بازدید 7731

رگبار پراکنده در نقاطی از کشور

کد خبر: ۱۰۹۵۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ 27 December 2021

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، صادق ضیائیان مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوایی در کشور گفت: امروز در مناطقی از استان هرمزگان، جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار‌های پراکنده همراه با وزش باد شدید را داریم. در سایر مناطق کشور از امروز تا روز چهارشنبه جوی پایدار حاکم خواهد بود.

ضیائیان عنوان داشت: برای شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را انتظار داریم. از روز چهارشنبه یک سامانه‌ی بارشی وارد کشور خواهد شد که ابتدا مناطقی از خوزستان، لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، فارس و هرمزگان را در بر می‌گیرد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: به تدریج این بارش‌ها گسترش پیدا خواهد کرد و روز پنجشنبه اغلب نیمه جنوبی کشور بارش خواهند داشت. این سامانه فعالیت خود را تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داد و طی این مدت شاهد بارش‌هایی در کشورمان خواهیم بود.

وی درباره آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: از امروز تا چهارشنبه در تهران شاهد وجود هوایی پایدار خواهیم بود. تنها پدیده‌ی غالب در شهر تهران افزایش آلاینده‌ها خواهد بود که ناشی از پایداری هواست. بر این اساس طی چند روز آینده تا روز چهارشنبه مشکل افزایش غلظت آلاینده‌ها را در تهران خواهیم داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست