بازدید 6067

کشف جسد مرد گم شده زیر تختخواب همسرش!

کد خبر: ۱۰۸۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰ 22 November 2021

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: جسد مردی که سال گذشته خبر مفقودی‌اش به پلیس اعلام شده بود، زیر تختخواب همسرش در شیراز کشف شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کاووس حبیبی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مرداد سال گذشته زن جوانی در مراجعه به پلیس اعلام کرد که برادر ۴۵ ساله‌اش مدتی است از منزل خارج شده و مراجعه نکرده است.

او با اشاره به این که بلافاصله تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد، گفت: با انجام تحقیقات گسترده، پلیس برای کشف راز این معما تلاش کرد و با به دست آوردن سرنخ‌های جدید و بررسی‌های تکنیکی و اطلاعاتی به همسر ۴۳ ساله فرد مفقود شده مشکوک شد و او را احضار کرد.

رئیس پلیس آگاهی فارس با بیان این که همسر فرد مفقود شده در بازجویی اولیه خود را بی‌اطلاع نشان داده بود، اما در برابر مستندات جدید، لب به اعتراف گشود، اضافه کرد: همسر فرد مفقود شده در آخرین بازجویی اعلام کرد که شوهرش به موادمخدر اعتیاد داشته و به همین دلیل او را به قتل رسانده است. وی با بیان این که بنا به ادعای مطروحه، شوهر این زن به شیشه اعتیاد داشته است، ادامه داد: زن مقتول ادعا کرد که شب حادثه حال شوهرم به دلیل مصرف مواد مخدر خراب شد و چون از دستش بسیار عصبانی بودم با مقدار زیادی قرص وی را مسموم کردم و صبح با جسم بی‌جانش مواجه شدم.

حبیبی گفت: متهم در پاسخ به این پرسش که چرا بعد از مواجهه با جسد شوهرت به پلیس یا اورژانس اطلاع ندادی؟ مدعی شده است که به دلیل ترس زیاد، با نمک جسد را مومیایی و با استفاده از شن و ماسه آن را زیر تختخواب دفن کردم.

وی با یادآوری این که این زن با فرد دیگری ازدواج کرده و به زندگی در همان خانه ادامه داده است، افزود: با هماهنگی مقام قضایی، جسد مقتول در محل مورد اشاره متهم کشف و تحویل پزشکی قانونی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس خاطر نشان کرد: در بررسی تخصصی انگیزه متهم برای قتل، اختلافات مالی و خانوادگی تعیین و این فرد پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی