بازدید 7960

بهترین روش تزریق ژل

در این مقاله می‌خواهیم به بررسی تزریق ژل و تزریق چربی بپردازیم. با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۰۹۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 18 December 2021

همه ما با گذشت زمان شاهد بروز چین‌وچروک‌ها و افتادگی‌های روی صورت خود هستیم. هرچند این تغییرات کاملا طبیعی هستند، اما ممکن است روی اعتمادبه‌نفس بعضی از افراد تاثیر بگذارد. البته همه افراد حق دارند که دوست داشته باشند ظاهری جذاب و جوان داشته باشند و همیشه سرحال و پرانرژی به نظر برسند. به همین خاطر با دیدن این تغییرات احتمالا به دنبال راه‌حلی برای جوان‌سازی و زیباسازی صورت خود می‌روند. تزریق ژل و تزریق چربی از محبوب‌ترین روش‌ها برای رفع افتادگی‌ها یا ایجاد تغییراتی در صورت هستند که اگر شما هم به‌دنبال راهی برای جوان‌سازی یا برجسته‌سازی بعضی از اعضای صورت خود هستید، حتما نام آن را بارها شنیده‌اید. 

تزریق ژل چیست؟

تزریق ژل یکی از بهترین و ایمن‌ترین روش‌های زیبایی و درمانی صورت است در آن پزشک ترکیبی از اسید هیالورونیک و کلاژن را به زیر پوست تزریق می‌کند. این ماده‌ها که به‌طور طبیعی در پوست و بدن وجود دارند باعث لطافت و جوانی پوست می‌شوند. با گذشت زمان و افزایش سن، تولید این ماده‌ها در پوست کمتر شده و در اثر همین اتفاق، جوانی و شادابی پوست صورت از بین می‌رود.

تزریق ژل تنها برای جوان‌سازی و رفع آثار پیری استفاده نمی‌شود و کاربردهای فراوانی دارد. از بین بردن سیاهی اطراف چشم، از بین بردن گودی زیر چشم، جوانسازی دست‌ها و حجم‌دهی و زاویه‌سازی صورت از جمله کاربردهای محبوب تزریق ژل است. البته تزریق ژل می‌تواند یک راه‌حل مناسب برای لیفت بینی هم باشد به‌طوری که کلینیک ساعی در این مورد می‌گوید: «یکی از ساده‌ترین راهکارهای لیفت بینی، تزریق فیلر به حساب می‌آید. به کمک این تکنیک، انواع مختلفی از ناهنجاری‌های بینی قابل اصلاح هستند. رفع برجستگی، اصلاح نوک بینی و لیفت آن، برجسته کردن قسمت‌هایی از بینی و هموار کردن پل بینی از جمله کاربردهای تزریق ژل به شمار می‌آید.»

بهترین روش تزریق ژل

هزینه تزریق ژل چقدر است؟

عوامل زیادی در هزینه تزریق ژل موثر هستند و نمی‌توان یک قیمت ثابت را برای همه مراجعه‌کنندگان تعیین کرد. وسعت ناحیه تحت‌درمان، مقدار ژل موردنیاز، ناحیه تحت‌درمان، مهارت پزشک، موقعیت جغرافیایی کلینیک و... از جمله عواملی هستند که روی هزینه تزریق ژل تاثیر می‌گذارند. همچنین انواع برندهای ژل با کیفیت‌های مختلف در بازار وجود دارد که می‌توانید با مشورت پزشک یک مورد را انتخاب کنید. قیمت هر برند معمولا با دیگری متفاوت است و روی قیمت نهایی تزریق ژل تاثیرگذار است. خوب است بدانید با توجه به اینکه تزریق ژل یک درمان ضروری محسوب نمی‌شود و در واقع یک عمل زیبایی است، تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد.

تزریق چربی چیست؟

تزریق چربی از دیگر روش‌های زیبایی است که برای رفع چین‌وچروک‌ها، افزایش حجم صورت و بدن و زاویه دادن به آن استفاده می‌شود. در این روش پزشک ابتدا چربی مورد نیاز را از ناحیه‌ای از بدن مانند شکم و ران‌ها برداشته و سپس با سوزن به زیر پوست ناحیه مورد نظر تزریق می‌کند. لیپوساکشن و لیپوتیک دو روش برای برداشتن چربی از بدن هستند که با مشورت پزشک می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین روش را برای خود انتخاب کنید.

هزینه تزریق ژل چقدر است؟

هزینه تزریق چربی مانند سایر روش‌های زیبایی و درمانی تحت‌تاثیر عوامل مختلفی است که برای همه افراد یکسان نیست. حجم تزریق یکی از مهم‌ترین عوامل در قیمت نهایی تزریق چربی در کلینیک ساعی است. چون هرچقدر نیاز به چربی بیشتری باشد، وقت و انرژی بیشتری از پزشک گرفته می‌شود. همچنین ناحیه تحت‌درمان، وسعت آن و همچنین شدت وخامت مشکل روی قیمت نهایی تاثیر می‌گذارد. چون تصور کنید تزریق چربی به گودی زیر چشم با تزریق چربی برای افزایش حجم سینه قطعا تفاوت‌هایی با هم دارد و باید هزینه‌های متفاوتی را بپردازید.

هزینه تزریق چربی هم مانند هزینه تزریق ژل تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد. البته استثنایی که در بیشتر عمل‌های زیبایی برای بیمه وجود دارد، این است که اگر فرد در اثر حادثه‌ای دچار مشکل شود و این مشکل به سلامت او آسیب بزند و انجام این روش درمانی ضروری تلقی شود، ممکن است بیمه آن را تقبل کند. مثلا قیمت لیزر صورت در صورتی که آسیب به پوست صورت در اثر یک تصادف باشد یا به سلامت فرد آسیب زده باشد، ممکن است توسط بیمه پرداخت شود. به همین خاطر قبل از انجام هرگونه عمل زیبایی بهتر است ابتدا با پزشک مشورت کنید و از او درباره هزینه نهایی و چگونگی محاسبه آن سوال بپرسید.

آیا تزریق ژل و تزریق چربی یک روش ایمن است؟

تزریق ژل و تزریق چربی از ایمن‌ترین و موثرترین روش‌های زیبایی و درمانی است که اگر در کلینیک معتبر و توسط پزشک ماهر و باتجربه انجام شود، هیچ خطری برای شما به همراه نخواهد داشت. همان‌طور که گفتیم تزریق ژل در واقع همان تزریق اسید هیالورونیک و کلاژن است که به‌طور طبیعی در بدن وجود دارد. پس می‌توانید مطمئن باشید که بدن شما نسبت به این ماده هیچ واکنش آلرژیکی نشان نخواهد داد. همچنین ژل‌های تزریق‌شده بعد از گذشت چند ماه به مرور از بدن دفع می‌شوند. پس تزریق ژل به هیچ عنوان نمی‌تواند باعث بروز عفونت در بدن شود.

چربی مورد نیاز برای تزریق چربی هم همان‌طور که متوجه شدید از چربی بدن خود انسان گرفته می‌شود. پس اگر به یک کلینیک معتبر و یک پزشک ماهر مراجعه کنید که برداشت چربی را با روش‌های استاندارد و اصولی انجام دهد، هیچ خطری شما را تهدید نخواهد کرد.

عوارض تزریق ژل و تزریق چربی چیست؟

همان‌طور که در بالا گفتیم، تزریق ژل و چربی به خودی خود هیچ خطری ندارد و اصلا مشکل‌آفرین نیست. اما اگر برای انجام این روش‌های زیبایی به کلینیک غیرمعتبر مراجعه کنید

یا این عمل‌ها توسط یک فرد غیرماهر و بی‌تجربه انجام شود، باید منتظر مشکلات زیر باشید:

  • عدم تقارن در ناحیه تزریق
  • عفونت
  • حساسیت و آلرژی
  • ظاهر نامناسب

کلام آخر

اگر به دنبال یک راه‌حل موثر با نتیجه‌ای طبیعی هستید، تزریق ژل و چربی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. تنها توصیه ما برای انجام این عمل‌ها و هر روش زیبایی دیگری این است که از رفتن به آرایشگاه‌ها و مراکز غیرمعتبر برای انجام چنین درمان‌هایی خودداری کنید. اگر می‌خواهید از نتیجه درمان خود لذت ببرید و هیچ مشکلی را بعد از درمان تجربه نکنید، ما به شما کلینیک‌های معتبری مانند کلینیک ساعی را پیشنهاد می‌کنیم.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم