بازدید 5745

دزدان یک مغازه گوشی همراه دستگیر شدند

کد خبر: ۱۰۹۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲ 19 December 2021

سرپرست فرماندهی انتظامی سیرجان از دستگیری چهار سارق که از مغازه موبایل فروشی یک شهروند سیرجانی سرقت کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خراسان، سرهنگ منصور رمضان نژاد افزود: به دنبال سرقت از یک مغازه فروش تلفن همراه در شهر سیرجان، بلافاصله نزدیک ترین تیم گشت انتظامی و ماموران پلیس آگاهی عازم محل سرقت شدند.

وی ادامه داد: در این خصوص ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه، با چندین روز تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی چهار متهم دخیل در این سرقت شدند و در ادامه این افراد را ضمن اخذ نیابت قضایی، در یکی از شهرستان های استان خراسان رضوی دستگیر کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی سیرجان خاطرنشان کرد: در بازجویی های بعدی مشخص شد این متهمان که یک نفر از آنان مالخر اموال سرقتی است، سابقه دار هستند و با گشت و گذار در نقاط مختلف کشور و شناسایی سوژه های خود که اغلب مغازه های فروش تلفن همراه هستند در فرصتی مناسب اقدام به سرقت می کنند.

وی با اشاره به اعتراف این متهمان به سرقت مغازه فروش تلفن همراه شهروند سیرجانی، ارزش اموال سرقتی از این مغازه را ۹ میلیارد ریال ذکر کرد و یادآورشد: تحقیقات تکمیلی برای کشف دیگر سرقت های احتمالی این سارقان غیر بومی ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار