بازدید 8127

انتقاد شدید قهرمان المپیک از حمید سوریان

کد خبر: ۱۰۹۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲ 26 December 2021

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک خواستار توضیح حمید سوریان درباره علت برکناری سرمربیان تیم های ملی نوجوانان و جوانان کشتی فرنگی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، امید نوروزی در گفتگو با برنامه دایره طلایی درباره انتقادات او، رضایی و عبدولی از چرخه انتخابی محمد بنا، گفت: این هجمه ای که عنوان می شود، سمت محمد بنا و کشتی فرنگی نبوده و نخواهد بود، بلکه مسائل فنی و کارشناسی شده ای است که جامعه توقع دارند که کشتی عدالت محور باشد و هر تصمیمی گرفته می شود براساس نظرات کارشناسی باشد. انتقادی که وجود دارد از فرآیند انتخاب کشتی گیران است که من با این فرآیندی که تعریف شده مخالف هستم.

وی در نقد چرخه انتخابی تیم ملی تصریح کرد: من پیشنهاد دادم یک مسابقه قهرمان کشوری و جام تختی خوب برگزار شود و چکیده این دو مسابقه و نفرات اعزامی سال گذشته به مسابقات جهانی، در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی شرکت کنند و هر کسی در این انتخابی نهایی اول شد او ملی پوش ما باشد. دید فنی سرمربی هم در یکی دو وزن که کشتی گیران خیلی به هم نزدیک هستند، اعمال شود.

انتقاد شدید قهرمان المپیک از حمید سوریان

نوروزی با تاکید بر اینکه مدال آوران کشتی فرنگی صرفا در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی حاضر شوند، تاکید کرد: حالا ملی پوشان همه از مسابقه اول که قهرمان کشوری است، معاف شوند اما آنهایی که مدال نگرفتند از جام تختی وارد چرخه شوند و مدال آوران جهانی هم در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی بگیرند. در واقع به این شکل ما سه مسابقه مهم و پرمحتوا برگزار کردیم که این به صلاح کشتی است، هم رسانه به آن می پردازد و هم تعداد بیشتری از نوجوانان و جوانان جذب کشتی می شوند.

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک که میهمان تلفنی برنامه دایره طلایی بود، با اشاره به اینکه انتخاب مربیان هم باید طبق فرآیندی مشخص باشد، گفت: به اعتقاد من انتخاب دو مربی برعهده سرمربی باشد ولی سه مربی دیگر را باید با چرخه انتخابی مربیان، انتخاب کرد. از استان هایی که کشتی گیر در تیم ملی دارند خواسته شود که مربی معرفی کنند تا به این شکل مربی سازنده هم دیده شود. یعنی در کنار مربی ادواری، مربی سازنده هم باشد.

مشاور سابق علیرضا دبیر در امور کشتی فرنگی در خاتمه عنوان کرد: من یک سوال از قهرمان و پهلوانمان، دوست عزیزم نایب رئیس فدراسیون (حمید سوریان) دارم که به آن جواب بدهد، او بگوید که برکنار کردن مربیان تیم های ملی نوجوانان و جوانان بر چه اساسی بوده و در مورد نفرات جدیدی که آوردند، توضیح بدهند. ضمن اینکه همه ما، از محمد بنا و رسول جزینی گرفته تا امید نوروزی و قاسم رضایی و... پای یک میز بنشینیم و این موضوعات حل و فصل شود تا تیم ملی لطمه نخورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی