بازدید 12255
۱

منصوری: انتصاب فرماندار ورامین حزب و جناحی نبود

استاندار تهران با اشاره به اینکه در انتخاب فرماندار ورامین شخصاً تصمیم گرفته ام گفت: برای این انتصاب تحت تاثیر هیچ حزب و جناحی نبوده ام.
کد خبر: ۱۰۸۹۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۱ 22 November 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محسن منصوری عصر امروز یکشنبه ۳۰ آبان ماه در آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ورامین که در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: دشت ورامین خاک حاصلخیز و پربرکتی در حوزه نخبه پروری و تاریخ سازی برخوردار است که ریشه در فرهنگ ۱۵ خرداد دارد.

وی افزود: این که مردم ورامین در ۱۵ خرداد سال ۴۲ بسیجی وار حرکت خود را آغاز کردند نشان میدهد که این‌منطقه همواره پیشرو و جریان ساز بوده و مقدم بر سایر مناطق کشور در دفاع از نظام دفاع می‌کنند.

استاندار تهران ادامه داد: جنس قیام ۱۵ خرداد، اعتماد و حرکت در متن مردم است که امروز نیز در مدیریت جهادی به آن نیاز است و این اعتماد باید نه در شعار که در عمل ظهور و بروز پیدا کند چرا که هر جا کار‌ها به مردم سپرده شد، در امور گشایش ایجاد گردید و هر جا که فقط به داشته‌های مادی تکیه کردیم، منابع و زمان را هدر دادیم.

وی تصریح کرد: حرکت بر مبنای از خودگذشتگی، شاخصه بارز قیام خونین ۱۵ خرداد مردم دشت ورامین است و امروز نیز مدیران برای رفع مشکلات جامعه باید از خودگذشتگی و ایثار را بر مبنای حرکت الهی مبنای کار خود قرار دهند.

منصوری از حرکت به هنگام به عنوان دیگر شاخصه قیام ۱۵ خرداد یاد کرد و افزود: اگر مدیران در فرصت مناسب کار‌ها را انجام ندهند، موفقیت لازم به دست نمی‌آید و هزینه‌های بسیاری از بین می‌رود که این امر لازمه مدیریت اعتقادی و جهادی است.

وی خاطر نشان کرد: استمرار، تداوم و استقامت مدیران باید همچون قیام کنندگان ۱۵ خرداد سال ۴۲ باشد که اگر این استقامت وجود داشته باشد، قطعا خداوند نیز به آن برکت خواهد داد.

نماینده عالی دولت در استان تهران افزود: اگر در جریان مدیریت خدا را فراموش کرده و صرفا به حکم و امضاء بسنده کنیم، قطعا توفیقی در امور حاصل نمی‌شود.

استاندار تهران افزود: لازم حرکت جهادی، تکیه بر اتفاق نظر و اجتماع همه جامعه است، ورامین شهرستان خواص، اهل علم و دانشمندان است اگر بتوان از ظرفیت تمامی این افراد استفاده شود، آسیب‌های مدیریت کاسته می‌شود.

وی اظهار کرد: امروز فرماندار و مسئولان موظفند که در تعامل با مردم صبر داشته و در نهایت ادب و احترام با آنان برخورد نمایند، این شهرستان از گروه‌های مختلف جهادی، خیریه‌ها و گروه‌های دینی برخوردار است که امروز زحمت حاکمیت را کاسته‌اند.

منصوری افزود: شاید کار‌های به زمین مانده زیادی بر روی زمین مانده باشد، ولی قطعا، نسبت به قبل اقدامات اثربخش زیادی نیز صورت گرفته که باید آن‌ها را بازگو کنیم تا جامعه به آینده نظام امیدوارتر از قبل شوند.

استاندار تهران تأکید کرد: برای پیشرفت در امور، چندین کار شاخص و اولویت دار از سوی مسوولان انتخاب شود تا با هم‌افزایی تمامی مسوولان، کار‌ها انجام و گره از امورات مردم باز شود.

این مقام مسئول بیان کرد: تعهدات فرمانداران و دولت‌های گذشته، تعهد ماست و همه وظیفه داریم تا نسبت به انجام آن کوشا باشیم.

وی مهمترین ویژگی سرپرست جدید فرمانداری ورامین را بومی و جوان بودن یاد کرد و افزود: وی اصالتا از روستای باغخواص ورامین است و قطعا دلسوزی بیشتری برای منطقه خواهد داشت، سختکوشی، مدیریت قوی، تسلط به حوزه امنیت، پرکاری و سابقه درخشان در مدیریت اجرایی از ویژگی‌های بارز سرپرست فرمانداری جدید شهرستان ورامین است که شخصا نسبت به انتخاب وی اقدام کردم.

منصوری گفت: من خود را وامدار مردم ورامین می‌دانم چرا که مردم این دیار برای رشد سیاسی و کسب تجربه من هزینه کرده‌اند و با تمام توان برای رفع مشکلات این دیار تلاش خواهم کرد.

در این مراسم، مجید درویشی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری ورامین منصوب و از تلاش‌های حسین کاغذلو فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
بومی و جوان؟ معیارهای انتخاب مدیران برای مدیران بی تجربه و سیاسی کار!!! معیارهای مدیران فهمیده و توسعه محور در دنیای پیشرفته و مدرن: کاربلدی، سلامت، پرکاری، برنامه دار بودن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان