بازدید 7112

فوت یک تکنیسین در پتروشیمی تندگویان

روابط عمومی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان ضمن تکذیب خبر انفجار و آتش‌سوزی در این پتروشیمی و تأکید بر استمرار تولید در خطوط تولید پتروشیمی شهید تندگویان، اعلام کرد: متأسفانه حادثه حین تعمیر یک دستگاه تهویه به مصدومیت و فوت یک نفر از تکنیسین‌های واحد تهویه منجر شد.
کد خبر: ۱۰۸۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳ 24 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا از شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، سکینه بوری با تکذیب انتشار اخباری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر وقوع آتش‌سوزی و انفجار در پتروشیمی شهید تندگویان، گفت: وقوع هرگونه آتش‌سوزی و انفجار در خطوط تولید، فرآیندی و عملیاتی این شرکت پتروشیمی صحت ندارد و هم‌اکنون واحدهای تولید مطابق با برنامه عملیاتی هستند.

وی با تأکید بر اینکه متأسفانه بعدازظهر دیروز (سه‌شنبه، دوم آذرماه) به‌دلیل حادثه‌ای خارج از خطوط تولید یکی از کارکنان واحد تهویه حین تعمیر یک دستگاه تهویه دچار مصدومیت شدید می‌شود، تصریح کرد: به محض اطلاع از مصدومیت این همکار با حضور به‌موقع تیم‌های امداد و آتش‌نشانی، ضمن انجام اقدام‌های اولیه درمانی، مصدوم با یک دستگاه آمبولانس مجهز به بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر «ممکو» منتقل شد.

مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با تأکید بر اینکه با وجود انتقال سریع مصدوم به بیمارستان و آغاز مراحل درمانی، متأسفانه همکار واحد تهویه پتروشیمی شهید تندگویان ساعاتی پیش درگذشت، بیان کرد: درگذشت همکار سختکوش و ساعی واحد تهویه را به خانواده ایشان به نمایندگی از مدیریت و کارکنان شرکت پتروشیمی شهید تندگویان تسلیت می‌گویم.

بوری با اعلام اینکه دلایل این حادثه وقوع آتش‌سوزی یا انفجار در هیچ‌کدام از خطوط تولید و واحدهای بهره‌برداری که منجر به اختلال در تولید شود، نبوده است، یادآور شد: تولید در پتروشیمی تندگویان مطابق برنامه در حال انجام است و وقوع انفجار و هرگونه انفجار یا آتش‌سوزی را تکذیب می‌کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر