بازدید 11879
۵
چشم باشگاه پیکان و مدیرعاملش روشن!

اتفاق مضحک در فوتبال ایران: وکیل مشترک شاکی و متهم!

کد خبر: ۱۰۹۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲ 09 December 2021

هفته گذشته درگیری میان باشگاه های شاکی از گل گهر سیرجان بر سر استفاده از اریک باگناما بازیکن گابنی بالا گرفت و کار به جایی رسید که علاوه بر پیکان، تیم‌های استقلال و سپاهان هم از حضور این بازیکن در گل‌گهر شکایت کردند.

اما شبی که قرار شد محمد حسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر به این پرونده ورود کند وقتی معاون حقوقی باشگاه استقلال و روی خط آمد، در کمال تعجب از طرف بازیکن گابنی کسی که به عنوان وکیل با برنامه تماس گرفت همان وکیل باشگاه پیکان بود.

باشگاه پیکان یکی از شاکیان جدی این پرونده است و مشخص نیست چگونه می شود وکیل باشگاه پیکان همزمان بخواهد وکالت اریک باگناما بازیکن گابنی گل گهر سیرجان را نیز بر عهده داشته باشد؟

گفته می‌شود اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان بابت این ماجرا به شدت از ناصر ارزی وکیل این باشگاه شاکی است و حتی شایعه شده هیات مدیره باشگاه پیکان از مدیرعامل خواسته به صورت جدی با وکیل باشگاه برخورد کند.

ناصر ارزی در پرونده شکایت باشگاه سایپا از باشگاه پیکان به دادگاه عالی ورزش وکیل رسمی پیکان بود و مدیرعامل و هیات مدیره پیکان از اینکه حالا وکالت بازیکن گل گهر سیرجان را در پرونده ای که شاکی اش باشگاه پیکان است، برعهده گرفته متعجب و شاکی هستند.

اریک باگناما، بازیکن گابنی گل‌گهر سیرجان با استعلام فدراسیون فوتبال ایران و نامه فدراسیون فوتبال کشورش کارت بازی در لیگ برتر را دریافت کرد و حالا در حالی که باشگاه سیرجانی می گوید مسئولیت صدور کارت و استعلام از فدراسیون فوتبال گابن بر عهده این باشگاه نبوده، رقیبان گل‌گهر خواهان تنبیه انضباطی این باشگاه هستند.

منبع:طرفداری

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
آقا اینها همه سیاه بازیه خودیهاست تا یک رقم قلمبه دیگری را بعنوان حقوق و خسارت و جریمه به اسم این بنده خدا هاپولی کنند ! همه دستشون تو یک کاسه است !
مثل اینه که بخوای با خودت شطرنج بازی کنی
یا مثلا بزنی پشت گوش خودت بعد برگردی بگی کی بود؟
این که چیز عجیبی نیست. در یکی از شهرک‌های مهم مازندران یه آقایی وکیل هر دو طرف دعوا است و معمولا" طرف پول دارتر همیشه برنده است.
در کشور سوئد قانونی وجود دارد با مفهوم تضاد منافع. در صورتی که یک وکیل یا شرکت حقوقی در پرونده ای وکیل یک شخص حقیقی یا حقوقی بوده باشد، در آینده به هیچ وجه نمی تواند پرونده ای علیه آن شخص حقیقی یا حقوقی قبول کند. بدین منظور قبل از اینکه وکیل بخواهد جلسه ی مشاوره ای برگزار کند. این موضوع را بررسی می کند.

همزمان وکیل دو طرف پرونده بودن که دیگر شاهکار است. مثل سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان که بی همتاست.
از فوتبال زشت در ایران نمیتوان خروجی جز این انتظار داشت. به امید قطع بودجه های دولتی و عمومی به این فوتبال
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی