بازدید 12356
۱
قحط الرجال در فوتبال؛ تقسیم پست فقط در انحصار هیات‌رئیسه

دو کمیته با یک رییس؛ اصولی فوتسال را هم گرفت!

جالب اینکه ۹۰ درصد پست های اصلی فدراسیون فوتبال را اعضای هیات رئیسه اشغال کرده‌اند و گویا جایی برای ورود نخبگان و نیروهای تازه به سطح مدیریت فوتبال کشور وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۸۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۵ 24 November 2021

به نظر می‌رسد عضو سابق شورای شهر مشهد ، اینروزها حسابی وقت آزاد دارد و بیکار است چرا که بعداز تصاحب ریاست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال، حالا ریاست کمیته فوتسال ایران را هم برعهده گرفته است!

به گزارش تابناک ورزشی، احسان اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که پیش از این به‌عنوان رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فعالیت می‌کرد، با حکم شهاب‌الدین عزیزی خادم به سمت سرپرست کمیته فوتسال انتخاب شد.

دو کمیته با یک رییس؛ اصولی فوتسال را هم گرفت!

هنوز مشخص نیست چه فردی ریاست کمیته بازاریابی را برعهده خواهد گرفت اما خبری مبنی بر استعفا یا کناره گیری اصولی از پست قبلی به گوش نمی‌رسد. جالب اینکه ۹۰ درصد پست های اصلی فدراسیون فوتبال را اعضای هیات رئیسه اشغال کرده‌اند و گویا جایی برای ورود نخبگان و نیروهای تازه به سطح مدیریت فوتبال کشور وجود ندارد.

غلامعلی هنرپیشه عضو کمیته فوتسال، این خبر را تأیید کرد. پیش از ابن مهرداد سراجی برای چند ماه ریاست کمیته فوتسال را یدک کشید اما درگیری های وی قبل از جام جهانی فوتسال، باعث جدایی و کناررفتن مدیرعامل سایپا شد.

کمیته فوتسال طی چندماه اخیر مسوول مشخصی نداشت و حالا صاحب سرپرست موقت شده است.

قرار است طی روزهای آینده، اصولی نشستی با محمد ناظم‌الشریعه برگزار کند تا پس از جلسه با عزیزی خادم، درباره نیمکت تیم ملی فوتسال تصمیم‌گیری شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این اقای اصولی را کاملا میشناسم فرصت طلبی است که دومی ندارد پای ایشان یک بار به توپ نخورده بعد رییس فوتسال میشه!!!خجالت اور درد اور با رانت وپول خود را به کجا که نمیرسانند!!بدبخت این فوتسالی ها که این باید تصمیم بگیرد...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان