای 8 میلیون تومن می گیره.
اینقدر مردانگی از شما ها دیده ایم و خواهیم دید

که به نامرد می گوییم قربون سیبیل مردانه ات
احسنت
بسم الله از خودت شروع کن امضا بگیر از نمایندگان حقوقشان از حداقل دوازده میلیون تومان به چهار تومان برسه
تشکر ولی باندهای مافیای هرگز اجازه فعالیت انقلابی نخواهند داد
دیگه از روزم روشنتره که مال این حرفها نیستند
انصافا تا دلت مي خواهد از دوستان شما طول هشت سال خيلي مردانگي ديديم و كيف كرديم
اقای پزشکیان به داد مردم تبریز برسید سوخت مازوت نیروگاه داره ما را خفه میکنه
از دور سخن گفتن همیشه قشنگه.اقای پزشکیان در دوران وزارت شما و دولت اقای خاتمی سنگ بنای شرکتهای پیمانکاری رو گذاشتید و من که تازه وارد کار پرستاری شده بودم بدترین بخشها رو به شرکتهای پیمانکاری واگذار کردن مثلا بنده در ترک اعتیاد و روانپزشکی کار کردم و ظلم اون دوران رو تا قیامت فراموش نخواهم کرد یادمه برای بیماران بینوا که اشپزخانه رو هم خصوصی کرده بودن هر شب ماکارونی میدادن بله هر شب.هیچکس هم نه پیگیری میکرد نه بازرسی.واقعا اینها حق و دین به گردن شما به عنوان وزیر بهداشت نبود.من که گاهی به اون روزها فکر میکنم فقط میتونم بگم خدا به قیامت شما و صد البته خودم رحم کنه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار