بازدید 15328

طلسم لیونل مسی در آتش بازی پاریس سوخت

گلزنی مسی بود که گل سوم تیمش را به ثمر برساند. این برای نخستین بار است که مسی موفق به گلزنی با پیراهن پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه می شود
کد خبر: ۱۰۸۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲ 20 November 2021

سرانجام مسی توانست با پیراهن پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه گلزنی کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در هفته چهاردهم لیگ فرانسه یک بازی برگزار شد. در این دیدار پاری سن ژرمن میزبان نانت بود و توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

نکته قابل توجه این دیدار گلزنی مسی بود که گل سوم تیمش را به ثمر برساند. این برای نخستین بار است که مسی موفق به گلزنی با پیراهن پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه می شود. البته او پیش از این توانسته بود که در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن این تیم گلزنی کند. پاری سن ژرمن با پیروزی در این بازی ۳۷امتیازی شد و اختلافش را با تیم دوم جدول رده بندی به ۱۴امتیاز افزایش داد.

طلسم لیونل مسی در لوشامپیونا شکست

 پاری سن ژرمن 1-0 نانت؛ کیلیان ام باپه 2: پاردس از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد، توپ در میانه راه به ام باپه برخورد کرد و بعد از تغییر جهت وارد دروازه نانت شد.

پاری سن ژرمن 1-1 نانت؛ راندل کولو موانی 76: ضربه سر موانی روی ارسال بلند بازیکن نانت را سرخیو ریکو سیو کرد اما توپ برگشتی را خود موانی با یک ضربه پشت پا تبدیل به گل کرد.

پاری سن ژرمن 2-1 نانت؛ دنیس آپیا 81: لیونل مسی سعی کرد با پاسی در عمق توپ را به برنات برساند و او را در موقعیت خوبی قرار دهد اما این پاس با تکل دنیس آپیا قطع شد و پس از تغییر جهت و اوج گرفتن، وارد دروازه نانت شد.

پاری سن ژرمن 3-1 نانت؛ لیونل مسی 87: کیلیان ام باپه توپ را به مسی پاس داد و این بازیکن آرژانتینی تا پشت محوطه جریمه پیشروی کرد و سپس با شوتی زیبا از پشت محوطه جریمه، گل سوم پاری سن ژرمن در این بازی و اولین گل خود در لیگ فرانسه را به ثمر رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی