بازدید 5048

دیدار علی باقری با انریکه مورا در مادرید

علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در مقصد چهارم سفرش به اروپا در مادرید به سر می‌برد، عصر امروز (جمعه) ۲۱ آبان ماه با «انریکه مورا» هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام در محل سفارت ایران در اسپانیا دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۸۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۱ 13 November 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در مقصد چهارم سفرش به اروپا در مادرید به سر می‌برد، عصر امروز (جمعه) ۲۱ آبان ماه با «انریکه مورا» هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام در محل سفارت ایران در اسپانیا دیدار و گفتگو کرد.

طرفین درباره چارچوب آغاز مذاکرات بین ایران و ۱+۴ برای لغو تحریم‌های غیر قانونی رایزنی کردند.

باقری و مورا پنجم آبان ماه در بروکسل و ۲۲ مهر ماه نیز در تهران دیدار و گفتگو کرده بودند.

علی باقری در سفر اخیرش به اروپا به پاریس، برلین و لندن رفت و با همتایان خود دیدار و درباره دور جدید مذاکرات بین ایران و گروه ۱+۴ و مناسبات دوجانبه به رایزنی پرداخت.

ایران و ۱+۴ (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) قرار است هشتم آذر ماه در وین دیدار و به گفتگو بنشینند.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بار‌ها تاکید کرده است که هدف اصلی گفتگو‌های آتی در وین لغو تحریم‌های غیرقانونی اعمال شده علیه ملت ایران است.

به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه نیز امروز در اینستاگرام نوشت: قصد نداریم در بن‌بست‌های باقی‌مانده از گفتگو‌های پیشین، بمانیم. اگر طرف‌های مقابل با رویکردی جدی و مثبت وارد وین شوند، دستیابی به یک توافق خوب آن هم در کوتاه مدت امکانپذیر است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار