بازدید 12780
۹

باقرزاده: تبعیض در پرداخت حقوق باید مرتفع گردد

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زیبنده نظام اسلامی نیست که در آن نظام‌های ناهماهنگ پرداخت و انواع قراردادهای استخدامی تبعیض‌آمیز حاکم باشد.
کد خبر: ۱۰۹۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶ 08 December 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علی‌اصغر باقرزاده در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن روز پرستار بیان کرد: متاسفانه علی‌رغم بیانات رهبری در سال گذشته در خصوص ضرورت حل مشکلات استخدامی و اشتغال پرستاران شاهد عدم اجرای این امر هستیم. تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در استخدام رسمی پرستاران از جمله مواردی است که باید به آن توجه شود.

وی در تذکری دیگر به هیات دولت اظهار کرد: متاسفانه شاهد نظام ناهماهنگ پرداخت حقوق و وضعیت‌های استخدامی متعدد در سطح کشور هستیم که زیبنده نظام اسلامی که براساس عدالت برپا شده نیست.

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز شاهد انواع استخدام‌های شرکتی، قراردادی، حجمی و ساعتی هستیم و ساماندهی آن نیازمند ایجاد کارگروهی در دولت دارد. باید هرچه سریع‌تر این تبعیض رفع شده و دست پیمانکاران سودجو قطع شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۹
آقای نماینده بمیرم برات . تازه یات افتاده.
خود اين اقايان منشا تبعيض اند چه فرمايشاتي مي فرمايند:
جلوی استخدام های غیر قانونی و انتصابات غیر قانونی را بگیرید. قراردادی ها و ارکان ثالث هایی که همه غیر قانونی و با پارتی بازی سر کار آمده اند و الان دارن رسمی می شوند.
تبعیض چگونه مشخص خواهد شد یکسان شدن حقوق همه کارکنان یا یکی شدن حقوق با سابقه کاری مختلف یا ... سطح حقوق مشاغل باید بر مبنای میزان تاثیر گذاری بر رشد اقتصادی و رفاه مردم سطح بند شوند برخی مشاغل که هیچ خروجی ابل اندازه گیری خاصی ندارند در حال دریافت بالاترین حقوق ها هستند ولی همیشه مشاغل پایه رشد کشور که ارش افزوده و رشد اقتصادی و در نتیجه رفاه ایجاد می کنند را با خود مقایسه می کنند و ادامه این شرایط باعث تبدیل شدن این مشاغل به مانند ان مشاغل بی تاثیر در اقتصاد کشور خواهد شد مشاغلی که چند سال است تعطیلی انها هیچ تاثیر در اقتصاد کشور نداشته در جهت پایین کشیدن مشاغل پایه اقتصاد و رفاه مردم حرکت می کنند
از حقوق زیاد مدیران و قضات کشور کم کنید و به کارمندان بخش درمان و کارگران بپردازید و کسری بودجه دولت هم کاهش پیدا کند
آره والا زیبنده نیست ولی اونایی که از این حقوق های نجومی می گیرند خیلی راضی اند و البته به ریش همه هم می خندن؟!
در مثال مناقشه نییت بعضی از نمایندگان محترم از دور قضیه را مانند افراد عادی تماشا گرند فقط میگن لنگش کن عزیزان دل ایراد را خوب مردم عادی هم بلدنند بکیرند راهکار شما به عنوان نماینده در حل مشکل چییت طرح شما برای بهبود اوضاع چیست ؟
سلام شما را به تمام مقدسات قسم شما را به انبیا خدا قسم این نوع قرار داد مثل حجمی یا ساعتی یا شرکتی وغیره را فسخ و جمع آوری کنید از شما عاجزانه خواهش میکنم این نوع قردادها جز اینکه ضرر برای پرسنل و دولت باشد هیچ نوع فایده ای ندارد پرسنل بایدباخود دستگاه اجرایی مربوطه قرارداد مستقیم ببندد بخدا انگیزه ها بیشتر میشود و دغدغه نیروها به شدت کم میشود و امنیت شغلی برای این پرسنل ایجاد میشود
سلام شما را بقران قسم از شما خواهش میکنیم عاجزانه فکری به حال نیروهای حجمی و یا شرکتی و یا ساعتی در دستگاه های اجرایی بکنید چرا این شرکتهای واسطه و پیمانکار را حذف نمیکنید و چرا یا نیرو در دستگاه اجرایی مربوطه قرارداد نمیبندید از شما خواهش میکنم این کار را تا وصل نتیجه نهایی پیگیری کنید رخواهش میکنم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار