بازدید 50941
دو هزار و نهصد و بیست و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

روایت ناطق نوری از اقدام هوشمندانه رهبر انقلاب برای سوریه / گمانه‌زنی درباره جزییات سفر رئیسی به روسیه: «سوخو-۳۵» در دستور کار است؟ / بن کارت خرید لبنیات در راه است؟

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند عربستان: نسبت به برنامه هسته‌ای ایران نگرانیم / توییتر خبرنگار نزدیک به وزارت خارجه از یک خط قرمز ایران در مذاکرات / «پرویز سروری» رئیس شورای عالی استان‌ها شد / درآمد‌های مالیاتی دولت در ۹ ماه ابتدایی امسال چقدر شد؟ / کنایه روزنامه خراسان به وزیر کار .. را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۹۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸ 04 January 2022

داریوش امیری: بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

در پرونده ترور سردار سلیمانی به عامل داخلی نرسیدیم

ذبیح‌الله خدائیان سخنگوی قوه قضائیه درباره شناسایی عوامل داخلی پرونده ترور شهید سلیمانی بیان کرد: در خصوص این موضوع با تحقیقاتی که صورت گرفته، به موردی برخورد نکردیم که عامل داخلی باشد و پاسخ من منفی است.

علت درگیری‌های مرزی با طالبان غیرحرفه‌ای بودن مرزداران آنهاست

مقام وزارت خارجه از غیرحرفه‌ای بودن مرزبانان افغان و عدم شناخت مرز و مسائل مرزی توسط نیروهای طالبان مستقر در مرز انتقاد کرد. سید رسول موسوی در صفحه توییتر خود نوشت: «بر اساس اخبار منتشر شده در یک ماه گذشته برخوردهای مرزی بین نیروهای مرزبانی ایران، پاکستان و دیروز با ترکمنستان در جوزجان رخ داده است. ریشه این درگیری‌ها در غیرحرفه ای بودن مرزبانان افغان و عدم شناخت مرز و مسائل مرزی توسط نیروهای طالبان مستقر در مرز است‌.»

وزیر بهداشت اسپوتنیک زده است، نه واکسن ایرانی

بهرام عین‌الهی، وزیر بهداشت در خصوص استقبال مسئولان از واکسن‌های ایرانی نیز می‌گوید: «بسیاری از مسئولان ما از واکسن داخلی استفاده می‌کنند، برای مثال حضرت آقا از واکسن برکت استفاده کردند، بنده و بسیاری از اعضای هیات دولت نیز همینطور.»این گفته‌ها نیز در مورد شخص خود وزیر بهداشت صدق نمی‌کند. چندی قبل وزارت بهداشت کارت واکسن دیجیتال وزیر بهداشت را منتشر کرد. در این کارت، واکسن اسپوتنیک را برای دوز نخست او در تاریخ ۲۲ اسفندماه ثبت کرده و همین واکسن را نیز در تاریخ ۲۵ فروردین برای دوز دوم او ثبت کرده است، در حالی که در اسفندماه واکسن برکت به عنوان اولین واکسن ایران در فاز یک کارآزمایی خود بود.

سخنان کاظم صدیقی مصداق ترویج منکر است

حجت الاسلام مصطفی درایتی فعال سیاسی می‌گوید: حرف‌هایی که از سوی برخی ائمه جمعه زده می‌شود بسیار نامربوط است. متاسفانه برخی از ائمه جمعه در ادبیات به کار رفته دقت ندارند و برخی از آن‌ها به نحوی صحبت می‌کنند که هم برای داخل و هم رسانه‌های خارجی خوراک تولید و مردم را ناراحت می‌کنند. این فعال سیاسی می‌گوید حرف‌های صدیقی مصداق ترویج منکر در جامعه است و طبیعی است در جایگاهی نیست که به مردم دستور بدهد و اگر دستوری وجود دارد باید به مسئولین بدهند. ارشاد کردن مردم با این الفاظ نتیجه عکس خواهد داشت. مخصوصا اینکه نمی‌توان از او پذیرفت که اشتباه لفظی بوده، چون متاسفانه بار‌ها چنین سخنانی را مطرح کرده است. شاید هم نام سازمان امر به معروف و نهی از منکر تغییر کرده و ترویج منکر شده است.کاظم صدیقی به تازگی گفته بود: «سگ گردانی، بدحجابی و دوری از فرزندآوری، هرزگی است.»

کنایه روزنامه خراسان به وزیر کار

روزنامه خراسان نوشت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دفاع از توئیت سه سال قبل خود که گفته بود با یک میلیون هم می شود، کار تولیدی کرد، گفت سه سال پیش مطرح کردیم که با یک میلیون تومان هم می‌شود شغلی ایجاد کرد و اکنون با وجود گذشت چند سال و گرانی مواد اولیه هنوز هم می‌توان با یک میلیون تومان شغلی را ایجاد کرد. تاکید وزیر کار بر ایجاد شغل با یک میلیون تومان در حالی است که اگرچه می توان مشاغل بسیار ساده خانگی نظیر بسته بندی مواد غذایی را با هزینه اندک انجام داد ولی برای مشاغلی که به گفته وی مهارت محور هستند، ایجاد شغل با یک میلیون تومان خیلی بعید به نظر می رسد.

جمع آوری اتوبوس‌های «کارتن خواب ها» از سطح شهر

مهدی چمران: فضای عمومی تبلیغاتی به ویژه خبرگزاری‌های خارجی بر مسئله اتوبوس خوابی متمرکز شده و خبرگزاری‌های خارجی یادشان رفته که زباله گردهای لندنی یا دیگر کشورها چگونه زندگی می‌کنند.من با زاکانی صحبت کردم و قرار شد شنبه یا یکشنبه بساط اتوبوس هایی که در شب محل خواب افراد است جمع کنند چون اتوبوس بهداشتی نیست و صبح که این افراد بیدار می شوند چه کنند؟

سخنگوی دستگاه قضا: پرونده شکایت از بازیگران از قم به تهران ارسال شده / تاکنون کسی احضار نشده است

خداییان، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری:تعدادی از مراکز فرهنگی و تشکل‌های استان قم از برخی بازیگران شکایت کرده‌اند؛ این پرونده در دادسرای انقلاب قم تشکیل و بعد به تهران ارسال و به مجتمع قضایی فرهنگ و رسانه تحویل شده اما تاکنون کسی احضار نشده است./انتخاب

بن کارت خرید لبنیات در راه است؟

عبدالله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران: احتمال دارد دولت برای حمایت از دهک های پایین و اقشار آسیب‌پذیر جامعه بن کارتی توزیع کند تا این افراد بتوانند فرآورده های لبنی را بعد از حذف ارز کالاهای اساسی خریداری کنند اما هنوز صحبت و قراردادی منعقد نشده است.با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی به طور قطع قیمت شیرخام نیز افزایش می یابد که این ماده اولیه ۶۰ تا ۷۰ درصد هزینه های تولید فرآوره های لبنی را تشکیل می دهد.با افزایش قیمت شیر خام پیش بینی می شود که قیمت محصولات لبنی نیز بیش از ۶۰ درصد افزایش یابد./تسنيم

پامپئو: از من و ترامپ حفاظت کنید؛ تهدید ایران بی‌سابقه است

 مایک پامپئو که در دولت دونالد ترامپ رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و سپس وزیر خارجه این کشور بود، در یک مصاحبه تازه، خواستار حفاظت خودش و دونالد ترامپ در برابر «تهدیدات ایران» شد.

درآمدهای مالیاتی دولت در ۹ ماه ابتدایی امسال چقدر شد؟

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی با اشاره به میزان درآمدهای ۹ ماهه مالیات گفت: در ۹ ماهه سال جاری وصولی مالیاتی ۶۰ درصد رشد داشته و ۱۰۸ درصد نسبت به بودجه مصوب تحقق پیدا کرده است، پیش ‌بینی می‌کنیم تا پایان سال ۲۷۰ هزار میلیارد تومان رقم مصوب بودجه محقق شود. / اقتصادنیوز

«پرویز سروری» رئیس شورای عالی استان‌ها شد

انتخابات هیات رئیسه شورای عالی استان‌ها برای سال اول دوره ششم با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد.پرویز سروری و شهرام دبیری برای ریاست شورای عالی استان ها رقابت کردند و در نهایت پرویز سروری با کسب ۳۸ رای از ۷۰ رای اخذ شده به عنوان رئیس شورای عالی استان ها در دوره ششم انتخاب شد./مهر

افروغ: از یکدست شدن حاکمیت می‌ترسم

عماد افروغ با تاکید بر نگرانی‌اش از یکدستی حاکمیت، درباره‌ی رسالت رسانه‌ها در این وضعیت می‌گوید: وقتی مردم در یک پیمایش ملی روی هم رفته ۲۶ درصد می‌گویند که گرایش چپ و راست داریم یعنی ۷۴ درصد از آنها نیستند؛ این ۷۴ درصد را چه کسی باید نمایندگی کند؟ شما باید نمایندگی کنید.افروغ می‌گوید: «دیدم مجلس جای بنده نیست. احساس کردم که نمی‌توانم اهداف بلند و روشنگرانه خود را از طریق مجلس دنبال کنم. قبل از آن فکر می‌کردم که مجلس نزدیک‌ترین کانون حاکمیت به آگاهی‌بخشی و روشن‌فکری است؛ بعد متوجه شدم که آن‌قدر آن‌جا تراکم لابی‌ها و جناح زدگی و سیاست‌زدگی است که بهتر است قالب و شکل آگاهی‌بخشی خود را عوض کنم.»- خیلی نگرانم با توجه به اینکه تقریبا می‌شود گفت که حاکمیت یک دست شده، و این خود زنگ خطری را به صدا درمی‌آورد. ان شاءالله که این یک دستی، مضمونی باشد. یک دستی مضمونی یعنی یک قانون اساسی داریم، یک آرمان انقلاب و اهداف و ارزش‌های متعالی داریم، که همه درحال حرکت به سمت آن باشیم. این خیلی خوب است؛ اما من می‌ترسم که این یکدستی مضمونی تبدیل شود به یک دستی جناحی و این زنگ خطر خواهد بود، زیرا جامعه بدون تکثر معنا ندارد و اداره‌ی کشور هم بدون تکثر معنا ندارد. یک جناح نمی‌تواند کشور را اداره کند. ما می‌گوییم وحدت در عین کثرت. یعنی کثرت باید نمود داشته باشد.

گمانه‌زنی درباره سفر رئیسی به روسیه؛ «سوخو-۳۵» و «اس-۴۰۰» در دستور کار است؟

وبگاه یک شبکه خبری ترکیه‌ای در تحلیلی در زمینه سفر آتی رئیس‌جمهور ایران به روسیه در هفته‌های آتی نوشت خرید جنگنده سوخو-۳۵ و سامانه دفاع موشکی در بحبوحه تحریم‌های آمریکا در دستور کار این سفر قرار دارد.یک شبکه خبری ترکیه‌ای روز دوشنبه نوشته، انتظار می‌رود «ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور ایران در سفر خود به روسیه در هفته‌های آتی علاوه بر تلاش برای تعمیق روابط میان دو کشور به دنبال پیشبرد یک توافق دفاعی میان دو کشور که از مدت‌ها پیش معطل‌ مانده باشد. به گزارش وبگاه شبکه خبری «تی‌آر‌تی» نوشته، انتظار می‌رود روسیه یک توافق ۲۰ ساله برای همکاری‌های نظامی و دفاعی به ارزش ۱۰ میلیارد دلار را با ایران به امضا برساند. این قرارداد ممکن است خرید ماهواره را نیز پوشش دهد. بر اساس این گزارش، سفر رئیسی به روسیه، باعث توسعه همکاری‌های نظامی-فنی ایران و روسیه طی خواهد شد. تهران انتظار دارد حداقل ۲۴ فروند جنگنده «سوخو-۳۵» چند منظوره فوق مانورپذیر خریداری کند. نیروی هوایی ایران تاکنون ۳۲ خلبان را انتخاب کرده که پرواز با سوخو-۳۵را فرا گیرند. کارشناسان می‌گویند، اگر مسکو و تهران در ژانویه به توافق برسند، کارهای مقدماتی تقریباً بلافاصله آغاز خواهد شد.

توییتر خبرنگار نزدیک به وزارت خارجه از یک خط قرمز ایران در مذاکرات

خبرنگار نزدیک به وزارت خارجه در توییت نوشت: یک منبع آشنا با مذاکرات به من گفت، هرچند خواست غربی ها، نابودی یا خروج سانتریفیوژهای فرابرجامی ایران بوده، نه در مذاکرات وین گذشته و نه در مذاکرات فعلی، تیم ایرانی هرگز زیر بار این خواسته نرفته و به عنوان یک خط قرمز جدی زیر بار نخواهد رفت. این خبرنگار در توییت دیگری نوشت: نشریه پولیتیکو به نقل از چند دیپلمات غربی: "برخی کشورها ترجیح می دهند ایران سانتریفیوژهای پیشرفته‌اش را که اضافه بر برجام تولید کرده، تخریب کند، حال آنکه ترجیح تهران انبار کردن آنهاست؛ نکته جالب اینکه پولیتیکو هم با اشاره به موضع قاطع ایران تلاش دارد راه حلی به جز تخریب ارائه دهد.

روایت ناطق نوری از اقدام هوشمندانه رهبر انقلاب برای سوریه

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور مقام معظم رهبری، با انتقاد از برخی افراد که مخالف حضور ایران در سوریه هستند، گفت: این افراد متوجه نیستند که طرح و اهداف فرانسوی ها، انگلیسی ها و آمریکایی ها در حمله به سوریه چیست! سوریه نه منابع نفتی آنچنانی و نه ثروت خاصی دارد بلکه به خاطر موقعیتی که نسبت به ایران و لبنان دارد اهمیت پیدا می کند و اصرار بر حفظ سوریه و تامین امنیت آن هوشمندانه ترین اقدامی بود که مقام معظم رهبری برای حفظ تمامیت ارضی کشورمان انجام داد و این مصداق دور اندیشی و تدبیر عالمانه است، وگرنه الان باید در پشت مرزهایمان با داعش می جنگیدیم. وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب هوشمندانه احساس کرد که این ها داعش را برای سرکوب کردن محور مقاومت ایجاد کرده اند تا بتوانند پل ارتباطی میان جریان های مقاومت را بشکنند. مشاور مقام معظم رهبری تصریح کرد: با درایت رهبری از حمله داعش دفع شر شد و با تدبیر و هوشمندی ایشان، رزمندگان مقاومت و در راس آن ها شهید سلیمانی توانستند با حضور بموقع و شجاعانه خود، توطئه های آمریکایی ها و فرانسوی ها را خنثی کنند.

عربستان: نسبت به برنامه هسته‌ای ایران نگرانیم

وزیر خارجه عربستان گفت، این کشور نسبت به برنامه هسته ای ایران نگرانی هایی دارد.به گزارش العربیه، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان امروز (سه شنبه) در یک نشست خبری مشترک با نیکاس دندیاس، همتای یونانی خود در آتن مدعی شد: ریاض از برنامه های ایران به ویژه در زمینه هسته ای نگران است. وزیر خارجه سعودی همچنین گفت که در یونان در رابطه با حملات انصارالله یمن به عربستان و راه های تقویت امنیت و ثبات در منطقه رایزنی کرده است.بن فرحان روز گذشته نیز در نشست خبری با همتای اردنی خود با بیان اینکه دست برادری به سوی ایران دراز است، گفت: درخصوص فعالیت های بی ثبات کننده ایران در منطقه رایزنی کردیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۶۶
عین الدوله از رجال قاجار قبل از مشروطیت مخالف شدید ان بود ولی چند وقت بعد از انقلاب مشروطه نخست وزیر شد.
حالا عین اللهی وزیر بهداشت هم اول نامه می نویسد و مخالف شدید واردات واکسن است بعد واکسن خارجی می زند وحالا واردات واکسن خارجی را از افتخارات خودش و دولت می داند مانند مخالفان برجام که حالا موافقند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
داداش کمرم شکست
کادوی ایران به روسیه خریددسوخو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
کل بودجه واردات کالاهای اساسی همچون گندم و

دانه های روغنی و شکر و دارو و خوراک دام و طیور

فقط سالی ۸ میلیارد دلار

ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی بوده است

که توسط صد نفر خودی وارد میشده است

که حالا دولت به بهانه خلاف های گسترده چندین نفر از
ان صد نفر و کمبود ارز لازم

قصد دارد تا کل ارز ترجیحی را لغو کند !!!؟

که قطعا باعث گرانی نان و گوشت و لبنیات و دارو میگردد

ولی چطور برای خرید چند ده فروند هواپیمای سوخوی

روسی ارز لازم را دارد !!؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
هر شاگرد بقال و سبزی فروشی و دانش آموزی می داند

که روسیه مخاف توافق ما با امریکا است

حالا چرا ما به جای مذاکرات مستقیم با وساطت روسها

داریم با امریکا مذاکره میکنیم ؟

الف،) مسولان ما هم کلا مخالف مذاکرات برجام با آمریکا هستند
و فقط برای بستن دهان مردم گرفتار و خریدن وقت ،!؟ دارند مذاکره می کنند

ب ) کاسبان تحریم و تند روهای ا و جبهه پایداری
ها دنبال بردن کشور به زیر پرچم روسیه و چین هستند و نمی دانند
که انها پس از سوء استفاده کامل از ما
با یک اخم و نهیب امریکا ، ما را در بین زمین و هوا رها خواهند کرد
باقر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
خخخخ اگه روسیه که روسیه است قرارداد رو میبنده پیش پول هم میگیره ولی یک پوکه فشنگ هم تحویل نمیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
تازه اگر به سرنوشت اس 300 هاش مبتلا نشه
از این اقدامهای هوشمندانه برای ایران هم بکنید لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
آنكس كه نداند و نداند كه نداند، در جهل مركب ابد الدهر بماند!
امیدواریم آسد ابراهیم سوخو ۳۵ را که یک سلاح استراتژیست است بتواند بخرد
پاسخ ها
عجیب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
در کدام نبرد هوایی حریف اف شانزده و اف سی و پنج و ...شده که شما میفرمایید استراتژیک؟ در ضمن مثل آب خوردن با سامانه پاتریوت یا تاد میزننش ناراحت نباش همه همه دارند تمام دور و بر ایران هست از این سامانه. جنس روسی مفتش گرون و تقلبیه
جمع آوری اتوبوس‌های «کارتن خواب ها» از سطح شهر:
اقای چمران اینکه پاک کردن صورت مسائله است. با تفسیر که شما از خوابیدن در اتوبوس کردید، با هماهنگی برای جمع آوری اتوبوسها از سطح شهر اصلا همخوانی ندارد.
پامپئو: از من و ترامپ حفاظت کنید؛تهدید ایران بی‌سابقه است:
ما در فارسی میگیم "هرکه خربزه میخورد پای لرزش هم میشیند".
شما که قبلا توافق کردین چرا ملت رو سرکار میگذارین
می گویند مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود اما نمی دانم ما ایرانی ها چرا هر چی ضربه از روسیه می خوریم بیشتر وابسته می شویم آن از تاریخ معاصر و قراردادهای زمان قاجار حالا بعضی ها می گویند آن روسیه تزاری بوده و روسیه توبه کرده آن از زمان جنگ که شوروی (روسیه) عراق را به انواع سلاح های متعارف و غیر متعارف مسلح کرد و بیشتر شهدای جنگ تحمیلی با سلاحهای روسیه شهید شدند و روسیه کنونی که با گرفتن چندین میلیارد دلار هنوز نیروگاه اتمی بوشهر را به طور کامل بعد از چندین دهه هنوز تحویل نداده زمان یکی از ریئس‌جمهور های قبلی چندین میلیارد دلار گرفت که موشک اس۳۰۰تحویل ایران بدهد آخر هم چند دانه بنجل از رده خارج شده تحویل ایران داد حالا باز می خواهد چندین میلیارد دلار بگیرد که سوخو۳۵ تحویل دهد زهی خیال باطل
پاسخ ها
ف . ص
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
دشمنی روسیه اینگونه است که الآن می زند و ۱۰ سال بعد روشن می شود که کار روسیه بوده
روسها زیرک ترین هستند
با خرید سوخو 35 قدرت نظامی ایران بیشتر و بهتر می شود
یک تار موی گندیده احمدی نژاد شرف داره به روحانی مغرور و ریاکار .
اقدامات محمود بدون شک در تاریخ بی سابقه بود فقط چند نمونه کوچک فقط در استان خراسان جنوبی
احداث بزرگترین بیمارستان
احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری
گاز کشی به اکثر شهرهای استان
اسفالت راهایی که بیش از ۳۰ سال انتظار اسفالت داشتند
اشتغال و کاهش نرخ بیکاری به زیر ۴ درصد
رونق اقتصادی و نشاط جامعه حتی با شعار استکبار ستیزی
حالا حسن روحانی
نابودی بورس و متضرر کردن ۶۰میلیون نفر و میلیارد کردن دوستان
پرداخت حقوقهای فوق نجومی
ده برابر کردن بودجه بعضی از نهادها علی رغم شعارهای عوامفریبانه
نابود کردن آموزش پرورش مملکت تبدیل کردن معلم به گداهای جامعه
از بین بردن اعتماد مردمی و نابود کردن سبد رای اصلاحات
تبدیل کردن مردم و کشور به قمارخانه بخاطر بیکاری مفرط
تبدیل دلار ۳ هزار تومانی به ۳۰ هزار طی فقط سه سال
غارت کردن صندوق ذخیره فرهنگیان و کم شدن ۱۲ هزار میلیارد پول صندوق
آشغالایی که رو دستشون باد کرده رو بدویید ۱۰۰ برابر قیمت واقعی بخرید. صنعت هواپیماشونم مثل صنعت هسته ایشون رونق کنید
پاسخ ها
باقر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
تو 50 سال گذشته و در تمام درگیریها کدوم سلاح روسی مخصوصا جنگنده هاش نسبت به غربی برتری داشتند؟؟؟ سلاحهای روسی فقط تبلیغاتیند عمل صفر
امروز در هوای بارانی معلمی که در آژانس کار می‌کرد متواری سوار کرد بعد از پیاده شدن پول داد و گفت الباقی مال خودت آقا معلم ؟؟!! معلم گفت دلم میخواست زمین دهان باز کند و مرا می‌بلعند؟؟ خدا به حق پهلوی شکسته بانو فاطمه زهرا خودش سزای کسانیکه باعث شدن وضعیت آموزش و پرورش مملکت این باشد رو بدهد .
پاسخ ها
قابل پیش بینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
معلم ها کلا هوش بالایی ندارند. معلم عزیز قصه و داستان تخیلی خوبی ننوشتی!!!!!!!!!!!1
صداقت را از خودتان شروع کنید و اگر وزیر بهداشت حقیقت را نگفته همین حالا اخراجش کنید تا حداقل یکبار حساب کار دست بقیه بیاید
پرستاران بیچاره واقعا فکر می‌گردن حقوق آنها ترمیم شده نگو یه کارمند ساده زندان سه برابرش حقوق میگیره
از اره بن سلمان نگران باشید.
اون موقع که دولت دست و پا بسته در اختیار چپ ها بود هرروز کارشکنی و سنگ اندازی کردید و همون یه ذره اختیار و قدرت رو هم تحمل نکردید حالا هم از یکدستی می ترسید . معلومه فازتون چیه ؟؟؟؟؟؟
سفر رئیسی به روسیه باعث توسعه همکاری‌های نظامی-فنی ایران و روسیه طی خواهد شد. تهران انتظار دارد حداقل ۲۴ فروند جنگنده «سوخو-۳۵» چند منظوره فوق مانورپذیر خریداری کند
تا تحریم آمریکا برداشته نشود روسیه چیزی بما نمیدهد چون پول نداریم، دوستی با امریکا بهتر از دوستی با روسیه، چین و هند است.
دوستان امریکا همه در رفاه دوستان روسیه و جین بد بخت و بیچاره.
پامپئو جک گفته اینو همه میدونند
ما هیچ وقت تجربه موفقی از خرید هواپیما از روسیه نداشته ایم، کاش یادمون باشه
این گفته‌ها نیز در مورد شخص خود وزیر بهداشت صدق نمی‌کند
]چون به خلوت می روند خود کار دیگر می کنند
دروغگویی مسئولین باعث تنفر مردم از اونها شده.
این وزیر بهداشت زمانی واکسن زده که در همان بازه زمانی نامه عدم ورود واکسن را امضا کرده بود.این چنین فردی شایستگی داشتن مسئولیت را دارد؟
اشتباه نکنید حتی بسته بندی مواد غذایی هم با یک میلیون تومان نمی شود که شروع کرد و با مراجعه به قوانین بسته بندی مواد غذایی متوجه می شوید که شما به طور مثال اگر نخود را به صورت فله و داخل کیسه بفروشید مشکلی ندارد ولی همین که همین نخود بسته بندی شد شامل چندین مجوز و هزینه های بسیار زیاد مجوزها می شود ودر ضمن جهت اطلاع به بسته بندی در خانه هم به هیچ عنوان مجوز داده نمیشود و باید در مکانی شامل امکانت خاص باشد که فقط هزینه خرید دستگاه تصفیه فاضلاب اونجا حدود دویست میلیون تومان است
و مغازه دار هم مجاز به فروش این اقلام بسته بندی شده در خانه یا کارگاه فاقد این مجوزها نیست نیست
متوجه نمیشویم منضورآقای درایتی ازانتقادتندازحرفهای اقای صدیقی کدام قسمت آن است چون ایشان چندچیزراتوام گفته اندکه بخشی ازآن کاملاًدرست وعقلانی وبخش دیگری بسیارمبهم است مثلاً فرزندنیاوری شایدعلل منطقی وعلمی داشته باشدکه هیچ ربطی به هرزگی نداردواما درموردسگ گردانی وترویج وتبلیغ برای معاشرت وهمخانگی بمراتب بدتراز
انتخاب پوشش خاصی است همه میدانیم که سگ حیوان بسیار
کثیفی است ونجاست اوکه درهمه جاپخش میکندمیتواندانسانرا
مبتلا به بیماریهای خطرناکی کندوشایدبهمین دلیل دین مبین اسلام این حیوان رانجس قرارداده که متاسفانه باتقلیدبعضی ازهموطنان بلانسبت کم ظرفیت وتازه بدوران رسیده و مقلد غلط
بعضی کانالهای ماهواره ای درسالهای اخیررواج پیداکرده که میتواندمصداق کارغلط وخلاف عرف جامعه هم باشدمسلماً آقای درایتی باسگ گردانی درکشوری اسلامی مخالفند این سگها که سگ گله وبرای حفاظت ازگله گوسفندنیستندبلکه سگهای تفننی یاگاهاًدرنده ای هستند که علاوه برخطرجانی برای هموطنانمان ایجادمزاحمت دائمی نیزدارندومتاسفانه قوانین مابرخوردقاطعانه بااین ناهنجاری شرعی واجتماعی وبهداشتی نکرده البته این نظرمسلماًخشم سگ دوستان وگروهی که تعریفش رفت را برمیانگیزدکه هرچندتعدادشان اندک ولی صدایشان بلنداست
من نظری ندارم لطفا مصدق اوقات شریفم نشوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
چشم
حسین شریعتنداری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
ما هم با شما موافقیم
اتوبوس خوابی؟ سرزمین وسیع منبع طبیعی فراوان نیروی کار فراوان.چی کم داریم ؟ شرم بر مسئولین ر خودشون تو ویلاهاشون زندگی اشرافی میکنند اونوقت مردم باید رو صندلی اتوبوس بخوابند .جناب چمران بجای حل مسئله صورت مسئله رو پاک نمیکنند.آن چمران مرحوم کجا و تو کجا
چرا ایقدر مسٸولین دروغ می گویند و زمانی که دروغ انها در می اید اصلا برایشان مهم نیست!!!؟اقای وزیر بهداشت ؟..فکر کنم دروغ گفتن شده اصول دین،چون اگر غیر از این بود حتما باید جواب حرف و کارشان را می دیدن!؟
مطابق برخی اظهارات کارشناسانه، خارج کردن سانتریفیوژها از مدار خدمت و انبار کردن آن، تفاوت چندانی با تخریب آنها ندارد. این سانتریفیوژها برای بازگشت به چرخه، مشکلات فراوانی خواهند داشت و آنچه در مذاکرات مطرح است صرفا یک دستاورد سیاسی و نمایشی است و در عمل این سانتریفیوژها فاقد کارایی می شوند.
خوشم میاد وقتی دروغ میگید ۱ ساعتش بعدش دروغتون در میاد. درس عبرت بگیرید دیگه . احترام به شعور ما به کنار خودتان خجالت نمیکشید؟؟
جناب افروغ
ما نسبت به کل جریان نگرانیم بحث یک دستی و دو دستی نیست
چراهر پدیده منفی که در کشور نمود پیدا میکند برای توجیه ان بلافاصله از لندن ونیویورک مثال میزنید؟؟کارتن خوابی وبیخانمانیومعتاد متجاهر وآسیب های اجتماعی دیگردر هرجا وجود داشته باشد غیر قابل قبول است.ضمنا اگر قرار است مقایسه ای صورت پذیرد با همه جوانب زندگی اجتماعی واقتصادی وسیاسی شهروندان کشور ها چه خوب وچه بد با هم مقایسه شود تا بتوان بتبع میزان موفقیت مدیریت در کشور ها را با هم مقایسه کرد
خسته نباشید به مسئولین کاردان و آگاه.
اینکه وزیر محترم بهداشت از کدام واکسن استفاده کرده مهم نیست ویا در درجه دوم اهمیت است ولی انچه مهم والبته غیرقابل قبول است کتمان صریح یک واقعیت از طرف یک وزیر وضزبه ایست که به اعتماد عمومی وارد میشود.لذا این موضوع به تنهایی میتواند وباید زمینه استیضاح وزیر را فراهم کند
آتی نه آینده!!!! پارسی را پاس بدارید!!
ائمه جمعه بعضی موقع ها با نطقهایشان نمک به زخم ملت می پاشند
اس ۳۰۰چه گلی به سرمان تابحال زده که اس ۴۰۰میخرید؟روسیه هرچه که به مافروخته یا مثل هواپیماهای ایلوشین وتوپولوف سقوط میکنه یا مثل نیروگاه بوشهرواس ۳۰۰تحویل آن سالهاطول میکشه وقتی هم که تحویل داد کارایی لازم راندارد!شایدهم رییسی رفته جریان فلفل دلمه برگشتی راباپوتین درست کنه!!
رئیس جمهوری که برای 4 سال انتخاب می شود حق بستن قرارداد 20 ساله ندارد. برای اینکار باید رفراندوم عمومی برگزار شود!!!!
ماجرای آقای سعید مدنی چیه!؟ چرا باید یک نفر که کلی هزینه کرده بلیط گرفته و حتی کارت پرواز گرفته، اطلاعات سپاه لحظه آخر بهش بگه که ممنوع الخروجه!؟ این که فقط فرصت مطالعاتی در امریکاست دلیل بر جاسوسی میشه!؟
آقای اژه ای و امیر عبداللهیان چندی پیش گفته بودند که ایرانیان خارج از کشور راحت بیان و نگران ممنوع الخروجی نباشن. با دیدن این گونه خبرها آیا واقعا صاحبان سرمایه و دانش جرأت میکنن برگردن ایران!؟
روسیه سالهاست ما رو از سرکار گذشته. سالهاست به بهونه های مختلف تحریم ایران به ایران جنگنده نمیده یا مثل دفعه پیش جنگنده های میگ ۲۹ رو میفروشه اما
TO (Technical Order)
ها رو نمیده و همینجوری میشه که ما فقط جنگنده رو میخریم و هیچ کاری باهاش نمیتونیم بکنیم. ولی همچنان داریم تغیرات روی هواپیماهای امریکایی میدیم یا تعمیراتش رو انجام میدیم چون حداقل اونها دستورکار فنی رو بهمون داده بودند.
در جنگ سوریه ابتدا جنگ بین مخالفین اسد و اسد بود بعدا که ایران و روسیه واز اسد پشتیبانی کردند و امریکا از مخالفین جنگ طولانی شد و داعش بوجود امد
بله پاک کردن صورت مسئله راحت ترین راه است آقای چمران؟اقای شهردار انقلابی فکری برای انانکه از خوابیدن در اتوبوس محرومشان میکنی کرده ای یا در حوزه ماموریت شما نیست؟همه چیز عادی می شود مثل کوله بری اتوبوس خوابی هم عادی می شود مثل فراموشی قول های قبل از مدیر شدن وزیر شدن رئیس شدن نماینده شدن و ....
حد اقل 020تا سوخو 35بخرید
معاونت محترم مالیاتی
شایسته است که صرفا ؛
میزان وصولی مالیات در ۹ ماهه اول سال را گزارش فرمایند وگرنه ارسال اعلامیه های یکطرفه اداره مالیات برای مودیان بعضا ورشکسته و یا مودیانی که بعضا ، انقدر درامد ندارند که حتی قادر باشند که دستمزد ماهانه کارگران خودرا پرداخت کنند،،عملا اب در هاون کوبیدن است و در بهترین حالت ان که حتی همه چیز ، نهایتا به نفع اداره مالیات تمام شود و اعتراض مودیان هم به جائی نرسد
مسلما ، نتیجه چنین برداشت غلطی از درامدهای مالیاتی ، فقط به ممنوع الخروجی و یازندان مودیان و یا نهایتا ، به توقیف کارخانجات از نفس افتاده در حال مرگ ، منجر خواهد گردید.
چطور ممکن است :
در مملکتی که روز بروز ،قدرت تولیدی مملکت بر اثر انواع تحریم ها از یکطرف و فقدان مدیریت درست از طرف دیگر ، همواره رو به نقصان است !!! انوقت درامد مالیات حاصله از درامد همان تولیدات ، رو به افزایش باشد
این افزایش نشان داده شده توسط معاونت محترم مالیاتی ، ممکن است که دوتا دلیل عمده دیگر هم داشته باشد
اولا، کاهش ارزش ریال بنحوی گه :
۱۰۰ درصد ارزش ریال امسال ، به هیچ وجه با ارزش ۱۰۰ درصدی ریال سال گذشته ، قابل مقایسه نمیباشد و هر مقایسه ای در این مورد ، مسلما گمراه کننده میباشد
ثانیا، احتمال کشف و استخرج منابع مالیاتی جدید :
در این ارتباط هم میبایست چنانچه منابع جدیدی مورد شناسائی و وصول مالیاتی قرار گرفته است که احتمالا ، بسیار زیاد و پراکنده هم میباشند
بهتراست که معاونت محترم مالیاتی ، ان منابع جدید مالیاتی را جداگانه نشان دهند و بقیه وصولیهای ۹ ماهه اول امسال را البته پس از لحاظ نمون میزان کاهش ارزش پول ملی و تورم ، نهایتا ، با ۹ ماهه سال گذشته مقایسه و نتیجه گیری فرمایند که نتیجتا نه خود گمراه شوند و نه مردمی که قضایای مالیاتی را دنبال میکنند
میوه و سبزی که در دنیا عامل جلوگیری از بیماری هست در ایران عامل بیماریه ، طوری که کشورهای دیگه قبولش نمیکنن
چرا هیچ اقدام هوشمندانه ای برای ایران و نجات مردم ایران از این فلاکت و این مشکلات نمیبینیم؟!
بعضی هم با این گزارش و عکس گرفتن هاشون ملت را بیچاره تر می کنند
حداقل این افراد کارتن خواب یه جایی داشتن که شبا بخابن
البته اتوبوس ها بهداشتی نیستن کف خیابان ها و زیر پل ها و گور خوابی
بهداشتی هست
خدا رحمت کند آیت ا.. هاشمی رفسنجانی، مردم از اقامه نماز توسط ایشان بیشتر استقبال می کردند. جناب صدیقی اشراف به امور اجتماعی ندارند نبایستی عده ای از مردم ولو نا مقید، از سخنان یک روحانی رنجاند.
هرجای دنیا وزیر همچین دروغی بگه مجبور به استعفا میشه
هاااا بگو باهم
مخلوط
۳۵ و ۴۰۰ باهم میدن میشه ۴۰۰
ببخشید واقعا حواسم نبود
هفده استان کشور را سیل آسیب رسانده صدا و سیما مشغول پخش شعار است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
اگر دولت قبل بود همه عوامل از جمله علی ضیا و دیگران پای کار بودند برای نشان دادن مشکلات مردم اما الان وقت نشان دادن مشکلات مردم نیست ا
با این کمبود ارز که مایحتاج مردم تامین نمیشود سوخو به چه درد مردم میخورد
پمپ ,و خودش را خراب کرده باید روزی هزار بار از این ترس بمیرد
دخالت در سوریه اقدامی بجا بود وگرنه امروز شاهد گسترش خطرناک داعشی میبودیم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی