بازدید 15459
۱

پیام‌هایی که سپند امیرسلیمانی را به گریه انداخت

سپند امیرسلیمانی، با حضور در برنامه تلویزیونی «احوالپرسی» درباره ابتلای خود به بیماری کرونا و همدلی مردم برای سلامتی‌اش صحبت کرد.
کد خبر: ۱۰۹۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸ 11 December 2021

به گزارش تابناک، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سپند امیرسلیمانی در این برنامه عنوان داشت: «به علت بستری شدن یک ماهه در بیمارستان، گوشی موبایل من سی روز خاموش بود و بعد از اینکه آن را روشن کردم تا ۴۸ ساعت می‌گریستم چراکه با حجم عظیمی از پیام‌های همدلانه مردم مواجه شدم. در میان آن‌ها پیام یک دختر بچه سه ساله وجود داشت که مرا به شکل ویژه‌ای تحت تأثیر قرار داد. او گفته بود «من همیشه از فرشته مهربون می‌خواستم برام لباس عروس بیاره، اما حالا فقط می‌خوام تابنده (کاراکتر او در برنامه «کلبه عموپورنگ») حالش خوب بشه»!

سپند امیرسلیمانی در سالی که در آستانه آخرین فصل آن هستیم، در برنامه کودکانه‌ی عمو پورنگ نقش یک کرم شب‌تاب به نام تابنده را بازی می‌کند و به موجب آن محبوبیت خاصی را بین گروه سنی خردسال و کودک به دست آورده است. او، از آن دسته هنرمندانی است که به بیماری کرونا مبتلا شدند و تا دم مرگ رفتند و بازگشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مخاطب من کلی است
این همه حجم از انسانیت در این مردم را شما می دیدید میبینید و با همین حال انها را ول میکنید میرید یه کشور دیگه.
ورزشکار،هنرمند،خلبان،نخبه،همه تون که رفتید.هرکی به فکر خودشه.کی موند پس،با این رفتن ها توقع ایرانی آباد داریم.شاید میسپارید به آیندگان از کجا آیندگانی باشند؟از کجا اونها هم همین راه شما رو نرن.میگیم همه دانشمندان و  نخبه ها رفتن‌ اونوقت از کسانی که باعث فراری نخبه ها بودن توقع داریم کشور رو درست کنن.من این مردم(خودم)
کجای دلم بزارم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست