بازدید 6233

کویت کمک های مالی به لبنان را متوقف کرد

روزنامه کویتی «الجریده» نوشت که مقامات کویتی تمام درخواستهای جمعیت های خیریه متمایل به اهدای کمک های مالی به بیروت را تعلیق کرده اند.
کد خبر: ۱۰۸۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵ 15 November 2021

به گزارش تابناک، الحره به نقل از منابع آگاه گزارش داد که وزارت امور خارجه کویت، لبنان را پس از اتیوپی، به لیست کشورهای در تعلیق آمده برای ارائه کمکهای مالی افزوده است.

این روزنامه به نقل از منابع مذکور عنوان کرد که وزارت امور اجتماعی کویت از وزارت امور خارجه پیامی مبنی بر تعلیق تمام درخواست های انجمن های خیریه برای اهدای کمک مالی به بیروت از طریق سیستم اقدامات بشردوستانه تا اطلاع ثانوی و ثبات اوضاع دریافت کرد.

این منابع اظهار کردند که کویتی ها ازآن بیم دارند که در صورت فروپاشی اقتصادی لبنان، کمکهای مالی کویت نیز نابود شود.

خبرگزاری فرانس پرس ، روز چهارشنبه گذشته به نقل از یک منبع امنیتی که نامی از آن نبرد، گزارش داد که مقامات کویت تصمیم گرفتند بدون صدور بخشنامه رسمی در زمینه اعطای ویزا، در این زمینه به لبنانی‌ها «سخت» بگیرند.

اقدامات کویت علیه لبنان در بحبوحه بحران ایجاد شده میان این کشور و کشورهای حاشیه خلیج فارس بویژه عربستان سعودی و امارات صورت می گیرد که در پی اظهارات جرج قرداحی وزیر اطلاع رسانی لبنان بوجود آمد. قرداحی در اظهاراتی جنگ یمن را پوچ خوانده و خواستار توقف آن شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی