بازدید 14063
رئیس اطلاعات ارتش اسرائیل:

توافق با ایران برای ما بهتر از شکست مذاکرات است

«اهارون حلیفا» فرمانده سرویس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل گفت: دستیابی تهران و کشورهای بزرگ به توافقی در مذاکرات وین برای اسرائیل بهتر از وضعیتی است که در آن این مذاکرات شکست بخورد و به نتیجه نرسد.
کد خبر: ۱۰۹۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷ 05 January 2022

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری آی ۲۴ نیوز، حلیفا که در جلسه شورای امنیتی کابینه رژیم صهیونیستی سخن می گفت، افزود: بازگشت به توافق هسته ای باعث اطمینان از محدودیت های موجود در برنامه هسته ای ایران می شود اما در صورت عدم توافق چنین محدودیت هایی وجود نخواهد داشت.

این مقام اسرائیلی اضافه کرد: بازگشت به توافق هسته ای مهلت بیشتری را برای اسرائیل فراهم خواهد کرد و امکان آمادگی بهتر را به دور از فشار برای سناریوهای تشدید تنش ها با ایران فراهم می کند.

وبسایت عبری زبان والا در این باره آورده است که اظهارات این مقام اسرائیلی در جلسه کابینه امنیتی این رژیم در روز سه شنبه گفته شده و توسط دو وزیر کابینه اسرائیل که در این جلسه حضور داشتند، منتقل شده است.

براساس گزارش این سایت، اظهارات حالیفا در پاسخ به دیوید بارنیا رئیس موساد صورت گرفته است که از احیای توافق هسته ای اظهار حمایت نکرده و به وزیران کابینه اسرائیل خبر داده است که هنوز برای تاثیرگذاری روی آمریکا در خصوص مفاد توافق هسته ای زمان هست.

بارنیا همچنین در این جلسه گفت: موضوع هنوز تعیین تکلیف نشده است و شایسته است برای گفتگو با آمریکایی ها درباره مفاد هرگونه توافق جدید زمان صرف کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست