بازدید 6198

حضور جهادی و پررنگ پلیس در مناطق سیل‌زده هرمزگان

فرمانده انتظامی استان گفت: تامین امنیت مناطق سیل زده، مهمترین دغدغه پلیس استان بوده و از ابتدای بارندگی ، آب گرفتگی و سیلاب همه جانبه و تمام قد در کنار مردم سیل زده و آسیب دیده ایستاده ایم.
کد خبر: ۱۰۹۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 06 January 2022

به گزارش «تابناک»، سردار غلامرضا جعفری در گفت و گو با ایسنا، افزود: با توجه به بارندگی های شدید در استان، ضرورت تخلیه آب در مناطق سیل زده و رسیدگی و رفع مشکل مردم آسیب دیده در اولویت اول کاری پلیس قرار گرفت.

وی تامین امنیت را مهمترین مسئله مناطق سیل زده دانسته و خاطرنشان کرد: گشت های انتظامی استقراری و سیار با همکاری بسیج، سپاه و همچنین ایست و بازرسی ها در نقاط مختلف از جمله اقداماتی است که به منظور پیشگیری از جرایم و آسیب های احتمالی با تمام امکانات و تجهیزات برقرار شده تا شهروندان و مردم مناطق سیل زده دغدغه امنیتی نداشته باشند.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: پلیس با عمل به فرمان مقام معظم رهبری و حضور در کنار مردم تمام توان و تلاش خود را بکار گرفته تا مشکلات مناطق سیل زده برطرف شود و هر چه سریعتر مردم به زندگی عادی و طبیعی خود بپردازند.

سردار جعفری با بیان این که پلیس تمامی حوزه های ماموریتی خود به ویژه شرایط خاص و بحرانی را با جدیت دنبال می کند و بارها با تمرین و تکرار صحنه های فرضی مهارت لازم را در این خصوص در کارکنان خود نهادینه می کند تا در مواقع واقعی بهترین عملکرد داشته باشد، اظهار داشت: در حادثه طبیعی سیل اخیر هم بررسی ها نشان می دهند که کلیه همکاران از توان عملیاتی و خدماتی خوبی در مناطق آسیب دیده برخوردار بوده و با اشراف کامل و عملکرد مطلوب موجب شدند تا مردم هیچ گونه دغدغه و نگرانی امنیتی را تجربه نکنند و خدمات جهادی و مردم یاری پلیس هم نشانگر وجه تمایز پلیس مردمی کشور با سایر پلیس های دنیاست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل