بازدید 7707
۱

حادثه برای اتوبوس کارگران معدن چادرملو

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: تصادف اتوبوس سرویس کارگران معدن چادرملو یزد در محور گردنه ملااحمد ۲۹ مصدوم داشت.
کد خبر: ۱۰۸۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 13 November 2021

به گزارش «تابناک»، غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مهم‌ترین حوادث استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر اظهار داشت: دو حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید کرین از جمله حوادث ۲۴ ساعت اخیر بوده است.

وی افزود: در یکی از این حوادث که ساعت ۲۱ و ۴۰ دقیقه دیشب به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شد مرد ۲۵ ساله و زن ۴۷ ساله در خوانسار به دلیل استفاده از زغال برای گرم کردن محیط در بسته دچار مسمومیت شده و با استفاده از یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان خوانسار منتقل شدند.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به حادثه دیگر گاز گرفتگی در استان اصفهان ابراز داشت: این حادثه نیز ساعت ۲۳ و ۲۴ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شد.

وی تصریح کرد: این حادثه در فلاورجان، جولرستان، باغ رستوران آسمان آبی گزارش شده است، برای این حادثه ۲ آمبولانس ۱۱۵ اعزام شد که مصدومان ۱۸ و ۳۵ ساله این حادثه را به بیمارستان امام خمینی فلاورجان منتقل کردند.

راستین همچنین به حوادث ویژه ترافیکی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر اشاره کرد و افزود: در یکی از این حوادث که ساعت ۲۳ و ۲۴ دقیقه به مرکز اورژانس استان گزارش شده است، یک دستگاه ساینا و یک دستگاه پراید در محور ورنامخواست به سفید دشت به یکدیگر برخورد کرده‌اند.

مصدومیت ۶ نفر بر اثر برخورد ساینا و پراید در محور ورنامخواست

وی افزود: برای امدادرسانی به این حادثه نیز سه دستگاه آمبولانس اعزام شد که ۶ نفر مصدوم این حادثه شامل دونفر مرد، دو نفر زن و دو کودک را به بیمارستان شهدای لنجان منتقل کردند.

حادثه برای اتوبوس کارگران معدن چادرملو/۲۹ نفر مصدوم شدند

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان همچنین به حادثه تصادف تریلی و اتوبوس در محور گردنه ملااحمد به سمت همت آباد اشاره کرد و ادامه داد: در این حادثه اتوبوس سرویس کارگران معدن چادرملو یزد که از مبدا اصفهان در حال حرکت بوده دچار حادثه شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه نیز ساعت ۲ و چهار دقیقه بامداد به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است، اضافه کرد: برای امدادرسانی به این حادثه نیز چهار دستگاه آمبولانس اعزام شد.

راستین با اشاره به مصدومیت ۲۹ مرد در این حادثه ویژه ترافیکی افزود: حال دو نفر از این افراد به دلیل شدت جراحات نامساعد بود.

وی گفت: ۲۸ مصدوم این حادثه به بیمارستان حشمتیه نائین منتقل شدند و یک مصدوم که راننده اتوبوس بود نسبت به اعزام خود به بیمارستان رضایت نداد.

مصدومیت ۵ نفر در واژگون شدن مینی‌بوس در محور دهق - اصفهان

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان همچنین به حادثه واژگونی مینی بوس در ابتدای جاده دهق به سمت اصفهان اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۶ و ۱۹ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: در این حادثه چهار مرد و یک زن دچار مسدومیت شدند که با استفاده از یک آمبولانس ۱۱۵ و یک امبولانس درمانگاه دهق به این درمانگاه منتقل شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تنها سرمایه کارگر، تن سالم است... همیشه سالم باشند.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی