بازدید 19650
۲

برکناری مدیرعامل قشم ایر در پی گزارش مستند تابناک

مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم ایر از سمت خود برکنار شد.
کد خبر: ۱۰۹۷۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳ 09 January 2022

برکناری مدیرعامل قشم ایر در پی گزارش مستند تابناک
به گزارش تابناک؛ در پی واکنش سریع از سوی مدیران عالی شرکت ملی نفت به انتشار اطلاعاتی درباره تمدید بدون مزایده قرارداد چارتری از سوی شرکت دولتی هواپیمایی قشم ایر، مدیرعامل این هواپیمایی عصر دیروز از سمت خود عزل شد.
کاپیتان قاسمی مدیرعامل این ایرلاین دولتی بود که طی هفته های گذشته با تمدید قرارداد پروازهای چارتری بدون برگزاری مزایده خبرساز شده بود. هواپیمایی قشم ایر طی چند سال گذشته به عنوان بخشی از اموال بابک رنجانی توقیف و مالکیت آن در اختیار شرکت ملی نفت ایران قرار گرفته بود.
گزارش مستند هفته گذشته سایت تابناک در مورد تمدید بدون مزایده قرارداد از سوی این هواپیمایی با چند آژانس معدود که در مورد 110 پرواز اربعین نیز تکرار شد، تغییرات مدیریتی فوری در این شرکت رخ داد که نشان دهنده جدیت دولت سیزدهم در برخورد با ابهاماتی از این دست در نهادهای زیرمجموعه خود است.
طی مراسمی با حضور مدیرعامل هلدینگ سورینت قشم، مدیرعامل جدید هواپیمایی قشم معارفه شد. با حضور مدیرعامل هلدینگ سورینت و اعضای هیئت مدیره هواپیمایی قشم، رامین حمزه به‌عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل قشم‌ایر جایگزین حسن قاسمی شد. قاسمی اسفندماه سال 98 به‌عنوان مدیرعامل قشم‌ایر جایگزین حیدری شده بود.
به نظر می رسد اسناد و مدارک منتشر شده در تابناک، نیازمند پیگیری و رسیدگی بیشتر نهادهای نظارتی و بازرسی است. چنین واکنش های قاطع و صریح با هرگونه ابهام و شائبه مالی، در شرایط اقتصادی فعلی می تواند برای مردم دلگرم کننده و امیدبخش باشد و عزم دولت سیزدهم در برخورد با این مسایل، ستودنی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲
تو رو خدا از قیمت نجومی پرواز ماهان به چین هم گزارشی تهیه کنید. شاید فرجی شد.
بنده خدا مدیرعامل رو قربانی کردند که شما راضی بشید و دیگه پیگیری نکنید.
مطمئن باشید ریشه ماجرا هنوز هست و منتظرند آب ها از آسیاب بیفته تا روز از نو ، فساد از نو بشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی