بازدید 44740
دو هزار و هشتصد و سی و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

احمدی‌نژاد و روحانی را باید محاکمه کرد؟ / فاصلۀ تأثیر تفکر «می‌توانیم» تا «نمی‌توانیم» عرض بزرگراه تهران‌ ـ کرج است! / نظر رئیس صدا و سیما در مورد بازگشت فردوسی پور به رسانه ملی / اظهارات قزوه درباره شعر جنجالی

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: واکنش صداوسیما به متن جنجالی یکی از عوامل سریال روزگار جوانی / نبویان: نباید از صدور قطعنامه‌های جدید واهمه داشته باشیم / ادعای صادرات قطعه‌سازان ایرانی به بنز و بی‌ام و / حضور زنگنه در برنامه «جهان آرا» لغو شد / معاون رئیسی: بدهی‌های دولت روحانی را می‌دهیم و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵ 22 November 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

خط و نشان یک نماینده برای مخالفان ورود قرص کرونا

جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام در مجلس، توئیت هشدارآمیزی را خطاب به مخالفان ورود قرص درمانی کرونا منتشر کرد.جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام و تایباد در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:«خط و نشان کشیدن های برخی مسئولان و مافیای داروی کشور برای ممانعت از ورود قرص درمانی کرونا به کشور شروع شده! باید هر فردی که مانع دسترسی مردم به دارو و واکسن کرونا شود، به دلیل ارتکاب «جنایت علیه بشریت» و «قتل عمد» تحت تعقیب داخلی و بین المللی قرار داد تا بدانند ملت بی پناه نیست.»

گفتنی است، جدیدترین قرص‌ خوراکی تولیدشده کرونا با اثربخشی ۸۹ درصدی در مبتلانشدن به نوع حاد و مرگ بر اثر این بیماری، پاکسلوید «Paxlovid» تولیدی شرکت فایزر آمریکاست که با هدف دسترسی گسترده در دنیا، خط تولید آن قرار است از سوی نهاد عام‌المنفعه MPP سازمان ملل متحد به ۹۵ کشور جهان از جمله ایران واگذار شود اما ایران برای راه‌اندازی خط تولید آن چندین شرط دارد. به گفته یک مقام مسئول در وزارت بهداشت راه‌اندازی خط تولید و دسترسی به قرص فایزر ایرانی نیاز به چهار شرط دارد؛ تأیید کمیسیون مربوطه در سازمان غذا و دارو، بر هم نخوردن نظام دارویی کشور، جمع‌بندی حقوق مالکیت فکری و ثبت در فهرست دارویی کشور.

احمدی‌نژاد و روحانی را باید محاکمه کرد؟

این روزها که بحث رسیدگی به ترک فعل مسئولان داغ است، برخی پرونده احمدی‌نژاد را هم باز کرده و خواستار رسیدگی به عملکرد او در یک دادگاه عادلانه و منصفانه هستند. مثلا حجت ‌الاسلام نقویان، روحانی منتقد در یک مصاحبه ویدئویی دوران احمدی‌نژاد را دوران پایه گذاری یک سری ناراستی‌ها و کجی‌ها می‌داند و می‌گوید: «نزدیکترین نزدیکان او محاکمه شده و در زندان هستند. خودش را هم اگر محاکمه کنند خواهند دید که جنایاتی کرده است. باید در یک دادگاه رسمی محاکمه علنی شود و قطعا جرم او سنگین است». محسن کوهکن، نماینده ادوار مجلس نیز از جمله کسانی است که اخیرا از درخواست برخی برای محاکمه روحانی و احمدی نژاد استقبال کرده است. او می‌گوید: « اگر احمدی‌نژاد و روحانی را محاکمه کردند، برای متنبه‌شدن دیگران است که آنان دیگر راه رؤسای‌ جمهور پیشین را نروند». همینطور که مشخص است این روزها بحث درخواست محاکمه احمدی‌نژاد داغ است. حالا یکی خواستار محاکمه او می‌شود تا مسائلی مثل شکایت از روحانی و رسیدگی به عملکرد دولت قبل به حاشیه برود، یکی مثل نقویان او را متهم می‌کند به جنایت کردن و یکی هم مثل کوهکن محاکمه او یا دیگر روسای جمهور قبلی را در جهت متنبه کردن روسای جمهور بعدی می‌داند.

اظهارات قزوه درباره شعر جنجالی؛ من حامی دولت هستم

چندی پیش علیرضا قزوه، نویسنده و شاعر انقلاب یک رباعی سرود و آن را در انتقاد از انتصابات فامیلی دولت در فضای مجازی (توییتر) منتشر کرد. او در این شعر با انتقاد گفته: «شد صورت خلق سرخ از سیلی‌تان/کو تجربه‌؟ کو مدرک تحصیلی‌تان؟/ این دولت انقلاب اسلامی ماست/ نه دولت انقلاب فامیلی‌تان!»

انتشار این شعر در فضای مجازی واکنش‌های بسیاری در پی داشت. برخی رسانه‌های مخالف و معاند جمهوری اسلامی ایران از این شعر به نحوی که خود می‌خواستند، استفاده کردند و حتی شاعر انقلابی را به نوعی مخالف دولت فعلی جلوه دادند. علیرضا قزوه درباره اینکه چه شد این شعر را سرود؟ به «ایران» می‌گوید: «شعری که گفتم یک رباعی فی‌البداهه بود. جزو شعرهای بدیهیاتی است که در فضای مجازی منتشر کردم. اگر بخواهم انتقادهای تندتری کنم از این هم بیشتر می‌توانم انتقاد کنم. این قدرت شعر فارسی است نه شاعر. ما میراث‌دار بزرگان شعر فارسی همچون حافظ، سعدی، صائب، بیدل و... هستیم که همه به نوعی مصلح اجتماعی هستند و منتقد بوده‌اند.»

او درباره واکنش‌های مخالف دولت در فضای مجازی تأکید کرد: «از شما می‌خواهم که این شعر را وارد جریانات سیاسی نکنید. من بحث کلی کردم. بعضی‌ها که خیلی وابسته به دولت قبلی بودند، از این شعر سوءاستفاده کردند. اگر این حرف را زدم بیشتر انتصابات فامیلی مقاماتی را مدنظر داشتم که خارج از فضای دولت جدید است. این دولت که پنج ماه است روی کار آمده. قبلاً این اتفاقات افتاده است. اینها وابسته به یک جریان هم نیستند.» قزوه در ادامه تصریح کرد: «افراد خوب هم در جریان چپ داریم و هم راست و در کل من دولت آقای رئیسی را به‌ عنوان یک دولت پاک قبول دارم و به این دولت احترام می‌گذارم. در این دولت احساس وظیفه بیشتری می‌کنم. البته انتقاد هم خواهم کرد. اگر انسان خود را با دولت خویشاوند بداند، بیشتر دلواپس و نگرانش است. من نگرانی زیادی احساس می‌کنم و دلم نمی‌آید که زحمات و دلسوزی‌های آقای رئیسی را بعضی‌ها بخواهند نادیده بگیرند.»

دیپلمات سابق: دولت رئیسی می داند به جز برجام راه دیگری ندارد

سفیر اسبق ایران در انگلیس گفت: دولت رئیسی می داند به جز برجام راه دیگری ندارد؛ اما برنامه اش هم برای مذاکرات نامشخص و سردرگم است.روزنامه «آرمان ملی» با دکتر سیدجلال ساداتیان تحلیلگر روابط بین الملل و سفیر اسبق ایران در انگلیس درباره تداوم مذاکرات برجام گفت وگو کرده است. او می گوید: دولت رئیسی سردرگم است و نمی‌داند به دنبال چه هدفی است.به هر حال دولت رئیسی برخاسته از جریانی است که با برجام مخالف بود و امروز نیز قصد دارد به برجام بازگردد چون راه حل دیگری برای مشکلات اقتصادی کشور ندارد. دولت پس از سه ماه که از عمر دولتش می‌گذرد به این نتیجه رسیده که باید به برجام بازگردد. دولت در این زمینه طرح و برنامه‌ای ارائه نکرده است. به‌همین دلیل نیز هم در داخل و هم در خارج از کشور تحت فشار قرار دارد. آمریکا به دنبال این است که با رویکرد توافق موقت بتواند به برجام بازگردد و از وضعیت مذاکره غیرمستقیم دور شود تا دست آمریکا برای برخوردی که با ایران خواهد داشت بازتر از گذشته شود.

واکنش عبدی به برگزاری دادگاه هواپیمای اوکراینی

سیاستمدار اصلاح طلب به برگزاری دادگاه هواپیمای اوکراینی واکنش نشان داد.

عبدی در توئیتی نوشت؛

احمدی‌نژاد و روحانی را باید محاکمه کرد؟ / فاصلۀ تأثیر تفکر «می‌توانیم» تا «نمی‌توانیم» عرض بزرگراه تهران‌کرج است! / نظر رئیس صدا و سیما در مورد بازگشت فردوسی پور به رسانه ملی / اظهارات قزوه درباره شعر جنجالی

 

ادعای حاجی دلیگانی: خسارت پرونده کرسنت به اندازه بودجه دو سال کشور است

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه خسارت پرونده کرسنت به اندازه بودجه دو سال کشور است گفت: قوه قضائیه خویشتنداری را کنار گذاشته و با متهمان این پرونده با جدیت برخورد کند. حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرونده کرسنت، مدعی شد: در این پرونده وزیر، معاونان وزیر و مدیران چه بر اثر جهل و نادانی و چه بر اثر سودجویی و فساد کشور را متحمل خسارات‌ سنگینی کردند و امروز هم دادگاه به نفع شرکت کرسنت رأی داده است و ما محکوم به پرداخت دو میلیارد و 400 میلیون دلار شده‌ایم.عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: اینها در حالی است که وقتی متهم پرونده باید در دادگاه حاضر شود عنوان می‌کند که من به دادگاه نمی‌آیم، بلکه به صدا و سیما می‌آیم و توضیحاتم را ارائه می‌کنم که در پاسخ به این آقا باید گفت جای متهم دادگاه است نه رسانه ملی.حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: مردم نگاه مثبتی نسبت به قوه قضائیه دارند و آقای اژه‌ای هم فردی فسادستیز، کوشا و جدی در امور مربوط به حوزه قضایی است.وی افزود: از قوه قضائیه می‌خواهم خویشتنداری را کنار بگذارد و با متهمان پرونده کرسنت با قاطعیت برخورد کند و احکامی متناسب با جرم صورت‌گرفته برای متهمین صادر و این احکام را اجرایی کند.

نظر رئیس صدا و سیما در مورد بازگشت فردوسی پور به رسانه ملی

رئیس سازمان صدا و سیما گفت با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت ها در این صدا و سیما درباره بازگشت فردوسی پور به رسانه ملی گفت: پاسخ همان است که از قبل اعلام کرده‌ام.به گزارش فارس به نقل از خانه ملت، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در مورد سلیقه مخاطبان برای بازگشت چهره‌های محبوب به رسانه ملی گفت: از ضوابط حرفه‌ای و قانونی رسانه ملی است که از تمام ظرفیت‌ها و قدرت آنتن برای جلب اعتماد و جذب نظر مخاطبان استفاده کند و هیچ گونه ظرفیتی را نباید نادیده بگیرد.رییس سازمان صدا و سیما تاکید کرد: استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها از ضوابط و معیارهای اساسی سازمان است، در دوره جدید ما سعی می‌کنیم از هیچ ظرفیتی در حوزه توانمندی، استعداد، محتوا، ژانرهای برنامه سازی در حوزه نیروی انسانی غافل نشویم و همه را به رسمیت شناخته و از تک تک آنها صیانت کنیم.جبلی در مورد بازگشت چهره‌های محبوبی همچون فردوسی پور به آنتن رسانه ملی گفت: پاسخ همان است که از قبل اعلام کرده‌ام.گفتنی است رئیس رسانه ملی در اولین سفر کاری به خوزستان، در جمع خبرنگاران بیان داشت عادل فردوسی‌پور می‌تواند دوباره در قاب رسانه ملی فعالیت کند.

معاون رئیسی: بدهی‌های دولت روحانی را می‌دهیم

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: بدهی‌های بسیار زیادی از دولت سابق به ما رسیده است و علیرغم این مشکلات، دولت عزم جدی برای رفع مشکلات کشور دارد.سید محمد حسینی در واکنش به اظهارات اخیر برخی از اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه رئیسی باید گزارش عملکرد صد روزه دولت را ارائه دهد، گفت: دولت برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای رفع مشکلات کشور دارد.وی بیان کرد: ما باید عملکرد هشت ساله دولت روحانی را مدنظر قرار دهیم و علیرغم اینکه آن‌ها وعده‌های زیادی دادند، همه دیدیم که نتیجه چه شد. الان بدهی‌های بسیاری به دولت سیزدهم رسیده است و هر ماه دولت مبالغ زیادی را برای تسویه بدهی‌های دولت سابق پرداخت می‌کند.معاون پارلمانی رئیس‌جمهور متذکر شد: باید این مسئله را هم مورد توجه قرار داد که وزرا از سوم شهریور آغاز به کار کردند و باید به دولت فرصت داده شود تا همه مسئولان اجرایی خود به ویژه در استان‌ها را مستقر کند که این کار تا حدی زمانبر است.حسینی تاکید کرد: دولت در همین مدت کوتاه کارنامه موفقی داشته است. همه دیدیم که دولت در بحث واکسیناسیون عمومی و گشایش‌های اقتصادی اقدامات خوبی را انجام داده و همه بخش‌های دولت در این زمینه فعال هستند.

رئیس سابق موساد: توافق با ایران ممکن نیست

رئیس سابق موساد با غیرممکن دانستن توافق آمریکا و ایران برای احیای برجام، مدعی شد، تل‌آویو اجازه نمی‌دهد ایران به توانایی اتمی نظامی دست یابد.کوهن روز یکشنبه در مصاحبه با روزنامه «هاآرتص» درباره اینکه تعدادی از پیشینیان وی، از تلاش‌های کابینه سابق اسرائیل برای متقاعد کردن واشنگتن جهت خروج از توافق انتقاد کرده‌اند، مدعی شد: «ما به آمریکایی‌ها و جهان نشان دادیم که ایران تا پایان توافق دروغ می‌گفت. ایران در مورد بسیاری از مسائلی که از جهان پنهان مانده بود شفاف‌سازی نمی‌کرد». وی ضمن تکرار ادعای انجام شدن عملیات‌ موساد داخل ایران در زمان حضور او در این سازمان، اظهار داشت: «شما می‌توانید به توانایی‌های آن‌ها آسیب بزنید و آن را کاهش دهید. طبق گزارش مطبوعات خارجی، هر کاری که ما در ایران انجام دادیم این بود که از نظر توانایی فاصله کافی را حفظ کنیم.»رئیس سابق آژانس جاسوسی رژیم صهیونیستی، با متهم کردن مسئولان دولتی ایران به داشتن نیاتی که با فعالیت‌های مخفیانه موساد قابل تغییر نیست، ادعا کرد: «شک دارم که از مذاکراتی که قرار است در وین آغاز شود، توافقی حاصل شود». به نوشته وبگاه «عاروتص شوع» به نقل از این مصاحبه، کوهن مذاکرات وین را به عنوان «حرکتی با احساسات زیاد» توصیف کرد که شانس کمی برای موفقیت واقعی آن ارزیابی می‌کند.

وعده وزیرخارجه به ایرانیان خارج از کشور

امیرعبداللهیان با بیان اینکه ایرانیان دوتابعیتی موضوعی است که یک بار برای همیشه باید حل و‌ روند قانونی آن در مجلس طی شود، در اینستاگرام نوشت: ایرانیان خارج از کشور می توانند با آرامش و بدون نگرانی به کشور سفر کنند و بازگردند.حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با اشاره به نشست روز گذشته روسای کارگروه های شوری عالی ایرانیان خارج از کشور که به ریاست وی در وزارت امور خارجه برگزار شد، در اینستاگرام نوشت: در نشست روسای کارگروه های شورای عالی ایرانیان خارج از کشور، تاکید کردم که بحث ایرانیان دوتابعیتی موضوعی است که یک بار برای همیشه باید حل و‌ روند قانونی آن در مجلس طی شود.وزیر خارجه خاطرنشان کرد: بنده از همه روسای کارگروه های شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور خواسته‌‌‌ام که در تک‌تک کارگروه‌ها بر موضوع ضرورت تدوین قانون جامع ایرانیان تمرکز کنند. وی افزود: رسانه های معاند در ایران هراسی بر روی جامعه ایرانیان و انتشار اخبار جعلی تمرکز کرده اند. ایرانیان خارج از کشور می توانند با آرامش و بدون نگرانی به کشور سفر کنند و بازگردند.

قالیباف: فاصلۀ تأثیر تفکر ’می‌توانیم‘ تا ’نمی‌توانیم‘ عرض بزرگراه تهران‌ ـ کرج است

محمدباقر قالیباف‌، رئیس مجلس شورای اسلامی، صبح امروز، در هفتمین اجلاسیۀ کنگرۀ ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی گفت: برخی مدیران نیز به «ما می‌توانیم» باور ندارند. وی افزود: در مراسم سالروز شهادت شهید طهرانی‌مقدم گفتم «فاصلۀ تأثیر تفکر ’می‌توانیم‘ تا ’نمی‌توانیم‘ عرض بزرگراه تهران‌ ـ کرج است: در قسمت ابتدایی آن توان سنگین و تکنولوژی و به‌روز دیده می‌شود که بدون شک در حوزۀ صنایع نظامی و بخش‌های پیچیدۀ هوافضا و الکترونیک بین ۵ کشور اول دنیا هستیم. اما چند کیلومتر آن طرف‌تر در ابتدایی‌ترین صنایع دچار ’ما نمی‌توانیم‘ شده‌ایم.

تایید حضور چینی‌ها برای صید ترال در خلیج‌فارس

معین الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: اسناد متقنی دارم که سهام برخی شرکت‌هایی که مبادرت به صید ترال می‌کنند متعلق به چینی‌هاست، ولی مجلس اجازه نمی‌دهد که خلیج فارس و دریای عمان آماج هجوم شرکت‌های چینی شود تا آنها به صید ترال بپردازند. به گفته این نمایده مجلس چینی‌ها ۴۹ درصد سهام شرکت‌هابی صید‌ترال را در اختیار دارند.وی ادامه داد: متأسفانه در کارویژه مرز شورای عالی امنیت ملی مصوب شده که یکسری مجوزها به برخی کشتی‌ها برای صید ترال داده شود و آیین نامه اجرایی نحوه عمل برای صید ترال هم تعریف کرده‌اند، اما من کماکان معتقدم باید توافق صورت گرفته بین آقای خاوازی وزیر وقت جهاد کشاورزی با مجلس شورای اسلامی مبنی بر توقف دو ساله صید ترال اجرایی شود؛ هر چند این توافق سال بعد پایان می‌پذیرد.

حضور زنگنه در برنامه «جهان آرا» لغو شد

با اعلام مدیر شبکه ی افق حضور زنگنه در برنامه «جهان آرا» لغو شد.زنگنه وزیر سابق نفت پیش از این اعلام کرده بود که امشب در برنامه جهان‌ آرای شبکه افق برای پاسخگویی به اتهامات درباره پرونده کرسنت حضور پیدا خواهد کرد.

گروسی: امیدوارم فعالیت‌های راستی‌ آزمایی آژانس در ایران از سر گرفته شود

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص سفرش به تهران گفت امیدوار است، نتیجه این سفر ایجاد کانال گفت‌وگوی مستقیم برای ازسرگیری فعالیت‌های راستی‌آزمایی ضروری این نهاد در ایران باشد. «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در توییتی درباره سفرش به تهران توضیحاتی ارائه داد.وی در این خصوص نوشت: امروز به تهران سفر می‌کنم تا با مقامات ایرانی دیدار کنم و به سؤالات مهم در ایران بپردازم. امیدوارم بتوانم یک کانال ثمربخش و مشارکتی گفت‌وگوی مستقیم ایجاد کنم تا آژانس بتواند فعالیت‌های راستی آزمایی ضروری را در این کشور از سر بگیرد. «سعید خطیب‌زاده» سخنگوزی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز در نشست خبری هفتگی در پاسخ به سؤالی درباره نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و اینکه اگر اقدام منفی صورت گیرد و قطعنامه‌ای صادر شود و تاثیر آن بر مذاکرات وین گفت: امشب سفر گروسی را به تهران داریم. همواره سعی شده روابط ایران و آژانس فنی و در چارچوب پادمان و اساسنامه و رویه‌های آژانس باشد. امیدواریم این سفر همچون قبل سازنده باشد.سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: همواره به آژانس توصیه‌ کرده‌ایم در مسیر همکار‌ی‌های فنی باقی بماند و اجازه ندهد برخی کشورها اغراض سیاسی خود را به نام آژانس جلو ببرند. در چارچوب تحولات و براساس شرایط تصمیم لازم را اتخاذ می‌کنیم.

ادعای صادرات قطعه‌سازان ایرانی به بنز و بی‌ام و

عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه وزارت صمت سازوکار نظارتی برای واردات خودرو تدوین می کند گفت: می توان با صادرات قطعه و خودرو تا ۲۰۰ میلیون دلار ارز به دست آورد و در مقابل خودرو وارد کرد. علی جدی در گفت و گو در مورد اینکه آیا کشور تا این اندازه توان صادرات قطعه و خودرو دارد که بتواند در مقابل خودروی خارجی وارد کند، اظهار کرد: در حال حاضر میلیاردها دلار صادرات داریم و قطعه سازان داخلی به برندهای خارجی و اروپایی صادرات انجام می دهند؛ حتی برخی از شرکت های بخش خصوصی در حوزه قطعه سازی و نیرو محرکه به کشور آلمان و شرکت هایی همچون بنز و بی ام و صادرات انجام می دهند.

مهاجرت ۴ هزار پزشک و ۳۰۰ هزار نفر با مدارک فوق لیسانس و دکترا از ایران در سه سال گذشته

قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مجلس: تصریح کرد: متاسفانه طی سه سال گذشته حدود ۴ هزار پزشک و حدود ۳۰۰ هزار تن از جمعیت دانشگاهی که مدارک آنها فوق لیسانس و دکترا بوده، از کشور مهاجرت کردند. قاضی‌زاده هاشمی، افزود: وقتی جمعیت وسیع نخبگانی میل به مهاجرت و یا شرایط آن را پیدا کرده، نشان‌دهنده آن است که در کشور نیازمند مؤلفه‌های امیدآفرینی هستیم. وی متذکر شد: زمانی که انجمن‌های صنفی، تخصصی و دانشگاهی نتوانند دایره نفوذ خود را به معنای جذب و نگهداری افراد جهت مشارکت در توسعه و آبادانی کشور حفظ و صیانت کنند، گریز از مرکز شکل می‌گیرد.

نبویان: نباید از صدور قطعنامه‌های جدید واهمه داشته باشیم

حجت‌الاسلام سید محمود نبویان: زمانی گفته می‌شد که برجام باعث شد دیگر علیه ایران قطعنامه صادر نشود. اگر واقعاً این اتفاق افتاده است، پس چرا تحریم‌های ایران پابرجاست؟ بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها دقیقاً پس از برجام علیه کشورمان اعمال شد. مسئولان کشور ما نباید از این تهدیدات واهمه داشته باشند و باید به این مساله واقف باشند که الان کشور در بدترین شرایط از لحاظ تحریمی قرار دارد و حتی آنان تحریم دارویی را هم علیه کشورمان اعمال کردند. نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مذاکره‌کنندگان جمهوری اسلامی ایران نباید واهمه‌ای داشته باشند که نکند پرونده ایران به شورای امنیت برود و قطعنامه‌های تحریمی بازگردد. الان همه تحریم‌ها پابرجاست و فشارهای حداکثری کشورهای غربی علیه ایران ادامه دارد و آنان دیگر بیشتر از این نمی‌توانند کاری انجام دهند. نبویان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورتی که شورای حکام قطعنامه‌ای را علیه ایران صادر کند، ما باید چه موضعی در مذاکرات آینده داشته باشیم، گفت: تیم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران باید قاطعانه بایستند و نباید هیچ‌گونه توجهی به چنین قطعنامه‌هایی که قبلاً هم علیه کشورمان صادر شده است، داشته باشند.

واکنش صداوسیما به متن جنجالی یکی از عوامل سریال روزگار جوانی

متن توهین آمیز منتشرشده در حساب کاربری یکی از عوامل سریال های صداوسیما، در ساعات اخیر واکنش بخش هایی از این رسانه را به همراه داشته است. ضمن اینکه اعلام شده است، سازمان صداوسیما در حال پیگیری اقدامات قانونی لازم در این خصوص است. ساعتی پس از انتشار متن توهین آمیز منتسب به یکی از عوامل سریال «روزگار جوانی ۲» در شبکه اجتماعی اینستاگرام و بازنشر آن توسط برخی رسانه های بیگانه، شبکه پنج سیما با انتشار اطلاعیه ای و انتخاب این بیت که «آنجا که عقاب پر بریزد / از پشه لاغری چه خیزد»، این اتفاق را به هک کردن گوشی فرد مذکور نسبت داد و خطاب به مخاطبان خود چنین نوشت: «اخیرا با هک گوشی همراه یکی از عوامل غیرمستقیم سریال روزگار جوانی ۲ مطلبی موهن منتشر شد که نشان از ضعف شدید دشمن در مقابل چهره درخشان بزرگترین قهرمان ملی این سرزمین، سردار دلها، دارد.» ساعاتی بعد و در پی این اظهار نظر از سوی شبکه پخش کننده سریال «روزگار جوانی ۲»، روابط عمومی صداوسیما هم درباره این متن موهن اطلاعیه‌ای صادر کرد که از زاویه ای دیگر به موضوع پرداخته و در آن تاکید شده بود، «فرد یادشده هیچگونه رابطه استخدامی‌ با سازمان صداوسیما ندارد.»

ما که نمی‌توانیم کاسه داغ‌تر از آش شویم

عباس‌زاده، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی درباره اینکه آیا ایران تصمیمی برای حمایت از گروه‌های مقاومت مردم افغانستان دربرابر طالبان دارد، بیان کرد: «اولویت مردم افغانستان است. بالاخره ما که نمی‌توانیم کاسه داغ‌تر از آش شویم. باید ببینیم مصلحت مردم چیست و در جهت مصلحتی که خود مردم افغانستان پیگیری می‌کنند ما هم کمک می‌کنیم. کار ما بستگی به درخواست و انتظارات آنان بوده است.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۴
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۹۵
بله موافقم احمدی نژاد و روحانی را محاکمه کنید. 4 یا 8 سال دیگه هم نوبت به رئیسی می رسه.
توان کشور و جایگاه ایران در صنابع نظامی را یابد در یک جنگ واقعی سنجید
در مقایسه با محصولات مشابه از کشورهای دیگر کجا قرار داریم؟
قیمت تمام شده محصولات نظامی تولید ما در مقیسه با دیگر کشورها چگونه است ؟؟
نمی شه فقط ادعای باشه که ؟!
پزشکان هبچ جایی در دنیا نمیتونن مثل ایران پول پارو کنن ! این ننه من غریبم ها برای افزایش درامده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
معلوم است که پای خود را از شهرستانت بیرون نگذاشتی؟؟
چه برسد به خارج از کشور!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
باشه تو راست میگی. فعلاً که دارن مهاجرت می کنن. شما هم فکر کن بهشون اندازه ایران پولنمیدن
خدایا این عادل پور، فردپوس چقدر مهم بود و ما خبر نداشتیم
معاون رییسی :بدهی‌های بسیار زیادی به دولت سیزدهم رسیده است و هر ماه دولت مبالغ زیادی را برای تسویه بدهی‌های دولت سابق پرداخت می‌کند) لازمه که شما بر خلاف دولت روحانی که اجازه نداشت بدهی های احمدنژاد و خساراتش را به مملکت بازگو کند و ان را کش دهد شما مردانه و با کمال صداقت کلیه بدهی هایی که سر رسیدشان مربوط به سال قبل بوده ( چون به پروژه نا تمام پول نمی دهند ) که دولت روحانی برای شما گذاشته را دقیقا و با سند نام ببرید چون شما از یک طرف میگویید پولی باقی نمانده از بانک مرکزی هم که گفتید پول نگرفتیم هنوز با غرب هم برای ازاد سازی منابع به توافق نرسیدید بدهی ها را هم صاف می کنید و به کارخانه های ورشکسته هم که می گویید وام میدهیم بفرمایید اگه توی سه ماه معجزه نکردید حتما از رانت استفاده کردید یا خالی می بندید
خوبه ادعا نمی کنند که المان از ما درخواست کرده بریم مدیر ارشد بنز و بی ام و شویم
حرفهاي نبويان ماراياد دوست عزيزش احمدي نژاد مي اندازد كه داد ميزد شوراي امنيت آنقدر قطعنامه صادر كند تا قطع نامه دونش پاره شود
از سفیر اسبق ایران در انگلیس و عنصر غربگرا و خود لخته جز این‌گونه اظهار نظر ها انتظار دیگری نمی توان داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
لخته؟
بخش‌های پیچیدۀ هوافضا و الکترونیک بین ۵ کشور اول دنیا هستیم!!!
خوبه ، عالیه از همین میخوام لطفا !
وزیر خارجه : ایرانیان خارج از کشور می توانند با آرامش و بدون نگرانی به کشور سفر کنند و بازگردند) قربونت شما اول تکلیف را با اطلاعات سپاه و اطلاعات مشخص کن بعد وعده بده طرف را به جرم جاسوسی می گیرن بعد از مدتی ازاد می کنن !!!!
ام المصائب این کشور محمود احمدی نژاد است. قطعنامه دان ها که پر شد اثرات خود را نشان داد.
حتی برخی از شرکت های بخش خصوصی در حوزه قطعه سازی و نیرو محرکه به کشور آلمان و شرکت هایی همچون بنز و بی ام و صادرات انجام می دهند
اینم خوب بود ، از اینم میخوام !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
:))
به نظر من قبل از محاکمه احمدی نژاد ابتدا باید کسانی که احمدی نژاد را وارد گود انتخابات ریاست جمهوری کردند و آن همه او را بزرگ کردند
و برای سفره‌ای استانی او قصیده ها سرودند
و برای افتضاح او در دانشگاه کلمبیا در آمریکا به ملت توصیه کردند نماز شکر بخوانند
و او را رایحه ی خوش خدمت نام نهادند محاکمه شوند
احمدی نژاد فقط و فقط یک ابزار و نردبان بود
همین
با اعلام مدیر شبکه ی افق حضور زنگنه در برنامه «جهان آرا» لغو شد : دلیگانی :قوه قضائیه خویشتنداری را کنار گذاشته و با متهمان این پرونده با جدیت برخورد کندگفت جای متهم دادگاه است نه رسانه ملی) دلیگانی تو و امثال تو جرات ندارید که حرفهای زنگنه به گوش مردم برسه همین حالا از وحشت به خودتان می پیجید و انتظار دادگاه غیرعلنی دارید !!!
یک مجلسی : اولویت مردم افغانستان است. بالاخره ما که نمی‌توانیم کاسه داغ‌تر از آش شویم. باید ببینیم مصلحت مردم چیست و در جهت مصلحتی که خود مردم افغانستان پیگیری می‌کنند ما هم کمک می‌کنیم) فقط درباره افغانستان اینطور عمل کردید ؟!!
نبویان: نباید از صدور قطعنامه‌های جدید واهمه داشته باشیم) بالاخره این پایدارچی ها باید ارادتشان به احمدنژاد زا با تایید حرفاش نشان بدهند
خبرها را می خوانم مخصوصا فرار ۳۰۰ هزار نفر نخبه را بعد مانده ام آن مقام مسئوچطور رسانه های معاند را به سیاه نمایی متهم می کند
اینجا ماهشهر شهرک بعثت منازل کارمندان پتروشیمی.یه بارون زد یساعته برق نیستهیچ مدیری هم اینجا زندگی نمیکنه همشون پروازین و خانواده هاشونم تهرانن.کسی ککش نمیگزه برا ماها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
ببخشید بی ادبی نباشه! ما تو این مملکت دو گروه داریم اونایی که راه پیمایی میرن و اونایی که نمیرن. شما یحتمل از ان هایی هستی که نمیرن. پس مثل بچه های خوب بشین سرجات توقع ریادی هم نداشته باش
دولت آقای رئیسی و شخص معاون اول ،،به گونه ای از مشکلات شگفت زده شده اند که گویا از کره مریخ تشریف آورده اند..با توجه به یکدست شدن هر یه قوه،،
لطفا به جای بهانه آوردن،،در فکر حل مشکلات باشید
نظرات را زود منتشر کن تابناک
روحانی وجهانگیری بایدبخاطر سومدیریت بخصوص در حیف ومیل کردن ارز های ۴۲۰۰ تومانی محاکمه بشوند
شما فههمیدید ایشان چه گفته است (قالیباف: فاصلۀ تأثیر تفکر ’می‌توانیم‘ تا ’نمی‌توانیم‘ عرض بزرگراه تهران‌کرج است ) اینهم جواب نبویان با ان راهکارش جدا ادم خنده اش میگیرد فقط یاد گرفتند نه بگویند ایشان طعم گشنگی و بی خانه و کاشانه بودن را نچشیده و نمیداند مردم چطور زندگی میکنند (شورای حکام قطعنامه‌ای را علیه ایران صادر کند، ما باید چه موضعی در مذاکرات آینده داشته باشیم؟ گفت: تیم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران باید قاطعانه بایستند و نباید هیچ‌گونه توجهی به چنین قطعنامه‌هایی که قبلاً هم علیه کشورمان صادر شده است، داشته باشند.)
می توانیم و نمی توانیم روی هوا هر دو مخرب است. واقع بین باید بود
من وهمسرم در سن ۵۵ سالگی با مدرک فوق تخصص پزشکی و فوق لیسانس مهندسی تصمیم به مهاجرت به کانادا گرفتیم این تصمیم سه علت اصلی داشت :
اول عدم رشد حق ویزیت پزشکان متناسب با تورموضع مالیات کمر شکن که کارکردن در مطب را غیرقابل توجیه کرده بود
دوم زورگیری چند سال پیش از پسرم که باعث ضربه شدید روحی اوشد البته اوهم با درجه فوق لیسانس مهندسی کامپیوتر الان در استرالیا زندگی میکند
سوم عدم ثبات اقتصادی و افزایش ساعتی قیمتها
احمدی‌نژاد و روحانی را باید محاکمه کرد؟ بیش از 80 درصد قدرت دست افراد غیر پاسخگو قرار دارد !! ابتدا اونا باید پاسخگو شوند ! البته به نظر من کار از این حرفها گذشته ....
چرا زنگنه اجازه پیدا نکرد حرفاش را بزنه
معلوم خیلی از اونای که کرسنت ،کرسنت میکنن میترسن صحبت های ایشون هم پخش بشه
اخبار ساعت 14روزدوشنبه اول آذر 1410
وزیر جهاد و کشاورزی و بازرگانی از عرضه مرغ با قیمت مصوبه 1950000تومان خبر داد.
کمیسیون انرژی مجلس با حذف یارانه گاز و بنزین موافقت کرد.طبق این طرح هرلیتربنزین با قیمت فوب خلیج فارس به قیمت 300هزار تومان درمبدا تحویل جایگاه داران خواهد شد.
صبح امروز جمع کثیری از اهالی شهر رامسر .لاهیجان.آمل نسبت به نبود آب آشامیدنی تجمع کردند.
نیروهای یمنی در حال پیشروی به سمت ریاض هستند.
وزیر آموزش و پرورش در مورد رتبه بندی فرهنگیان گفت.اعتبار لازم برای اجرای رتبه بندی در بودجه سال 1411دیده شده است.
هم اکنون ارتباط ما با سخنگوی قوه قضاییه برقرار شده.آقای ضرغامی در مورد اموال تملیکی توضیح دهید......وو.....
مرحوم نادر افشار وقتی با کسری بودجه مواجه می شد حمله میکرد به هندوستان نه اینکه مسلمین را در تنگنا قرار دهد. بایدحمله کنیم به سایر کشورها و غارت کنیم ولی تسخیر نکنیم
این پیرمردهایی که بازنشسته شدن رو بفرستین خونه جا برای جوانان باز بشه
کاش طالبان فقط 2 ماه به ایران می آمدند که زنهای ولنگار و بی حجاب و بد حجاب ایران را ادب کنند
موقع مهریه گرفتن مسلمان هستند و موقع رعایت حجاب غربی می شوند
پرداخت مهریه باید در گرو رعایت حجاب کامل و شرعی یعنی چادر مشکی باشد
زنی که حجاب ندارد از اسلام خارج است و مهریه و نفقه نباید داشته باشد
.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
اینارو خودت تنهایی فکر کردی یا بهت رسوندن؟؟
سلامت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
دمت گرم

واقعا گل گفتی
احمدی‌نژاد و روحانی را باید محاکمه کرد؟

منتظریم.
جانباز ۷۰ % با یک روز سابقه جبهه که صبح فوتبال بازی می کند و بعد از ظهر والیبال بازی می کند :
هر روز ۷ بار صبحانه می خوردو هر روز ۷ بار ناهار می خورد و هر روز ۷ بار شام می خورد بنابراین خرجش زیاد است و ۷ بار بیشتر از جانباز ۲۴ % حقوق می گیرد ؛
یعنی جانباز ۷۰ % ماهیانه ۱۵ ملیون تومان حقوق می گیرد و جانباز ۲۴ % با ۸ سال سابقه جبهه ماهی ۲ ملیون تومان حقوق می گیرد ...
به این ظلم پایان دهید و درصد ها را بردارید و حقوق جانبازان جبهه از ۵ % تا ۹۰% همه را یکسان بدهید تا مسلمان شوید .
ما که از صدور قطعنامه و تحریم واهمه نداریم فقط هرروز فقیر تر می شویم حاج آقاچ
آقای نبویان دیگه باید هم از قطعنامه بترسی و هم از من نوعی... میدونی نداری و فقر یعنی چی؟ اگر راست میگی بیا وسط جامعه تا تاثیر قطعنامه ها را نشونت بدم؟
دیگه واقعا با این وضعیت زندگی در ایران نه فردوسی اهمیت داره نه تیم ملی فوتبال. انقدر بدبختی ها زیاد شده دیگه واقعا کسی از این چیزا خوشحال نمیشه
قبل از محاکمه احمدی نژاد باید اول انهایی که در دورهاول او انقدر بزرگ و انقدر از او حمایت کردند باید محاکمه شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
احسنت
آقای نبویان ای کاش جنابعالی هم یک روزی شرمنده ی خانواده ی خویش می شدید بعد چنین از سر سیری شکم صحبت می کردی ای کاش .
بعید میدانم کسی توان به دادگاه کشاندن احمدی نژاد را داشته باشد در بین کل مسئولین
حالا که محاکمه میکنید علنی
داداش زیاد قطعه نفرست به کارخانه بنز و بی ام و . کمی هم به فکر تویوتا و شورولت باش
ما اخرش نفهمیدیم انکارهلوکاست چه نفعی برای ما داشت؟ این که رژیم صهیونیستی غاصب است درست. بقیه قضایا ربطش به ما چی بود؟
بزرگترین مقصر و گناهکار پرونده کرسنت ، قطعا احمدی نژاد

و وزیر نفت وقت او و حامیان تند روی ایشان از جمله جبهه

پایداری ها هستند

چون با هدف سیاه نمایی و سنگ اندازی سیاسی در قرارداد

گازی که توسط دولت خاتمی منعقد شده بود و قطعا بنفع

طرفین ایران و امارات بود

باعث شدند تا ضمن آنکه ما به پول زیاد حاصل از فروش گاز

جزیره سیری در مدت ۲۰ سال گذشته نشدیم ، گاز استخراج

شده نیز سوخته و به هوا رفته است و آلودگی ایجاد کرده

است و در دادگاه بین المللی هم بازنده شدیم

و باید جریمه بزرگی پرداخت کنیم

متاسفانه رقابت های ناسالم تندروهای ذکر شده بالا ،

سالهاست که خسارات بیشماری به کشور و مردم زده و میزند
این قالیباف هم لعبتیست حرفهای نشاط اور میزند خدایا این خوشی را از ما نگیر.
والله‌ بالله‌ هیچ‌ راهی‌ غیر از اداره‌ مملکت‌ از‌ طریق تشکیل احزاب‌ و شرکت دادن‌ مردم‌ و ایجاد نشاط‌ سیاسی‌ در بین‌ ملت‌ وجود نداره‌ .
مگه احمدی نژاد و روحانی از مریخ اومدن؟ از خودتون هستند. مسخره کردین ملت رو؟
در کل همه مسئولان از جمله آقای جبلی سکاندار جدید صدا و سیما استاد سخن و گفتار درمانی هستند، گویی از هیچ قدرت مدیریتی و مسئولیتی برخوردار نیستند و این بدترین شکل مدیریتی هست که دیگران برایش تصمیم بگیرند و صرفا ابزار دست طیف و قدرت بالاتر هستند.
هرکی بخاطر منافع حزب و خودش به منافع کشور لطمه زد باید محاکمه بشه از ظریف گرفته تا هرکسی
قبل از احمدی نژاد و روحانی نمایندگان و روسای مجلس دولتهای وقت و همینطور شخصیتهایی مانع این شدند که این دو نفر را طبق قانون اساسی مورد استیضاح قرار بگیرند را باید محاکمه کنند همان کسانی که اصرار داشتند این دولتها باید تا پایان وقت قانونی خود در راس کار باشند
هزاران درود و سپاس به نماینده تربت جام ، که شهامت کرد و نشان داد که هنوز هستند

تک و توک نمایندگانی که تندرستی و جان مردم بر رفتار لجوجانه سیاسی شان ارجحیت دارد .
عبداللهیان برای اثبات حرفش اول همین تعدادازدوتابعیتی هاراکه دربازداشت وممنوع الخروج هستندراآزادکندتاایرانیان اروپا وامریکاکه اکثراهم مایه دارهستندحرفش راباوروباسرمایه واردایران شوند
فقط احمدی نژاد و روحانی مقصرن که باید محاکمه شوند ؟؟ بقیه روسا و مدیران و سران بی تقصیرن ؟؟؟
صدا وسیما برای رضایت مردم بایدخیلی تلاش کند
اگه قدرت طلبان ترس و واهمه نداشته باشن احمدی نژاد همین الان بیاد کاندید بشه نفر اول کشوره چون هم یارانه به مردم داده و هم مسکن مهر ساخته که فراموش نشدنی یه. روحانی چه طرح درست و حسابی داشته و دارو دسته اش چکار کردن. همنوز هم مردم دعاش می کنن و برا بقیه جز نفرین به این مسئولین چیزی نمی بینیم.
جناب اقای قالیباف فرموده اندفاصله میتوانیم با نمیتوانیم اندازه عرض اتوبان کرج است وبعد گفته اند که در بعضی صنایع مثل هوا فضا دردنیا پنجم هستیم ودر بعضی صنایع با چند کیلومتر فاصله .با نمیتوانیم روبرو شده ایم...جدااز درستی ویا نادرستی این مقایسه باید گفت عرض اتوبان تهران کرج به 100 متر هم نمیرسد این طول اتوبان است که چند کیلومتر است
برادر گرامی وشاعر عزیز جناب قزوه. کمی مراعات کنید... اینجا ایران است ومسیولین عزیز ما بسیار حساس ودل نازک هستند.لذا کاش لیست انتصابات فامیلی را هم با قیدتاریخ انتصاب فامیل ها عزیز. ضمیمه شعر خود میکردید تا در مورد انتصابات اخیر سوتفاهمی پیش نیاید
وعده وزیرخارجه به ایرانیان خارج از کشور
اقا شما جلوي خروج نخبگان و متخصصين رو بگيريد دعوت از ايرانيان مقيم خارج پيشكش
متاسفانه قانون اجرا نمیشود تصمیمات و افکار مغرضانه و شخصی میشود چه داخل و حتی در سیاست خارجی
با سلام
واقعا اگر تخلفی شده باید محاکمه شوند.
سلام. وقتی می خواهیم چند خبر در تابناک بخوانیم انواع و اقسام آگهی ها زمینه ای، فلاشی و چشمک زن ظاهر می شود. این همه آگهی در یک صفحه خلاف کار اصیل ژورنالیستی است. الا این که تابناک اعلام کند من کار تجاری و تبلیغاتی می کنم در کنار آن اخبار هم دارم. ضمنا برخی از این آگهی فلاشی برای بعضی از افراد زیان آور است.
فرار نخبگان.... چه کار کردید که تحصیل کرده، سرمایه دار و هر فرد عادی دوست دارد مهاجرت کند؟.... احتمالا مجلس طرح صیانت دیگری تصویب کرده و خروج هر تحصیل کرده را ممنوع خواهد کرد!!!!...... ببینید خواسته آحاد مردم چیست... رفاه، آرامش، ثبات اقتصادی، عدالت اجتماعی،آزادی بیان و اندیشه و تعامل سازنده با همه دنیا.......
تنها راه نجات کشور، تعامل سازنده با همه دنیا و مدیریت علمی و برمبنای تخصص کشور است و الا با گزینش فامیلی و گزینش بر اساس اعتقادات و .... هر روز بدتر از دیروز...!
مرگ بر انگلیس
از این طرف ما می توانیم سر می دهید از آن طرف چینی ها برایمان ماهی بگیرند و خانه بسازند؟!
نبویان نباید هم از صدورقطع نامه های جدید علیه ایران بهراسد.... برای ایشون و امثال ایشون هزارتا منفعت هم دارد
(نبویان: نباید از صدور قطعنامه‌های جدید واهمه داشته باشیم)

ای کاش این ادم که این ادعا را دارد

حقوق و مزایای ش را در حد حداقل حقوق قانون کار میدادند
و
مجبورش می کردند هم سطح مردم عادی زندگی کنند

انوقت میدیدم که باز از این چیزها می گوید

یا خیر

اما افسوس که اینها اموخته گان و پرورش یافته گان مکتب شعاردهندگان بی عمل هستند مانند سایر همفکرانشان

و هیچ کسی نیست که انان را مجبور کند
آقای رئیسی که تو این چند ماه گرانی و فقر رو دو چندان کردند رو باید چه کار کرد؟ لابد می‌فرمایند از قبل بوده ما هم می‌گیم خوب رئیس جمهور نمی‌شدند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
شما فکر می کنید احمدی نژاد و روحانی ورئیسی به میل خودشان رئیس,جمهور شدند ؟ کمی واقع بین باشید ؟
با سلام
انگار ریاست چمهوری به ایران نمی اید ان که بنی صدر شهید رجایی هم به جایی نرسید 2 ماه بود ریاست شاید او هم اگر بود همینطور آقای مانند محاکمه میشد هاشمی یعد آقای خاتمی بعد آقای احمد نژاد بعد آقای روحانی حالا هم آقای ریسی انتقاد محاکمه از این روسا به نظر شما چه باید کرد باید قانون اصلاح شود وظایف نمی دونیم مانده ایم هرکسی از گرد راه می رسد می گوید محاکمه کنید یا باید انتقاد ها را به جاش کرد نمی دونم خودم هم گیج شده ام
7 سال دیگر هم تیتر می شود "آیا رئیسی را باید محاکمه کرد؟" این یک روال است!
به احمدي نژاد را به علت اينكه مردم را قرباني مشائي كرد و روحاني را هم به خاطر اينكه مردم را قرباني برادرش حسين فريدون كرد چون گفته بود اگر دست به برادرم بزنيد اعلان جنگ خواهم كرد سه سال پدر مردم را در آورد همان جنگ بود
قالیباف که خودش دارای پرونده های متعدد خلاف و سوء مدیریت در ۱۲سال شهرداری تهران است

بهتر است تا حداقل سکوت کند تا باعث رنجش بیشتر مردم گرفتار و فقیر شده و ناامید و مستاصل شده ، نشود
اصل قضیه این است که مسئول شبکه 3 مافوق رئیس صدا و سیماست و تا وقتی او در شبکه 3 هست عادل هم بر نمی گرده!
معاونت محترم پارلمانی ازتون ممنونیم که بدهی دولت اقای روحانی رو پرداخت میکنید.البته راضی به زحمت شما نیستیم ولی اگر دولت نخواهد پرداخت کند پس کی باید پرداخت کنه.چون مردم بینوا که مسیولتی در قبال بدهی دولتها ندارن
خب محاکمه کنید.در حد شعر نباشه.اگه هر کسی واقعا خیانتی خدای ناکرده هنجام داده باید محکمه علنی بشه
مشکل بزرگ اصولگرایان این است که در "کار" خیلی با هم رفیق اند و با هم تعارف دارند. مثلا وقتی قلان مسول اصولگرا علنا می گوید دختران نباید تحصیل کنند حتی رئیس جمهور اصولگرایی که تمام دخترانش تحصیلات عالیه دارد سکوت می کند و مردم ناآگاه فکر می کنند همه اصولگرایان به بیسواد ماندن دختران اعتقاد دارند.
این آقای حجت‌الاسلام سید محمود نبویان با آنهمه اظهارات بی اساس در خصوص fatf و ...بازم چطور حرفها می زند مگر ایشان چکاره هست؟
«شبکه 3 مافوق رئیس صدا»
مگر شبکه ۳ در ید قدرت بانک جهانی قرار دارد که مافوق همه قرار داده میشود؟
بر هم نخوردن نظام دارویی کشور یعنی چی؟؟؟یعنی حق مافیا دارویی را بدن؟؟؟
آفای عباس زاده شما همین که مصلحت مردم ایران را می دانید برای کل دنیا کافی هست لطفا بی خیال مصلحت مردم افغانستان شوید
جانباز ۷۰ % با یک روز سابقه جبهه حقوق ماهیانه ۱۵ ملیون تومان می گیرد.
جانباز زیر ۲۵ % با ۸ سال سابقه جبهه حقوق ماهیانه ۲ ملیون می گیرد .
به ظلم پایان بدهید .
درصد ها را حذف کنید .
و به همه جانبازان حقوق یک نواخت بدهید .
و مسلمان شوید.
تابی ما دوست داریم.ولی تو با اینجور انتشار کامنتها به نوعی .....میکنی.
مشکل کشور آمدن ویا نیامدن عادل نیست هزاران نفرحتئ بهتر از ایشان درکشور وجود دارد از وجود هریک از آنها استفاده میشود و ایجاد تنوع هم خواهد شد
بابا چقدرلفت میدی تا این کامنتهارو منتشرکنی؟!!!!!!!!!!!!
مدیریت ملوک الطوایفی است در شبکه 3
زنگنه مرد بزرگیست و حرفها برای گفتن دارد. ولی رسانه میلی باب میلش نیست حرفهای او را به تصویر بکشد.
بخاطر حفظ محيط زيست كشورهاي اروپايي صنايع ريخته گري رو از توليداتشون كم وحذف كردن و كشورهاي جهان سوم انجام ميدن

بله قطعه صادر ميكنن اما چي و به چه قيمتي
باسلام
ریاست جمهوری به کشور ما نمی اید از اول ریاست جمهوری آقای بنی صدر تا ریاست جمهوری آقای روحانی پشت سرشان حرف است بعد هم نوبت آقای رئیسی می باشد اصلا حذف شود در قانون اساسی و اینقدر مسائل هزینه برای کشور تراشیده نشود
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر