بازدید 7043

قاتل همسایه در یک قدمی چوبه دار

کد خبر: ۱۰۸۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴ 25 November 2021

مرد جوان که به اتهام شلیک مرگبار با تفنگ ساچمه‌ای به همسایه‌اش محاکمه شده بود به قصاص محکوم شد.

به‌ گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از اوایل سال 99 با گزارش قتل مرد جوانی به‌نام مهران در پیشوای ورامین آغاز شد. پس از حضور مأموران در تحقیقات اولیه مشخص شد که مقتول به‌دنبال درگیری با همسایه‌اش به مقابل خانه او رفته و با تفنگ ساچمه‌ای وی را زخمی کرده که مرد مجروح در بیمارستان جان باخته است.

پس از دستگیری متهم، وی ضمن اعتراف به این ماجرا گفت: من قصد کشتن همسایه‌ام را نداشتم و فکر نمی‌کردم با تفنگ ساچمه زنی کسی کشته شود.

پس‌ از اعترافات متهم و تکمیل تحقیقات، پرونده به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص کردند. در ادامه وکیل آنها گفت: اگرچه متهم با تفنگ ساچمه‌ای به قربانی شلیک کرده اما ترکش‌های گلوله ساچمه‌ای در جمجمه قربانی پخش و منجر به مرگ وی شده است.

پس از آن متهم به جایگاه رفت و گفت: من و برادرم سال‌ها در پیشوای ورامین صاحب یک ملک هستیم و مهران هم در همسایگی ما زندگی می‌کرد. او مدت‌ زیادی بود که از برق ملک ما استفاده می‌کرد و قرار بود پول برق را به‌صورت مساوی پرداخت کنیم. روز حادثه مبلغ قبض برق را که خیلی زیاد بود به او نشان دادم و خواستم که سهمش را پرداخت کند اما او قبول نمی‌کرد.

به‌همین خاطر من و برادرم سیم‌های برق را قطع کردیم و همین موضوع موجب درگیری ما شد. اسلحه ساچمه‌ای‌ام را برداشتم و برای ترساندن مهران مقابل خانه‌اش رفتم و فقط یک تیر شلیک کردم اما ناخواسته تیر به سر او خورد. من قصدم فقط ترساندن او بود.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده، متهم را به قصاص محکوم کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر