بازدید 8764
معاون عمرانی استاندار تهران عنوان کرد

تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا

ممنوعیت استفاده از سوخت مازوت در صنایع مجاور تهران و تامین گاز مورد نیاز نیرو گاه‌ها و سایر واحد‌های متصل به شبکه گاز نیز اعمال می‌شود. مصوبات جلسه برای روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه می‌باشد و در صورت افزایش شاخص آلودگی مجددا جلسه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۵۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸ 29 December 2021
تابناک اجتماعی
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا را تشریح کرد.

به گزارش «تابناک»، عابد ملکی در تشریح مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا اظهار داشت: ممنوعیت تردد خودرو‌های گازوئیلی اجرایی می‌شود؛ ضمن اینکه پلیس راهور باید نسبت به جلوگیری از تردد کلیه موتورسیکلت‌ها و خودرو‌های دودزا و فاقد معاینه فنی اقدام کند.

تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هواوی ادامه داد: جلوگیری از فعالیت‌های عمرانی که سبب تشدید آلودگی هوا می‌شود و جلوگیری از روشن ماندن اتوبوس‌ها و مینی بوس‌ها در پایانه‌های مسافربری از دیگر مصوبات این جلسه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: نظارت ویژه بر سوزاندن شاخه و برگ‌ها و پسماندسوزی انجام می‌شود ضمن اینکه پایگاه‌های سیار فوریت‌های پزشکی اعم از اورژانس و هلال احمر در مناطق پرتردد شهر و مناطق آلوده‌تر نیز جانمایی شود.

ملکی سپس گفت: ممنوعیت استفاده از سوخت مازوت در صنایع مجاور تهران و تامین گاز مورد نیاز نیرو گاه‌ها و سایر واحد‌های متصل به شبکه گاز نیز اعمال می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی جهت خوددداری از فعالیت‌های ورزشی در فضا‌های باز خاطرنشان کرد: مصوبات جلسه برای روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه می‌باشد و در صورت افزایش شاخص آلودگی مجددا جلسه برگزار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی