بازدید 11907

هشدار حماس به رژیم‌صهیونیستی درمورد شرایط نوار غزه

جنبش حماس دوشنبه شب در پیامی به هیأت مصری اعزامی به رژیم صهیونیستی هشدار داد که ادامه سیاست‌های تل‌آویو در اجرای برخی تصمیمات از جمله تبادل اسرا و بازسازی در غزه منجر به انفجار اوضاع در منطقه می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۶ 21 December 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از المیادین، این پیام در دیدار هیأت مصری که پیش از این برای دیدار با سران حماس به غزه رفته‌بودند و اینک عازم «تل آویو» شده است، بیان شد.

برخی منابع به این شبکه خبری گفته‌اند که هیأت مصری به تل آویو رفته است و واکنش حماس را در مورد موضوع اسرا و بازسازی غزه به مقامات رژیم صهیونیستی اطلاع خواهد داد.

این منابع به المیادین گفته اند که حماس بر این باور است که تنها راه حل با پرداخت هزینه مناسب از سوی رژیم صهیونیستی برای عملی کردن پرونده تبادل اسیران براساس چشم اندازی است که این گروه ارائه داده بود.

به گفته این منابع، حماس به مصری‌های اعلام کرده است که ادامه سیاست تعلل به انفجار اوضاع در غزه منجر خواهد شد، چرا که شرایط این باریکه به سرعت در حال افزایش است و ممکن است در کوتاه مدت با مراحلی تشدیدکننده روبرو شود.

این منابع اعلام کردند حماس به مصری‌ها اطلاع داده است که این گروه مخالف این است که رژیم صهیونیستی مسأله بازسازی نوار غزه را به پرونده تبادل اسیران گره بزند.

همزمان نیز روزنامه فرا منطقه‌ای رای الیوم اعلام کرد که تحولات و شواهد و قرائن بیانگر شکل گیری سومین انتفاضه مسلحانه در سرزمین‌های فلسطینی و سرخوردگی سازمان‌های و موسسات امنیتی صهیونیستی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار