بازدید 5042

بازداشت یک خبرنگار رژیم صهیونیستی در ترکیه

نیروهای امنیتی ترکیه یک خبرنگار رژیم صهیونیستی را درحالیکه در یک برنامه زنده گزارش می‌داد در استانبول بازداشت کردند.
کد خبر: ۱۰۸۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵ 16 November 2021

 

 

به گزارش  تابناک از خبرگزاری فارس، نیروهای امنیتی ترکیه روز دوشنبه (دیروز) «علی موجرابی» خبرنگار شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی را در خلال برنامه زنده در شهر استانبول بازداشت کردند.

به نوشته روزنامه زمان ترکیه، این خبرنگار در حال ارائه گزارشی از یک زن و شوهر جاسوس اسرائیلی بود که نیروهای امنیتی سر رسیده و مانع ادامه گزارش او شدند. آن‌ها همچنین با ضبط دوربین وی، تمامی تصاویر و ویدئوهای آن را پاک کردند.

این خبرنگار صهیونیست هم اکنون در هتل خود حضور داشته و اجازه خروج از آن را ندارد. روزنامه تایمز رژیم صهیونیستی نیز نوشت که پلیس ترکیه در تمامی طول روز حرکات این خبرنگار را زیر نظر داشت.

«ناتالی اوکنین» و «موردی اوکنین» دو صهیونیستی هستند که در ترکیه به اتهام جاسوسی برای رژیم تل آویو و پس از تصویربرداری از محل اقامت اردوغان در استانبول بازداشت شده‌اند. رژیم صهیونیستی مدعی است که این دو ارتباطی به نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم ندارند.

بر اساس گزارش امروز پایگاه خبری «آی۲۴»، «دیوید بارنیا»‌ رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) برای آزادسازی دو فرد مذکور وارد مذاکره با مقامات سازمان اطلاعات ترکیه شده است. «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز اخیر ادعا کرد که زوج اسرائیلی بازداشت شده در ترکیه به نام «ناتالی و موردی اوکنین» بی‌گناه هستند.

در تاریخ ۲۱ اکتبر گذشته، مقامات امنیتی ترکیه طی یک عملیات همزمان در چهار استان این کشور، ۱۵ متهم به جاسوسی برای موساد را دستگیر کردند.

آنکارا با اشاره به اینکه فعالیت این افراد را به مدت حدود یک سال زیر نظر داشته، اعلام کرد که این افراد با دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی تبادل اطلاعات می‌کردند و در تلاش برای اقدام علیه امنیت ملی ترکیه بوده‌اند.

منابع ترکیه‌ای گزارش داده بودند که این شبکه جاسوسی در حال جمع‌آوری اطلاعات از دانشجویان سوری و فلسطینی بویژه دانشجویان رشته‌های صنایع دفاعی بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها