بازدید 7706

بارسلونا ممفیس دیپای را برای معاوضه به یوونتوس پیشنهاد داد

کد خبر: ۱۰۹۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹ 30 December 2021

صبح از اسپانیا خبر رسید ژاوی، سرمربی بارسلونا می‌خواهد آلوارو موراتا مهاجم کنونی یوونتوس که قرضی از اتلتیکو مادرید در این تیم حضور دارد را به ترکیب خود اضافه کند اما بارسلونا برای جذب موراتا باید خروجی داشته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، تکمیل فرایند انتقال آلوارو موراتا به بارسلونا کار راحتی نیست زیرا یوونتوس دوست ندارد مهاجم اصلی خود را در میانه فصلی که سختی‌های زیادی متحمل شده را از دست دهد و باید جانشین قابل اتکایی به خدمت گیرد. در همین راستا رومئو آگرستی از گل ایتالیا گزارش داده ممفیس دیپای، مهاجم 27 ساله بارسلونا و تیم ملی هلند گزینه‌ای است که می‌تواند جای خالی موراتا را در یوونتوس پر کند. بارسلونا به یوونتوس پیشنهاد کرده در ازای صدور رضایت انتقال موراتا، ممفیس دیپای را جذب کند.

تکمیلی: یوونتوس تمایلی ندارد بند خرید 35 میلیون یورویی آلوارو موراتای 29 ساله را در پایان فصل فعال کند و به زودی ماجراجویی این مهاجم اسپانیایی در پیراهن بیانکونری به پایان می‌رسد. بارسلونا اصرار دارد هرچه سریع‌تر موراتا را به ترکیبش اضافه کند اما یوونتوس در خصوص شرایط بدنی ممفیس دیپای که در حال حاضر هم مصدوم است، تردیدهایی دارد. در پایان، این اتلتیکو مادرید است که حرف پایانی را در انتقال موراتا به بارسلونا خواهد زد. انجام شدن این زنجیره نقل و انتقالاتی چندان آسان نیست. یوونتوس هنوز کاملا درباره دیپای متقاعد نشده است؛ نحوه انتقال پول‌ها میان این سه تیم مشخص نیست و از طرفی دیپای هم فقط تا 2023 با بارسلونا قرارداد دارد و فرضیه انتقال قرضی بلند مدت او به یوونتوس نیز منتفی می‌شود. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی