بازدید 4779

تیراندازی به شهروندان با سلاح سلاچمه‌ای

کد خبر: ۱۰۸۸۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵ 16 November 2021

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: با وقوع تیراندازی با سلاح ساچمه زنی در درگیری ۸ شرور و مجروح شدن ۲ شهروند رهگذر از ناحیه کمر موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد قرار گرفت.

به گزارش ایران، وی افزود: تیم عملیات کلانتری مهرآباد در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند درگیری به دلیل اختلاف بین ۲ گروه خلافکار است و نفرات بعد از تیر اندازی بلافاصله با ۲ خودروی پراید و پژو ۲۰۶ فاقد پلاک از محل متواری شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: بنابر حساسیت موضوع ماموران کلانتری ۱۱۹ با رصد‌های اطلاعاتی و تحقیقات میدانی هویت این افراد را شناسایی کردند و این اطلاعات را در اختیار تمامی واحد‌های گشت در تهران قرار دادند.
وی افزود: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان یک متهم را در غرب تهران شناسایی و در یک عملیات بازداشت کردند که در هنگام دستگیری با استفاده از سلاح سرد به ماموران حمله ور شد که در ادامه توسط ماموران مهار و دستگیر شد و نفر دوم هم طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شد.

سرهنگ موقوفه‌ای ادامه داد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های فنی صراحتا به جرم خود مبنی بر درگیری و تیراندازی اعتراف کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل