بازدید 18469
۱
نوشاد و نیما در اولین بازی باختند

حذف برق آسای تیم ایران از پینگ پنگ جهان؛ کابوس در هیوستون با باخت‌های زشت شاگردان جمیل!

افول پینگ پنگ ایران در میادین مهم بین المللی و درجا زدن در رقابت‌های حساس جهانی، دلایلی دارد که باید آن را از فدراسیون تنیس روی میز، رئیس ناموفق آن و البته جمیل لطف الله نسبی، سرمربی همیشگی تیم جویا شد. 
کد خبر: ۱۰۸۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴ 26 November 2021

تیم برادران عالمیان در اولین بازی خود در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان شکست خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، در جدول دونفره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان، تیم برادران عالمیان مقابل تیم فرانسه شکست خورد و از مسابقات حذف شد. 

تیم نوشاد و نیما عالمیان در دور اول جدول دونفره استراحت داشت و در دور دوم با نتیجه ۳بر صفر بازی را به فرانسه واگذار کرد. 

به طور قطع افول پینگ پنگ ایران در میادین مهم بین المللی و درجا زدن در رقابت‌های حساس جهانی، دلایلی دارد که باید آن را از فدراسیون تنیس روی میز، رئیس ناموفق آن و البته جمیل لطف الله نسبی، سرمربی همیشگی تیم جویا شد. 

شاید وقت آن رسیده باشد که فکر جدیدی درباره کادرفنی ثابت تیم ایران شود و از چهره‌های جدید برای ایجاد تغییر و اصلاحات استفاده کرد. نفراتی که توسط مهرداد قارداشی از صحنه پینگ پنگ ملی حذف شده‌اند.

 در جدول انفرادی هم نوشاد عالمیان و امیر حسین هدایی در مرحله یک سی و دوم شکست خوردند و حذف شدند. 

حذف برق آسای تیم ایران در پینگ پنگ قهرمانی جهان

به این ترتیب کار نمایندگان ایران در مسابقات قهرمانی جهان به پایان رسید. مسابقات قهرمانی جهان در هیوستون آمریکا برگزار شد.  

با حضور نوشاد و نیما عالمیان که در لیگ های معتبر اروپایی بازی کرده و درخشیده‌اند، این ناکامی‌های زنجیره‌ای جای سوال و نگرانی دارد. متاسفانه تنیس روی میز ایران بعد از نسل طلایی که چندین سال قبل توسط فدراسیون های سابق ساخته شد، دیگر ستاره جدیدی خلق نکرده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دوستمون طوری خبر ارسال کرده که انگار ما تا چند سال پیش قهرمان جهان بودیم
در کشوری که هزینه ماهیانه تمرین یک بازیکن متوسط معادل چند ماه حقوق یک کارگره . یه راکت خوب حداقل ۱۰ میلیونه و هر۲ ماه باید ۸-۷ میلیون رویه اون عوض بشه . یه توپ خوب ۵۰هزار تومان بیشتره و هر روز چند تاش میشکه . کفش ۵ میلیون تومنه . کی میره سمت پینگ پنگ؟
البته فدراسیون هم خیلی ضعیف هست و براش مهم نیست بازیکن هایی که تا ۴-۳ سال پیش جزو ۱۰ بازیکن برتر رده سنی بودند یا چند تا مقام تیمی یا انفرادی کشوری دارند الان کجا هستن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل