بازدید 13896

کولر گازی ال جی بهتر است یا گرین ؟

کولر گازی ال جی همیشه یکی از بهترین و با کیفیت ترین کولرگازی های موجود در بازار بوده است. کولر گازی ال جی در دو نوع با اینورتر و بدون اینورتر با موتور روتاری به فروش می رسد که برد اینورتر در نسخه های اینورتر را خود ال جی ساخته و نصب و مونتاژ آن را به کشورهای دیگر به خصوص چین سپرده است.
کد خبر: ۱۰۹۵۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴ 28 March 2022

کولر گازی ال جی بهتر است یا گرین ؟

کولر گازی اینورتر یک سیستم جدید در صنعت تهویه مطبوع می باشد که با کاهش مصرف برق توانسته است گامی بلند در این تامین برداشته باشد البته در این زمینه مزایا و معایبی نیز وجود دارد که مطمئناً می توان در طول مدت آن را برطرف کرد.در این صفحه به موضوع کولر گازی ال جی بهتر است یا کولر گازی گرین می پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی های کولر گازی ال‌ جی

یکی دیگر از دلایل قیمت نسبتا بالای این محصولات کولرهای گازی با کنترل آمپلی فایر است که علاوه بر کیفیت عالی از ویژگی های کنترل آمپلی فایر نیز برخوردار هستند.

مدل‌های مختلف کولر گازی ال جی

با توجه به اینکه ال جی سال هاست در زمینه تولید کولر گازی فعالیت می کند، همواره سعی داشته رضایت مشتریان خود را به بهترین نحو جلب کند، از این رو برای هر سلیقه و هر محیطی کولر گازی تولید کرده است. مدل های مختلف LG کولر گازی شامل کولر دیواری، پنجره‌ای، کاستی، پرتابل، ایستاده و داکت اسپلیت می باشد.

موتور کولر گازی ال جی

ال جی مانند همتای چینی خود سعی کرده از موتورهای مختلف (روتاری، پیستونی، اسکرول) در محصولات خود استفاده کند. این موتورها با توجه به نوع کاربرد و محیط مورد استفاده انتخاب شده و بر روی کولرگازی نصب می شوند.

میزان مصرف انرژی

ال جی همواره در تلاش بوده تا محصولاتی با کیفیت ارائه دهد و توجه به مصرف انرژی محصول همواره یکی از دغدغه های اصلی آن بوده است. می توان گفت تمامی کولرهای گازی ال جی از نظر مصرف انرژی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و اکثر آنها دارای برچسب انرژی رده A و B می باشند.

تکنولوژی‌های کولر گازی ال جی

در ادامه نوشتار کولر گازی ال جی بهتر است یا گرین باید بگوییم، جدیدترین فناوری های مورد استفاده در اکثر کولرگازی های ال جی عبارتند از: فناوری شروع به کار خودکار، فناوری خنک ‌کنندگی سریع، فناوری پره‌ های ضد فرسایشی، فناوری توربو، فناوری عیب‌ یابی هوشمند، اینورتر، اسکن هوشمند و …. این کولر ها در ظرفیت های سرمایشی و گرمایشی مختلف از 9000 تا 65000 تولید می شوند.

قابلیت ‌ها و ویژگی‌ های بارز کولر گازی ال جی

علاوه بر فناوری های ذکر شده به کار رفته در بسیاری از کولرگازی ها، مزایا و امکانات مختلفی برای این محصولات در نظر گرفته شد که از مهمترین آنها می توان به طراحی و ظاهر مناسب، گارانتی معتبر و طولانی مدت، عمر طولانی و کیفیت کار و راندمان بالا، ریموت کنترل از راه دور، تنوع و تعدد در مدل‌های مختلف، فیلتر و پنل قابل شستشو، نصب راحت و قابل تغییر حالت خواب، تایمر برنامه و خواب، صفحه نمایش دیجیتالی دما و زمان، قدرت پرتاب باد بالا، چند جهته بودن توزیع باد و… اشاره کرد.

خدمات پس از فروش کولر گازی ال جی

ال جی برای ارائه خدمات پس از فروش کولر گازی ال جی محصولات خود را گارانتی می کرد اما به دلیل عدم امکان حضور مستقیم کارکنان ال جی در ایران، این شرکت کار خود را به شرکت های داخلی سپرد و نمایندگی به آنها گارانتی داده است.

ویژگی کولر گازی گرین

درباره ویژگی های کولر گازی گرین می توان به چند مورد اشاره کرد که به بررسی آنها می پردازیم. گرین که کمتر از یک دهه از فعالیت خود می گذرد، دارای طیف گسترده ای از محصولات مانند: چیلرهای تراکمی، هواساز، فن کویل، داکت اسپیلت، VRF و کولرهای گازی است. تمامی محصولات گرین با استفاده از آخرین دانش اروپایی و ماشین آلات پیشرفته و توسط کارشناسان و تکنسین ها تولید می شوند.

پرتاب باد: پرتاب باد به سمت سقف در حالت سرمایش، پرتاب باد به سمت کف در حالت گرمایش.

فناوری Wifi: می توانید دمای خانه خود را در هر کجا که هستید انتخاب کنید.کولرهای گازی گرین می توانند به فناوری کنترل اینترنت اشیاء WIFI مجهز شوند.

سرمایش و گرمایش سریع: در 30 ثانیه سرمایش مورد نظر را خواهید داشت. در حدود یک دقیقه گرم شدن دقیق را احساس خواهید کرد.

فین های طلایی: با استفاده از فین های طلایی در کندانسورها و اواپراتورهای کولر گازی گرین مبدل حرارتی از آلودگی هوا و عناصر خورنده در امان خواهد بود.

فیلترها: فیلترهای ویتامین C با آزادسازی ویتامین C عملکرد سیستم دفاعی بدن را بهبود می بخشد. فیلتر یون نقره ضد باکتری و ضد قارچ است و انواع باکتری ها را از بین می برد. فیلتر آنتی فرم آلدهید احتراق ناقص ترکیبات کربن را از بین می برد.

سطح صدای بسیار پایین: با استفاده از آخرین دانش، سطح صدای یونیت داخلی و خارجی را به پایین ترین حد رسانده است.

توزیع یکنواخت هوا: پره های هوای بیرونی دستگاه علاوه بر حالت عمودی و افقی می توانند به چپ و راست نیز باد را پرتاب کنند.

بخش های مختلف کولر گازی گرین

برای توضیح اینکه کولر گازی ال جی بهتر است یا گرین بخش های مختلف کولر گازی گرین را معرفی می کنیم. اسپلیت از دو واحد یونیت داخلی و یونیت خارجی تشکیل شده است.

قسمت های تشکیل شده یونیت خارجی

کمپرسور: قسمت اصلی کمپرسور کولر گازی این است که وظیفه فشرده سازی مبرد و ایجاد اختلاف فشار برای گردش مبرد را دارد.

کندانسور: بخاری که از کمپرسور وارد کندانسور می شود تقطیر شده و به مایع تبدیل می شود.

اواپراتور: تبدیل مایع به بخار وظیفه اصلی این قطعه است.

شیر انبساط یا لوله مویی: فشار را کاهش می دهد و سرعت مایع خنک کننده را قبل از ورود به اواپراتور افزایش می دهد.

گارانتی و اصالت کولر گازی گرین

کولر گازی اسپلیت گرین دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 24 ماه گارانتی قطعات می باشد.

قابلیت های کولر گازی گرین

از دیگر ویژگی های کولر گازی می توان به حالت خواب، تایمر 24 ساعته و سیستم کنترل دما اشاره کرد. حالت خواب زمانی کار می کند که افراد به خواب می روند، حسگرهای حرکتی دستگاه به طور خودکار دمای محیط را اندکی افزایش می دهند و یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه این است که در ظرفیت های خنک کننده متفاوت تولید می شود.

کولر گازی ال جی بهتر است یا گرین ؟

مقایسه قیمت کولر گازی ال جی و گرین

در ادامه برای پرداختن به اینکه کولر گازی ال جی بهتر است یا گرین به مقایسه قیمت آنها می پردازیم.

قیمت کولر گازی ال جی

اسپلیت های که دارای کیت اینورتر هستند نسبت به کولر گازی های معمولی گران تر هستند و همچنین بسته به پارامترهایی مانند ظرفیت، نوع و عملکرد از نظر قیمت متفاوت هستند.

قیمت کولر گازی گرین

در هنگام خرید کولر گازی به نکات بالا توجه کنید تا خریدی هوشمندانه داشته باشید. محدوده ظرفیت سرمایش و سرمایش یکی از پارامترهای مهم در این زمینه است. معمولا ظرفیت سرمایشی دستگاه در کاتالوگ محصولات درج شده است، همچنین مدل های کم ظرفیت در مقایسه با مدل های پرظرفیت، قیمت مناسب تری دارند.

نکات منفی و مثبت کولر گازی گرین و ال جی

برای درک بهتر کولر گازی ال جی بهتر است یا گرین باید با مزایا و معایب هریک از آنها آشنا باشید.

کولر گازی ال جی بهتر است یا گرین ؟

مزایای کولر گازی گرین

کولرهای گازی با فیلترهای مخصوص به خود هوای سالم و تصفیه شده را در خانه یا محل کار ایجاد می کنند.

تقریباً بلافاصله پس از روشن کردن کولر هوای سرد را احساس خواهید کرد.

به دلیل جدا بودن موتور کولر از اسپلیت و همچنین عدم وجود داکت در کولرهای گازی صدای ناخوشایندی وجود نخواهد داشت.

معایب کولر گازی گرین

قیمت بالاتر کولر گازی نسبت به کولر آبی می تواند مشتریان را در انتخاب محصول بر سر دوراهی قرار دهد.

مصرف انرژی بیشتر در دستگاه های برودتی گازی، به ویژه آنهایی که معمولاً در ساعات اوج مصرف استفاده می شوند، مورد توجه متقاضیان است.

مزایای کولر گازی ال جی

یکی از مزایای قابل توجه و مهم کم مصرف بودن با استفاده از فناوری اینورتر است

طراحی پنل برای زیباسازی و استفاده از فناوری های روز مانند وای فای و …

لرزش و صدای موتور به میزان قابل توجهی کاهش یافته

سرعت سرمایش بالا در مقایسه با کولرهای گازی معمولی

معایب کولر گازی های ال جی

یکی از معایب اصلی کولر گازی اینورتر هزینه بالای آنها است.به طور کلی هزینه تعمیر کولر گازی با کیت اینورتر بیشتر از حد معمول است.

اگر دمای محیط مثلاً حدود 46 درجه سانتیگراد افزایش یابد، قدرت خنک کنندگی کاهش می یابد

معمولاً برند برتر کولر گازی فقط قیمت نیست. زیرا شرکت های تولیدی بر اساس نیاز بازار تولید می کنند.

برای بررسی دقیق تر و اطلاع از کیفیت و قیمت انواع کولر گازی گرین و ال جی به وبسایت دماباما مراجعه فرمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل