بازدید 16504

حمله خونین به پزشک پس از فوت بیمار کرونایی

حدود ساعت ۹ شب ۲۷ آذرماه صدای شلیک گلوله، ساکنان یکی از محله‌های شهرستان میانه در آذربایجان شرقی را به وحشت انداخت.
کد خبر: ۱۰۹۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸ 04 January 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه همشهری، آنها لحظاتی بعد یکی از پزشکان خوشنام شهر را دیدند که غرق در خون در کنار ماشینش روی زمین افتاد بود. شلیک با استفاده از یک سلاح شکاری صورت گرفته بود و به‌نظر می‌رسید که فرد مهاجم از قبل مقابل مطب آقای دکتر کمین کرده و وقتی از آنجا خارج و قصد سوار شدن به ماشینش را داشته او را با سلاح شکاری هدف گرفته و پس از شلیک خونین متواری شده است.

شاهدان ماجرا را به پلیس و اورژانس گزارش دادند و دقایقی بعد پزشک خوشنام که ساچمه‌های تفنگ شکاری به سر و صورتش اصابت کرده بود به بیمارستان میانه انتقال یافت اما شدت جراحات او به حدی بود که وی بلافاصله به بیمارستان در تبریز منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

به‌دنبال این حادثه، تیمی از مأموران وارد عمل شدند و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عاملان سوءقصد به جان پزشک میانه‌ای آغاز شد. این در حالی بود که بررسی‌ها نشان می‌داد پزشک مجروح پیش از این نیز مورد سوءقصد قرار گرفته و این دومین بار بود که هدف حمله اینچنینی قرار می‌گرفت.

سرهنگ محمدتقی سلطانی، فرمانده انتظامی شهرستان میانه می‌گوید: مأموران در ساعات اولیه در محل حادثه حاضر شدند و با بررسی‌های گسترده موفق شدند ۲۴ساعت پس از حادثه یکی از متهمان را شناسایی کنند. این مرد که به یکی از استان‌های همجوار گریخته بود دستگیر شد و در بازجویی از او هویت ۲متهم دیگر پرونده نیز شناسایی شد.

وی افزود: طی تحقیقات گسترده و با اعتراف این فرد، ۲متهم دیگر نیز توسط مأموران شناسایی شدند و در یک عملیات غافلگیرانه شبانه در مخفیگاه خود دستگیر و به اداره پلیس انتقال یافتند.

ضاربان در بازجویی‌ها علت حمله به پزشک خوشنام را مرگ بیمار کرونایی خود دانسته و اعتراف کردند که چون تصور می‌کردند پزشک میانه‌ای در درمان بیمارشان کوتاهی کرده و به همین دلیل وی فوت شده است، نقشه انتقام‌جویی کشیده و او را هدف گلوله قرار داده‌اند.

به‌گفته فرمانده انتظامی میانه، سلاح شکاری استفاده شده در این سوءقصد از متهمان کشف شده و آنها با قرار قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۶
جناب اقای تابناک... این نتیجه مقاله هایی یا کامنت هایی هستش که علیه پزشکان و سیستم پزشکی کشور رواج دادین. شماها و امثال شما .... در این جنایت ها شما دست شما هم آلوده است.... طرف به سمت سر وصورت شلیک کرده یعنی به قصد کشتن زده.... آیا شماها میتونین خودتون رو ببخشین یا از ننگش خودتون رو کنار بکشین؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
شما مالیات پرداخت کنید، زیر میزی نگیرید و انصاف پیشه کنید، مردم شما را میپرستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
همین الان هم انسانهایی که بویی از انسانیت برده اند پزشکان را محترم میشمارند چراکه از لحظه تولد تا لحظه مرگ .خود و عزیزانشان را مدیون این افراد هستند.کسانیکه برای پول ، مزدوری شرکت های بیمه و دولت را میکنند و برای پایین نگهداشتن بی منطق تعرفه ها و اینکه پول کمتری به پزشکان پرداخت کنند آنها را به نپرداختن مالیات و بی انصافی متهم میکنندباید از بی وجدانی خود در پیشگاه عقل سلیم و مردم وپروردگار شرمنده باشند. این داغ ننگ همیشه در قلب مریض آنها .باقی خواهد ماند عقل و وجدانتون رو قاضی کنین. پزشکان بی انصاف هستند. ؟!! مبلغ ویزیت پزشکان در ایران از افغانستان جنگ زده با اون قطحی هم پایینتره چه برسه به کشورهای دیگه...واقعا کامنت ها شرم آوره آقای تابناک... با همین خزعبلات پزشکان جامعه رو در معرض تهدید قرار دادین...این هم نتیجه این نوع خباثت
این بی فرهنگی و توحش صد درصد محکوم است. پزشکان عزیز کمی از درآمدهایتان را با انصاف کم کنید تا نگاه مردم به شما مثبت تر شود و انشاالله اینطور تبلیغ نشود که شما فقط برای پول کار میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
به واسطه تبلیغات غلط رسانه ها نگاه مردم در کشور به عدالت تغییر یافته است. همه مردم در سطحی تمایل دارند مثل هم حقوق بگیرند و این رفتار را عین عدالت می دانند. به خدا هیچ جای دنیا اینگونه نیست. طرف فقط 10 کلاس سواد دارد ولی دوست دارد عین یک پروفسور دانشگاه یا جراح حقوق بگیرد.
این طرز فکر باعث شده است بدون هیچ منطق و پشتوانه دینی و عقلی همواره از تجار پزشکان و اساتید دانشگاه بگویی کنند و علیه ان ها جبهه بگیرند.
اگر آمار برداری کنند تنها 15 درصد پزشکان حقوق آنچنانی می گیرند و شما می توانید به ان ها مراجعه نکنید. پزشکان غالبا روزی 17 ساعت کار سخت دارند. سال ها درس خوانده اند. ضریب هوشی بالایی دارند نباید اندازه یک کارگر حقوق بگیرند. این مساله برای افسران ارتش قضات و اساتید دانشگاه نیز حاکم است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
آفرین به جوابی که به این فرد دادین. کاملا درسته. بنده خدایی کارگر ساختمونیه خودش رو با قاضی و پزشک و استاد دانشگاه مقایسه میکنه. ... میگه مگه اونا چی از من بیشتر میدونن!!! همینکه یکی میگه مگه پزشکها چرا باید درآمد بیشتر داشته باشن باید حق رای رو ازش بگیرن... این اوضاع مملکت ما بیشتر بخاطر همین آدمایی هستن که با این ضریب هوشی میتونن رای بدن.. اصلا فرق خودش رو نمیدونه... یکی نیست بگه بیا برو خب تو هم استاد دانشگاه پزشکی بشو ببینم میتونی یا نه تا فرق خودتو بفهمی... والا بخدا... ملت رد دادن
طرف دوبار مورد سو قصد قرار گرفته که دفعه اول هم قطعا ناشی از همین بی توجهی به بیمار بوده…
بعد نوشته پزشک خوشنام؟!
در چند سال اخیر قتل پزشکان و پرستاران در کشور زیاد شده. این همه درس بخون و با محدویت پذیرش پزشکی در آن قبول بشو و عاقبت قتل. چند سال قبل فقط یک فوق تخصص سرطان خون در استان اردبیل بود که اونم به قتل رسید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
نتیجه شکسن حرمت پزشکها توی فضاهای مجازی به همت دوستانی مثل تابناک عزیزه ... قلم هایی که با پول گرفتن از
بیمه و دولت برای بدنام کردن پزشکها شب و روز تلاش کردن. فقط برای اینکه اونا رو پول پرست نشون بدن تا حق تعرفه رو پایین نگه دارن ... واقعا رذالته
کمبودپزشک،خستگی پزشکان ورفتارمتکبرانه آنهاوتعامل بدبامراجعین وغرورناشی ازاشتغال به این شغل کمیاب وقس علیهذا...
حدس میزنم دلیل دیگری داشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
طرف خودش با رفیقاش اعتراف کرده شما حدس دیگه ای میزنی؟!
چرا مطب پزشکان متخصص مراجعه میکنیم به تعرفه تعیین شده از طرف دولت قانع نیستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
چونکه تعرفه های پزشکی بقدری نسبت به تورم اتفاق افتاده ۴ سال اخیر به زور بیمه ها و دولت پایین نگه داشته شده که قیمت پیتزای شما از قیمت تعرفه پزشکت بالاتره!!توضیح بیشتر میخواد به این واضحی بنظرتون؟!
متاسفانه جامعه پزشکی بسیار بد کار می کند. به تنها چیزی که نمی اندیشد درمان بیمار است. دستمزدهایی بسیار بسیار بالا دارند که مطلقا حقشان نیست. این وضعیت فقط در کشور بی صاحب ایران است. دانش پزشکی آنها از پزشکان پاکستانی هم بسیار کمتر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
متاسفانه جمله به جمله دروغ گفتی ... بخدا بیا من خودم پول ویزیت روانپزشکتو میدم..ما در ایران یکی از بهترین رنکینگ های پزشکی رو داریم و قطب سلامت منطقه هستیم و از کشورهای دیگه برای درمان در بیمارستان ها بستری میشن. هر پزشک حتما به درمان بیمارش فکر میکنه ولی معنیش این نیست که افرادی مثل شما فکر کنن بتونن حقش رو ضایع کنن وفکر کنن
وظیفشه مفتی هیکل شما رو جمع کنه...دستمزدهاشون از تمامی کشورهای منطقه بالاخص در مقایسه با رنکینگ منطقه ای کمتره که یعنی نزدیک به صفره و بقول شما اگه این فضای مجازی صاحبی داشت اول این خزعبلات شما رو در حق پزشکان بزرگوار این کشور پخش نمیکرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست