بازدید 5190
۲

شرایط فوق العاده خرید اقساطی ایران خودرو و سایپا

کد خبر: ۱۰۹۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳ 22 December 2021

با توجه به شرایط اکنون جامعه از نظر اقتصادی، بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند با پرداخت پول نقد اقدام به خرید ماشین کنند و خرید اقساطی خودرو می‌تواند به نفع آن‌ها باشد. اما یک نکته مهم نیز وجود دارد که خرید اقساطی خودرو را نمی‌توان از هر مجموعه‌ای انجام داد و حتما باید مرکزی را برای این منظور انتخاب کنید که بتوان به عملکرد آن از ابتدا تا انتهای مراحل خرید خودرو، اعتماد کرد. ما در این مطلب سعی داریم به موضوع خرید خودرو به صورت اقساطی اشاره کرده و نکاتی که مشتریان باید به آن توجه داشته باشند را شرح دهیم. همچنین به شما خواهیم گفت که چنانچه قصد خرید خودرو از شرکت ایران خودرو و سایپا دارید می‌توانید با مراجعه به مرکز فروش آرشا خودرو که در زمینه فروش اقساطی ایران خودرو و فروش اقساطی سایپا فعالیت می‌کنند، خرید ماشین مورد نظر خود را بدون معطلی انجام دهید.

شرایط فوق العاده خرید اقساطی ایران خودرو و سایپا

خرید و فروش اقساطی خودرو برای خریدار و فروشنده چه مزایایی دارد؟

در مورد خرید اقساطی خودرو باید به این مورد اشاره کرد که این روش خرید به این صورت انجام می‌شود که مشتری بخشی از پول خودرو را در ابتدا و به صورت نقدی و مابقی آن را به صورت اقساطی و در فواصل زمانی مشخص به فروشنده پرداخت خواهد کرد. این روش می‌تواند برای خریدار مزایای گوناگونی داشته باشد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • مشتری می‌تواند بخشی از مبلغ خودرو را به صورت نقد پرداخت کرده و مابقی آن را به صورت اقساط ماهیانه و یا دو ماه یکبار و یا حتی 6 ماه یکبار پرداخت نماید.
  • با پرداخت مبلغی از پول خودرو و ارائه تعهد نامه، چک و یا سفته‌ای که خریدار ارائه می‌کند، خودرو به او تحویل داده می‌شود.
  • با خرید اقساطی خودرو فشار کمتری به خریدار وارد می‌شود.
  • اما روش خرید اقساطی تنها برای خریدار مزیت به همراه ندارد بلکه فروشنده نیز از این روش خرید سود خواهد برد ما در ادامه به مزایای فروش اقساطی خودرو نیز برای فروشنده و مراکز فروش خودرو اشاره خواهیم کرد.
  • فروشنده می‌تواند با استفاده از روش فروش اقساطی خودرو در یک بازه زمانی طولانی، پول و سود بیشتری بابت کالای خریداری شده نسبت به خودرویی که به صورت نقدی فروخته می‌شود، از خریدار دریافت نماید.
  • چنانچه در این روش شرایط فی‌مابین فروشنده و خریدار بر مبنای اعتماد و منطق معامله صورت گیرد، رضایت مشتری می‌تواند موجب تبلیغات کارآمد برای فروشنده شود.
  • در فروش اقساطی خودرو سند ماشین به میزان بدهی تا زمان اتمام اقساط و پرداخت آخرین قسط از طرف خریدار، در دست فروشنده باقی می‌ماند و سپس به وی واگذار می‌گردد بنابراین ضرری متوجه فروشنده نخواهد شد.

فروش اقساطی ایران خودرو

در سال‌های اخیر و با توجه به تحریم‌ها و بالا رفتن قیمت خودروهای خارجی در ایران، بسیاری از خریداران به سمت خرید خودروهای ایرانی گرایش پیدا کرده‌اند، هر چند که در همین مدت نیز خودروهای داخلی از جمله خودروهای ساخت شرکت ایران خودرو و سایپا نیز افزایش قیمت داشته‌اند اما بسیاری ترجیح می‌دهند فعلا به جای خرید ماشین‌های خارجی اقدام به خرید خودروهای داخلی آن هم به صورت شرایطی و اقساطی نمایند زیرا حداقل تهیه قطعات و لوازم یدکی آن‌ها آسان‌تر صورت می‌گیرد. شرکت ایران خودرو نیز با تولید خودروهای مختلف توانسته است نیاز خریداران برای خرید خودروی داخلی را برآورده نماید. به همین منظور بسیاری از مراکز فروش خودرو با در نظر گرفتن شرایط فروش اقساطی خودرو ، امکان خرید ماشین را برای مشتریان فراهم کرده‌اند.

شرایط فوق العاده خرید اقساطی ایران خودرو و سایپا

همچنین تنوع محصولات ایران خودرو سبب شده تا خریداران بتوانند با هر میزان توان و بودجه‌ای که دارند چه به صورت نقدی و چه به صورت اقساطی از کارخانه و یا مجموعه‌های معتبر فروش خودرو، خرید خودروهایی مانند پژو 206، 405، پژو 207 و پژو پرشیا و ..  را انجام دهند.

فروش اقساطی سایپا

در خصوص خرید انواع خودروهای شرکت سایپا نیز شرایط به همان صورتی است که در مورد محصولات ایران خودرو به آن اشاره کردیم، سایپا نیز یکی دیگر از شرکت‌های بزرگ داخلی به شمار می‌آید که توانسته در این سال‌ها خودروهای متنوعی را با ویژگی‌ و قیمت‌های مختلف به صورت نقد و اقساطی به بازار عرضه نماید. مشتریان محصولات سایپا نیز می‌توانند اکنون با استفاده از شرایط فروش اقساطی سایپا که گاهی توسط خود کارخانه و یا از طریق نمایندگی‌های معتبر فروش خودرو سایپا در سراسر کشور اعلام می‌شود، خودروهایی از قبیل پراید، کوییک، تیبا و سراتو و .. را با توجه به نیاز و شرایط مالی خود خریداری نمایند.

برای خرید اقساطی خودرو به چه نکاتی باید توجه کرد؟

همواره یک نکته اساسی و مهم در خصوص خرید هر محصولی وجود دارد و آن هم خرید از فروشندگانی است که دارای اعتبار بالایی در حوزه فروش آن کالا باشند و بتوانند اعتماد مشتری را جلب نمایند. در خصوص خرید خودرو بخصوص خرید اقساطی خودرو نیز به همین مورد باید توجه کرد.  نکته دیگر آن که شرکت‌ها و نمایندگی‌هایی را برای خرید اقساطی خودرو انتخاب کنید که دارای مجوز رسمی باشند.

شرایطی که شرکت مورد نظر برای فروش اقساطی ایران خودرو و فروش اقساطی سایپا در نظر گرفته را به طور کامل و دقیق مطالعه کنید و چنانچه در خصوص هر بخش سوالی داشتید با مرکز فروش خودرو در میان بگذارید تا ابهاماتی وجود نداشته باشد. از مدارکی که باید برای خرید خودرو اقساطی ارائه کنید، اطلاع داشته باشید. در روش فروش اقساطی خودرو، باید فروشنده تعهد نماید تا خودروی خریداری شده پس از دریافت مبلغ اولیه، فورا به مشتری تحویل داده شود و شرکتی که فروش اقساطی ایران خودرو یا سایپا را بر عهده دارد باید این تعهد را به خریدار بدهد که می‌تواند پس از عقد قرارداد خودرو را در اختیار وی قرار دهد.

شرکت آرشا خودرو که در انتها به معرفی بیشتر آن خواهیم پرداخت نیز یکی از مجموعه‌های معتبر در این زمینه می‌باشد و جهت فروش اقساطی سایپا و ایران خودرو شرایط خاصی را در نظر گرفته که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • با عقد قرارداد خرید سند به نام خریدار و به میزان بدهی در قالب اجاره به شرط تملیک در رهن شرکت آرشا خودرو باقی می‌ماند و پس از پرداخت آخرین قسط، سند از رهن خارج شده و به مشتری تحویل داده می‌شود.
  • شرکت آرشا خودرو شرایطی را مهیا کرده که مشتری بتواند پرداخت اقساط را بین 4 تا 36 ماه متناسب با توانایی خود انتخاب نماید.
  • از دیگر مزایای خرید اقساطی خودرو از این شرکت می‌توان به بی‌نیاز بودن به ضامن در صورت ارائه مدارک معتبراشاره کرد. به این ترتیب مشتری دیگر دغدغه‌ای برای تامین ضامن نخواهد داشت.

شرایط فوق العاده خرید اقساطی ایران خودرو و سایپا

شرکت آرشا خودرو

چنانچه با توجه به شرایطی که ذکر کردیم مایلید از روش خرید اقساطی خودرو برای تهیه یک اتومبیل استفاده کنید ، شرکت آرشا خودرو یکی از مراکز معتبر و از فروشندگان قدیمی خودرو در تهران به شمار می‌آید که می‌تواند انواع خودروهای ایرانی را در مدل‌های مختلف به مشتریان عرضه نماید.

شرکت آرشا خودرو همواره سعی داشته با در نظر گرفتن بهترین شرایط امکان خرید اقساطی خودرو را برای مشتریان، فراهم نماید. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی سایپا و ایران خودرو خودرو می‌توانید به سایت این مجموعه به آدرس الکترونیکی www.arshakhodro.com مراجعه کنید و پس از انتخاب خودروی دلخواه و در نظر گرفتن شرایط فروش، وجه نقد اولیه را را پس از عقد قرارداد به شرکت پرداخت نمایید. همچنین برای برقراری تماس با آرشا خودرو و کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه فروش اقساطی خودرو می‌توانید با شماره تماس‌هایی که در سایت این مجموعه ذکر شده، تماس حاصل نمایید و از راهنمایی کارشناسان این مرکز بهره‌مند شوید. 

 

انتهای رپرتا‌ژ آگهی/

 

سلب مسئولیت: این محتوا تبلیغاتی است و تحریریه تابناک مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سلام شرایط اقساطی دناپلاس دنده ای وپژوپارسtu5 را میخواستم امکانش اگه هست جواب بدین ممنونتون میشم
سلام شرایط اقساطی پژوپارسtu5 ودناپلاس دنده ای رابگیدممنون میشم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست