بازدید 11011

تقدیر دکتر دیداری از بسیجیان نمونه در هفته بسیج

تشکیل بسیج یکی از ابتکارات ماندگار، ارزشمند و پربرکت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) است و هفته‌ی بسیج، فرصت مناسبی برای زنده نگه داشتن تفکر ایثار، فداکاری و خدمت خالصانه است، که امروز جامعه‌ی ما، بیش از هر زمان دیگری، به آن نیازمند است...
کد خبر: ۱۰۸۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰ 24 November 2021

به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج از بسیجیان نمونه پایگاه مقاومت شهید چمران پتروشیمی زاگرس با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

 در روز سه‌شنبه مورخ 2 آذرماه 1400 طی مراسمی با حضور سرهنگ پاسدار مهدی حسن زاده فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه و دکتر متین دیداری مدیرعامل شرکت پتروشیمی زاگرس و جمعی از مدیران این شرکت، از بسیجیان نمونه و فعال این شرکت با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

تقدیر دکتر دیداری از بسیجیان نمونه در هفته بسیج

بنا بر این گزارش در ابتدای این مراسم دکتر دیداری ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان و تبریک هفته بسیج یاد و خاطره شهداء را گرامی داشت و گفت: بسیج یک تفکر موفق و کارآمدی است که تا به امروز آثارش را در فرهنگ بسیج شاهد هستیم و این تفکر مدیون بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) است.

وی ضمن تقدیر از همه بسیجیان بویژه بسیجیان پتروشیمی زاگرس از آنان به عنوان سرمایه‌های انسانی بسیار ارزشمند و دست نیافتنی در کشور یاد و برای همه آنان آرزوی توفیق و سلامتی کرد.

در ادامه این نشست، آقای عباس لاری فرمانده پایگاه مقاومت شهید چمران پتروشیمی زاگرس به ارائه گزارشی از فعالیت‌های بسیج در پتروشیمی زاگرس پرداخت.

در این مراسم سرهنگ پاسدار مهدی حسن زاده ضمن تبریک هفته بسیج، اظهارکرد: بسیج یک فرآیند و یک نقطه شروعی است که ریشه‌ای محکم و مستحکم دارد که به صدر اسلام برمی‌گردد و همواره در مسیر تکامل است.

فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه ابراز امیدواری کرد: هر یک از ما باید بتوانیم در مسیر تکامل بسیج و در جهت اهداف انقلاب اسلامی قدم‌های موثری برداریم و با نگاه پژوهشی در حوزه‌های مختلف و ارائه راهکارهای مناسب عملکرد مناسبی داشته باشیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود یادآورشد: شناسایی آسیب‌ها و تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ محور در صنعت می‌تواند نقش درون و برون سازمانی بسیج را موثر نشان دهد.

در پایان این مراسم از بسیجیان نمونه پتروشیمی زاگرس با اهداء لوح تقدیر و هدایا به رسم یادبود تجلیل به عمل آمد.

تقدیر دکتر دیداری از بسیجیان نمونه در هفته بسیج

مدیرعامل پتروشیمی زاگرس همچنین در پیامی به همین مناسب عنوان کرد: پنجم آذرماه، سالروز تشکیل بسیج، یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان در طول دوران ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن می‌باشد؛ که در تمام بحران‌های کشور حضوری فعال و چشمگیر داشته و همواره‌ در کنار مردم هستند.

تشکیل بسیج یکی از ابتکارات ماندگار، ارزشمند و پربرکت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) است و هفته‌ی بسیج، فرصت مناسبی برای زنده نگه داشتن تفکر ایثار، فداکاری و خدمت خالصانه است، که امروز جامعه‌ی ما، بیش از هر زمان دیگری، به آن نیازمند است.

 اینجانب پیرو سخن گرانبهای مقام معظم رهبری که فرمودند: "می‌توان بسیج را بحق مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامید."؛ ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های بسیجیان، فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان گرامی، ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان گرامی کشور، بویژه بسیجیان پتروشیمی زاگرس و صنعت پتروشیمی کشور تبریک عرض نموده و سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در پرتو توجهات امام زمان(عجل الله) و در راستای‌ منویات مقام معظم رهبری از ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر