بازدید 14518
۲

گریه آگوئرو در مراسم خداحافظی اجباری با فوتبال

بهترین تصمیم برای من دست کشیدن از بازی است. به همین دلیل 10 روز پیش تصمیم به بازنشستگی گرفتم. می‌خواهم به همه بگویم هر کاری می‌شد انجام دادم
کد خبر: ۱۰۹۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 15 December 2021

ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا رسماً به دوران بازیگری خود پایان داد و اعلام بازنشستگی کرد.

گریه آگوئرو در مراسم خداحافظی اجباری با فوتبال

به گزارش تابناک ورزشی، سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی بارسلونا امروز (چهارشنبه) در نشست خبری در ورزشگاه نوکمپ در حضور رئیس باشگاه بارسلونا خوان لاپورتا اعلام کرد که به دلیل مشکل قلبی مجبور شده کفش‌های خود را آویزان کند.

آگوئروی 33 ساله که تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد از منچسترسیتی به بارسلونا پیوست، دو ماه پیش در پنجمین بازی‌اش برای کاتالان‌ها مقابل آلاوس دچار نارسایی قلبی و مجبور به ترک میدان شد. او از آن زمان به بعد دیگر نتوانسته برای آبی‌و‌اناری‌ها به میدان برود و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شد که دیگر هرگز نتواند بازی کند.

آگوئرو در نشست خبری‌اش در حالی که به شدت احساساتی شده بود، گفت: این نشست خبری برای اعلام این است که تصمیم گرفته‌ام دست از فوتبال بازی کردن بکشم. تصمیم گرفته‌ام به فوتبال بازی کردن خاتمه دهم اگرچه این تصمیم بسیار سختی بود. این تصمیم را به خاطر حفظ سلامتی‌ام که اصلی‌‌ترین مسئله‌ است گرفتم، به خاطر مشکلی که یک ماه پیش برایم رخ داد.

وی افزود: از آن زمان اعضای کادر پزشکی تمام تلاش‌شان را برای من انجام دادند و در نهایت توصیه کردند که بهترین تصمیم برای من دست کشیدن از بازی است. به همین دلیل 10 روز پیش تصمیم به بازنشستگی گرفتم. می‌خواهم به همه بگویم هر کاری می‌شد انجام دادم تا امیدوار بمانم. این اتفاق رخ نداد اما من به حرفه‌ای که داشته‌ام بسیار افتخار می‌کنم. از کودکی و وقتی که 5 ساله بودم، فوتبال بازی کردن رؤیای من بود.

گریه آگوئرو در مراسم خداحافظی اجباری با فوتبال

 

گریه آگوئرو در مراسم خداحافظی اجباری با فوتبال

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بازیگری هنر است و بازیگر با بازیکن تفاوت کرد.
ای بابا گریه نداره که حالا 33 سالت هم هست و باید به زودی با بازی کلا خداحافظی میکردی. میتونی به فکر مربی گری باشی که از فوتبال دور نباشی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی