بازدید 67730
دو هزار و هشتصد و بیست و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

توصیه‌های عضو شورای نگهبان به تیم مذاکره کننده ایران / انتقاد علم‌الهدی از مسئولان میانی دولت: جهادی کار نمی‌کنند / احمدی‌نژاد: آینده درخشان است! / سخنان خطیب جمعه تهران با واکنش‌های متفاوتی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امیرعبداللهیان: در بن‌بست‌های باقی‌مانده از گفت‌وگوهای پیشین نمی‌مانیم / خودنمایی قالی ایرانی در حضور صدر‌اعظم آلمان / تفحص از اتاق بازرگانی کلید خورد و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۷۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰ 12 November 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

سخنان امام جمعه موقت تهران که با واکنش های متفاوتی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد

صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:مردم اگر خدا را در نظر می‌گرفتند گرفتار مشکلات معیشتی نمی‌شدند. آیت‌الله رئیسی در این شرایط، به موقع حقوق کارکنان را بدون استقراض از بانک‌ها پرداخت می‌کند که نتیجه خودباوری، توکل و امداد الهی است. تلاش و کار متراکم و خستگی ناپذیر از امتیاز‌های رئیس‌جمهوری است. اگر امداد خدا نباشد، کسی نمی‌تواند تا این حد، شبانه‌روز بدود. گاهی خانواده رئیس جمهور او را بواسطه کار زیاد نمی‌بینند. جوانگرایی، خستگی ناپذیری و تعامل با خبرگان از ویژگی‌های رئیس جمهور و دولت سیزدهم است. عشق به مردم و خدا سبب قدرت و توان این دولت شده است. در موضوع عدم ثبات قیمت‌ها اگر دست‌هایی در کار است که مشکل گرانی حل نشود که قطعا در کار است، نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی و مردم... مساله را حل کنند.

انتقاد شدید امام جمعه اصفهان از فضای مجازی

سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان: در فضای مجازی کلمات تقطیع می‌شود و دروغ نسبت می‌دهند، از این رو هجمه‌های زیادی نیز به برخی از افراد وارد می‌شود که در این بین به بزرگان نیز چنین هجمه‌هایی وارد شده است.حسن ظاهر، انجام همه واجبات و ترک گناهان است و البته یکی از این حُسن ظاهر محاسن ظاهری برای مردان است که همه مراجع به آن توجه دارند اما برخی به این احتیاط واجب توجه ندارند. مراجع عالیقدر اسلام کوتاه کردن محاسن را نیز اجازه نمی‌دهند و ما باید از این فتواها دفاع کنیم، از ما انتظار نداشته باشند نگوییم و سکوت کنیم./مهر

احمدی‌نژاد: آینده درخشان است، زیرا مسببین وضع موجود در آن جایی ندارند

احمدی نژاد در جمع هوادارانش در بوشهر:من از آن دسته افرادی هستم که معتقدند آینده بسیار درخشان و روشن است.علت اصلی چنین باوری، آن است که مسببین وضع موجود در آن آینده جایی ندارند./دولت بهار

مدیرعامل خبرگزاری دولت: ۳.۵ میلیارد دلار از منابع مسدودشده ایران در دسترس قرار گرفت

علی نادری مدیرعامل خبرگزاری ایرنا و از اعضای اصلی تیم رسانه‌ای دولت در توئیتی از آزادسازی بخشی از منابع مسدود ایران در یکی از کشورها خبر داد. نادری نوشت: «کمتر از ۱۰۰ روز پس از آغاز دولت سیزدهم، اخیرا بیش از ۳.۵ میلیارد دلار از منابع مسدود ایران در یکی از کشورها در دسترس قرار گرفته و بخش قابل توجهی از این منابع در حال ورود به چرخه تجاری کشور است.»

وزیر خارجه ترکیه به ایران می‌آید

رسانه‌های لبنانی خبر دادند که وزیر امور خارجه ترکیه هفته آینده پس از سفر به تهران وارد بیروت خواهد شد.منابع لبنانی گزارش دادند که «مولود چاووش اوغلو» وزیر امور خارجه ترکیه هفته آینده به ایران سفر خواهد کرد. روزنامه«الجمهوریه»، صبح امروز (جمعه)، در این خصوص خبر داد که وزیر امور خارجه ترکیه روز سه‌شنبه آتی پس از سفر به ایران وارد بیروت خواهد شد.با این حال، به اینکه این مقام ترکیه‌ای در ایران با چه کسانی دیدار خواهد کرد و با چه هدفی وارد تهران خواهد شد، اشاره‌ای نشده است.این روزنامه لبنانی اضافه کرد که مولود چاووش اوغلو پس از ورود به بیروت با بسیاری از مقامات عالی‌رتبه لبنان دیدار خواهد کرد تا بار دیگر بر حمایت ترکیه از دولت این کشور تأکید کند.

ادعای اف‌بی‌آی درباره هکرهای ایرانی

اف‌بی‌آی مدعی شده هکرهای ایرانی وب‌سایت‌های مجرمان سایبری را برای یافتن اطلاعات حساس به سرقت رفته از سازمان‌های آمریکایی و خارجی جستجو کرده‌اند که می‌تواند در تلاش‌های آینده برای هک این سازمان‌ها مفید باشد.اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) در توصیه‌نامه‌ای که برای شرکت‌های آمریکایی فرستاده و شبکه «سی‌ان‌ان» می‌گوید به دست آن رسیده، مدعی شده هکرهای ایرانی وب‌سایت‌های مجرمان سایبری را برای یافتن اطلاعات حساس به سرقت رفته از سازمان‌های آمریکایی و خارجی جستجو کرده‌اند که می‌تواند در تلاش‌های آینده برای هک این سازمان‌ها مفید باشد.به ادعای توصیه هشتم نوامبر اف‌بی‌آی، هکرهای ایرانی به انجمن‌های دارک-وب علاقه نشان داده‌اند؛ جایی که کلاهبرداران اینترنتی اطلاعات قربانیان خود مانند ایمیل‌های سرقت شده و پیکربندی‌های شبکه را درز می‌دهند. به گزارش سی‌ان‌ان، اف‌بی‌آی نگران است که گروه هکر ایرانی از این اطلاعات برای طراحی راه‌هایی به منظور ورود به شبکه‌های شرکت‌های آمریکایی در آینده استفاده کند.

سالک: رئیسی تا امروز ریالی از بانک مرکزی استقراض نکرده است

یک عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: وقتی دولت قبل برای پرداخت حقوق گیر می‌کرد، از بانک مرکزی قرض یا اسکناس بدون پشتوانه چاپ می‌کرد که این نکته به معنای بالا بردن تورم بود. حتی در مردادماه که آقای رئیسی رای آوردند و در جلسه دولت آقای روحانی شرکت کردند، برای پرداخت حقوق مردادماه پیشنهاد شد استقراض کنند که آقای رئیسی مقاومت کرد و گفت به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهم از بانک مرکزی استقراض شود.«احمد سالک»، عضو جامعه روحانیت مبارز، در گفت‌وگو با برنا، در رابطه با شرایط دولت رئیسی در وضعیت فعلی، گفت: طبیعی است هر دولتی که بر سر کار بیاید بر اساس سیاست‌هایی که مبتنی بر قانون اساسی و اسناد بالا دستی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است، باید عمل کند. هر چه در میزان عمل این سیاست‌ها رفتار شود، چالش‌ها کمتر خواهد بود. وقتی عملکرد دولت قبل را با دقت بررسی می‌کنیم، متوجه می‌شویم بخش‌های زیادی انجام و اجرایی نشده است. نتیجه برای جامعه مقداری نگران کننده است.

او افزود: دولت آقای رئیسی آنچه از گذشته به ارث می‌برد، عدم اجرای موارد قانونی و اسناد بالا دستی است؛ این مساله آثار خود را در جامعه گذاشته است. سالک تاکید کرد: وقتی دولت قبل برای پرداخت حقوق گیر می‌کرد، از بانک مرکزی قرض می‌کرد یا اسکناس بدون پشتوانه چاپ می‌کرد این نکته به معنای بالا بردن تورم بود حتی در مردادماه که آقای رئیسی رای آوردند و در جلسه دولت آقای روحانی شرکت کردند، برای پرداخت حقوق مردادماه پیشنهاد شد استقراض کنند که آقای رئیسی مقاومت کرد و گفت به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهم از بانک مرکزی استقراض شود و از آن زمان تا امروز ریالی از بانک مرکزی استقراض نکرده اند، این موارد می تواند بخشی از مشکلات گذشته را ترمیم کند اما در ابعاد مختلف جامعه موارد بسیاری وجود دارد که با کمال تاسف همه چیز به گردن دولت بعدی افتاد.

انتقاد علم‌الهدی از مسئولان میانی دولت: جهادی کار نمی‌کنند

امام جمعه مشهد با بیان اینکه تحول گفتمانی در کشور ایجاد شده اما تحول عملیاتی هنوز صورت نگرفته است، گفت: دلیل رخ ندادن این کاهش فشار اقتصادی، مسئولان میانی مانند کارمند و مدیرکل هستند که جهادی کار نمی‌کنند، مشکلات ما جز با کار جهادی و انقلابی حل نمی‌شود.

واکنش روحانی اصولگرا به عدم انتخاب سخنگوی دولت

حجت الاسلام حسین ابراهیمی از اعضای جامعه روحانیت مبارز بر این باور است که انتخاب سخنگو لازم است، منتهی باید فرصت دهیم و این هم مثل همه انتصاباتی که باقی مانده، هنوز انجام نشده است و قطعا انجام خواهد شد. حجت الاسلام حسین ابراهیمی از اعضای جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این که به نظر شما نقش سخنگوی دولت چقدر می تواند در پاسخ دادن به انتظارات و صحبت‌ها و هجمه‌ها تاثیر گذار باشد، به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: الان بیش از صد روز گذشته و هنوز سخنگوی دولت تعیین نشده است. آیا این نمی تواند یک نقطه ضعف بزرگ برای آقای رئیسی باشد؟ به نظر می رسد آقای رئیسی نمی تواند به تنهایی به همه اینها پاسخ دهد. وزرا سخنگوی خودشان هستند، یعنی هر وزیری که بتواند در حوزه خودش به شبهات پاسخ بدهد، بهتر از سخنگوست، چون سخنگو با یک واسطه حرف می زند اما وزیر مستقیم حرف می زند، الان که ماشاءالله همه وزرا به همه سؤالات پاسخ می دهند و آقای رئیسی هم اجازه فرمودند که افراد خودشان به سؤالات پاسخ دهند.او در پاسخ به این که به نظر شما این ناهماهنگی ایجاد نمی کند؛ سخنگوی دولت در همه دولت‌ها نقش مؤثری داشته است؛ به نظر شما دولت آقای رئیسی نیاز به سخنگو ندارد، عنوان کرد: حتما نیاز دارد و این هم جزو مواردی است که باید صبر کنید تا یک فرد لایقی از بین وزرا یا از بیرون پیدا شود. قطعا سخنگو مؤثر است و می تواند جلوی بسیاری از شبهات را بگیرد و به سؤالات جواب دهد. بنابراین انتخاب سخنگو لازم است منتهی باید فرصت دهیم و این هم مثل همه انتصاباتی که باقی مانده، هنوز انجام نشده است و قطعا انجام خواهد شد.

توئیت مطهری درخصوص امتناع ⁧ایران ⁩از ⁧مذاکره ⁩مستقیم با⁧ آمریکا

علی مطهری در توئیتر خود نوشت: امتناع ⁧ایران ⁩از ⁧مذاکره ⁩مستقیم با ⁧ آمریکا ⁩برای بازگشت به برجام یک خطای آشکار و صرفاً یک ژست انقلابی‌گری ضد مصالح ملت است. در این چند سال معلوم شد که اروپا و چین و روسیه کاره ای نیستند. اگر ترور و شهادت سردار سلیمانی را مانع می دانید، قصاص قاتلان او در جای خود محفوظ است.

تفحص از اتاق بازرگانی کلید خورد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران خبر داد. غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، از تصویب طرح تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران خبر داد.وی افزود: در جلسه اخیر کمیسیون اقتصادی پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان در نهایت طرح تفحص از از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به رأی اعضا گذاشته شد که با اکثریت آرا به تصویب رسید.سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: پس از تصویب در کمیسیون اقتصاد، طرح مذکور جهت بررسی در جلسه علنی تقدیم هیات رئیسه می شود که در صورت تصویب از سوی نمایندگان، اعضای هیات تعیین و روند تفحص از اتاق بازرگانی آغاز خواهد شد.

نظر یک اصلاح‌طلب درباره انتصابات فامیلی در دولت

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: حدود ۱۰۰ روز از آغاز به کار این دولت گذشته اما هنوز سیاست‌هایش مشخص نیست که این‌گونه هم مشخص است ضربه‌ای که به خودش می‌زند، بدتر است.علی صوفی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره انتصابات فامیلی از سوی برخی دستگاه‌های اجرایی کشور گفت: انتصابات فامیلی تازگی ندارد و در گذشته هم به صورت مختلف وجود داشته است؛ اما چرا در این دولت بیشتر از گذشته دیده شد؟ چون این دولت با شعارهایی از جمله شایسته‌سالاری روی کار آمد و عنوان کرد بنایش را بر این خواهد گذاشت که دولتی کارآمد و مردمی باشد، بخصوص بیشتر از هر شعار دیگری روی مردمی بودن خودش اصرار ورزید بنابراین هنگامی که شعار‌ش این است باید از اقداماتی که امروز به شدت به آن متهم شده است، مبرا باشد.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان این‌که اقداماتی از قبیل انتصابات فامیلی می‌تواند دولت را از کارآیی بیندازد، ادامه داد: قبل از اینکه حساسیتی نسبت به این مسائل از طریق جناح‌ها و مردم به وجود بیاید، خود دولت باید نسبت به این موضوعات حساس باشد. این دولت به شایسته‌سالاری که شعارش را داده است، احتیاج دارد تا شایستگان بیایند و مشکلات مردم را حل کنند، اما انتصابات فامیلی ناقض اصل شایسته‌سالاری در دولت است و این اتفاق صدمه‌اش به خود دولت است.وی ادامه داد: توجه داشته باشید آن فردی که از طریق انتصابات فامیلی انتخاب می‌شود، باز هم تحت فشار زیادی قرار خواهد گرفت، در حالی که کار بلد نیست.

توصیه‌های عضو شورای نگهبان به تیم مذاکره کننده ایران

امام جمعه موقت یزد و عضو فقهای شورای نگهبان گفت: تیم مذاکره کننده ایران با سوءظن تمام با آمریکا و غرب مذاکره کند و مراقب باشد منافع اساسی ملت و کشور مورد غفلت واقع نشود.آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با تبریک به مناسبت سالروز ولادت امام حسن عسکری (عج) هفته کتاب و کتابخوانی و روز بزرگداشت علامه طباطبایی را نیز گرامی داشت و اظهار کرد: کتاب و کتابخوانی امر بسیار مهمی است و از ابتدا اسلام با قلم و نوشتار آغاز شده اما کتاب باید اصالت داشته باشد و صرف اینکه مرقومه‌ای نامش کتاب است، کافی نیست.وی افزود: ارزش و تحلیل مسائل در کتب بسیار حائز اهمیت است بنابراین توجه به اصالت و سلامت محتوای کتب نیز بسیار حائز اهمیت است و به شکل ویژه باید مورد توجه والدین قرار گیرد.مدرسی یزدی با اشاره به خدمات علامه طباطبایی به حوزه های علمیه و تلاش ایشان برای رشد روشنفکری با اصالت در جامعه، بیان کرد: شاگردان علامه طباطبایی از جمله شهید مطهری نیز برای جامعه ما افرادی بسیار ارزشمند و اثرگذار بوده‌اند.عضو فقهای شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مساله مذاکرات عنوان کرد: دولتمردان، مذاکره کنندگان و تصمیم گیرندگان ما بدانند که دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته که هیچ چیز برای ما نماند و این روشن است و حتی آن را به ویژه در مساله هسته‌ای اعلام کرده‌اند.

مخبر در فضای مجازی حضور دارد؟

دستیار ویژه معاون اول رییس‌جمهوری تاکید کرد: معاون اول رییس‌جمهوری هیچ صفحه‌ای در فضای مجازی چه توییتر و چه اینستاگرام ندارد. کاوه اشتهاردی در حساب کاربری خود در صفحه توییتر نوشت: جناب آقای دکتر محمد مخبر معاون اول رییس‌جمهوری هیچ صفحه‌ای در فضای مجازی چه توییتر و چه اینستاگرام ندارند. اکانت‌هایی که به نام ایشان فعالیت می‌کنند نیز مورد تایید نیستند.

خودنمایی قالی ایرانی در حضور صدر‌اعظم آلمان

تصویری از خودنمایی قالی ایرانی زیبای ساروق در حضور مرکل، صدر‌اعظم آلمان در مراسم یادبود سقوط دیوار برلین را ببینید.

خودنمایی قالی ایرانی در حضور صدر‌اعظم آلمان

امیرعبداللهیان: در بن‌بست‌های باقی‌مانده از گفت‌وگوهای پیشین نمی‌مانیم

وزیر امور خارجه در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به گفت‌وگوهای تلفنی خود با وزیران امور خارجه پنج کشور عضو برجام (چین، روسیه، انگلیس، آلمان و فرانسه) نوشت: قصد نداریم در بن‌بست‌های باقی‌مانده از گفت‌وگوهای پیشین، بمانیم. اگر طرف‌های مقابل با رویکردی جدی و مثبت وارد وین شوند، دستیابی به یک توافق خوب آن هم در کوتاه مدت امکانپذیر است.حسین امیرعبداللهیان در پستی اینستاگرامی نوشت: سلام هموطنان عزیز، با نهایی شدن زمان برگزاری گفت‌وگوها در وین، ضروری بود که یک بار دیگر مواضع و نظرات جمهوری اسلامی ایران را به دیگر طرف‌های برجام ابلاغ کنم. به همین دلیل، طی هفته گذشته در گفت‌وگوهای تلفنی مفصل و جداگانه با وزرای خارجه پنج کشور عضو برجام (چین، روسیه، انگلیس، آلمان و فرانسه) بر چند نکته تأکید کردم، از جمله این که دولت جمهوری اسلامی ایران با رویکردی عملگرایانه و نتیجه محور، وارد گفت‌وگوها می‌شود و مصمم به دستیابی به یک «توافق خوب» است، اما این امر مستلزم لغو موثر و قابل راستی‌آزمایی تحریم‌ها و بازگشت طرف‌های مقابل به تعهدات کامل است.وی نوشت: ضمنا یادآوری کردم که اقدامات و قانون‌شکنی‌های آمریکا از جمله تحریم‌های تازه این کشور ارائه تضمین‌های عینی از سوی آمریکا را به یک ضرورت غیرقابل چشم‌پوشی تبدیل کرده است. در این راستا، معاونم دکتر باقری نیز در پایتخت های اروپایی دیدارهایی صریح، شفاف و مفید را انجام داده است. امیرعبداللهیان اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران قصد ندارد در بن‌بست‌های باقی‌مانده از گفت‌وگوهای پیشین، بماند؛ ضمن این که آن را در دسترس خود دارد. معتقدم اگر طرف‌های مقابل با رویکردی جدی و مثبت وارد وین شوند، دستیابی به یک توافق خوب آن هم در کوتاه مدت امکان‌پذیر است.وی افزود: همانطور که بارها تاکید کرده‌ام، دولت جمهوری اسلامی ایران سیاست توسعه روابط متوازن با کشورها بر اساس احترام متقابل و منافع مشترک را با جدیت تداوم می‌بخشد و مصمم است گسترش همکاری‌های اقتصادی دو و چندجانبه به موضوع برجام گره زده شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴۱
حاج آقا علم الهدی خدا وکیلی شما یک روحانی هستید؟ چند ماه پیش مقصر همه مشکلات داخلی و خارجی ایران شخص رئیس جمهور روحانی بود و حالا مقصر مشکلات دیگران هستند و داماد حضرتعالی از آسمانها به زمین افتاده و هیچ مشکلی ندارد؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
خودتون فرمودید ۳.۵ میلیارد دلار آزاد شده اگر حرف خودتون‌رو بپذیریم نیازی به استقراض از بانک مرکزی نیست، این چه افتخاری داره مه بگید رییس جمهور پول قرض نگرفته
مستانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
به گفته جناب پدرزن مشکل مدیران میانی هستند که انقلابی کار نمی کنند. خب، به داماد بگو عوض شون کنه اصلا کل معاونین و مشاورین و مدیران کل و مدیران بخش و کارمندان (از جمله خود من که کارمند اداره محیط زیست هستم) رو عوض کنن و انقلابی بیارن. اگه باز هم مشکل بود دستور بدن مردم رو هم عوض کنن و مردم انقلابی از کشورهایی مثل یمن و لبنان و سوریه بیارن. کی به کیه شاید اون موقع مشکل حل شد.
بنظر علم الهدی الام مشکل در مدیران کل و کارمندان است و مدیران ارشد مبرا هستند. که جهادی کار نمی کنند پس راه حل احتمالی تغییر تمام کارمندان دولت است.
دولت سخنگو ندارد چون حرفی برای گفتن ندارد
منتظریم ببینیم این دولت چه میکند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
واقعا منتظری!!؟ من که به شخصه همه چیز برایم روشن است ومنتظر اتفاق خواصی هم. نیستم!! تو هم به نظرم بجای انتظار بگیری بخوابی یا یک فیلمی نگاه کنی بهتر است
ناشناس
| Canada |
۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
هنوز حرف هایی که تو اوایل دوره دوم اقای احمدی نژاد زده می شد رو فراموش نکردیم. کلا به شکلی رفتار می کردن که اقای احمدی نژاد از اسمون اومدن و ... اما بعد از یک سال دیگه بر عکس شد. خ خخخ الان هم هنوز خیلی خیلی خیلی زوده. صبر کنید که چند سال بگزره! همین اقایون شروع می کنن از مشکلات حرف زدن. بعد هم اگه راست می فرمایید برجام رو دوباره تمدید نکنید و با تحریم ها سه سال دیگه ادامه بدین. دولت روحانی بعد از خروج از برجام توسط امریکا و برگشت تحریم ها هیچ کاری نمی تونست انجام بده. اما چیزی که من می بینم اینه که اقایون یه کم مذاکرات رو کشششش میدن و بعدش هم به توافق می رسن و دلارهاااا دوباره به سفره های اقایون سرازیر میشه
در اسلام دروغ جزو گناهان کبیره است
عجیب است که بعضی از گناه و ثواب صحبت می کنند.


خب گناه نابودی زندگی و آینده میلیون ها جوان ایرانی را چه کسی گردن میگیرد.
اقای علم الهدی مسئول میانی به رده های بالای خودش نگاه میکنه.میتونی به رده بالای دولت حرفی بزنی؟چون نمیتونی پس اصلا هیچی نگو.
آقا علم الهدی. حالا مسئولین میانی را مسبب گرانی بیکاری فقر و فلاکت مردم می دانند
پاسخ ها
طالبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
بعدا هم که نشد مردم را کاری نداره برای اقای علم الهدا
حتی در مردادماه که آقای رئیسی رای آوردند و در جلسه دولت آقای روحانی شرکت کردند، برای پرداخت حقوق مردادماه پیشنهاد شد استقراض کنند که آقای رئیسی مقاومت کرد و گفت به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهم از بانک مرکزی استقراض شود.) اره درجا لبنیات و افزایش قیمت ان را ازاد کرد و ..... اگه قراره اینطوری از بانک مرکزی استقراض نشه ما هم استادیم
تابی جون امروز در مورد صحبت های امام جمعه تهران چیزی ننوشتی.ایشون امروز گفتن که پرداخت حقوق کارکنان در این دولت امداد الهی است.گفتم شاید نماز جمعه امروز تهران رو گوش نکردی یا ندیدی خواستم یاداوری کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
اصلا اینکه کشور پولداری مثل ایران این همه مصیبت را به دوش گرفته و هنوز سرپا ایستاده امداد الهی است!! ما هم کلا در سایه امداد الهی است که زنده ایم وگرنه ما را چه به نفس کشیدن
ای کاش حالا که امامان جمعه فقط وظیفه دارند
در تعریف و تمحید از سه قوه خاصه دولت محترم خطبه بخواند و مشکلات را ربط به
بی دینی مردم و فضای محازی و حجاب و تبعیت از اوامر واسراف و تجمل گرایی و دوچرخه سواری دختران وبرگزاری کنسرت ها و وردود دختران به ورزشگاه ووووووووووووووو
ووووووووووووو
وووووووو وووو بدهند
حداقل ستاد مرکزی این بزرگواران در تهران
یک نسخه خطبه تهیه و اماده کند و به این بزرگواران بدهند
که حداقل هر هفته مطالب تکرای در تمحید سه قوه خاصه دولت محترم و انداخت مشکلات به دوش مردم
خاصه ربط دادن ان به دین
بیان نشود
چرا که بخدا همین قدر که از سبما برنامه های تکراری می بینیم والله ما را کافی است و مردم هم پذیرفتند که
سه قوه خاصه دولت محترم
کشتی نجات است
و اگر هم قصوری هست از مردم هست
این امام جمعه ها چی از جون این مردم گرفتار میخوان؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
هیچی عزیز من چی می‌خواهند!!؟ دارند تمام تلاششان را می‌کنند تا من وشما آلوده به ظواهر دنیا نشویم!!!!!!! وانشاالله همگی با هم راهی بهشت بشویم به یاری خدا
علم الهدی :مسئولان میانی مانند کارمند و مدیرکل هستند که جهادی کار نمی‌کنند، مشکلات ما جز با کار جهادی و انقلابی حل نمی‌شود.) ظاهرا ایشون فراموش کرده انقلاب چهل سال پیش انجام شده و تا بحال باید به ثمر نشسته باشه نمیشه از مردم بخواهی چهل سال در حال اضطرار و کار جهادی و دشمن اینجا و دشمن اونجا در کمینه باشند الان همه جیز باید حساب و کتاب و قانون و وضعیت مشخص داشته باشه مردم باید از همه لحاظ اقتصادی فرهنگی سیاسی نظامی احساس امنیت کنند
قطع نامه ها رو کی آورد. قطعنامه دون یعنی چی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
محمود یک پدیده ای بود که با خودش گفتار جدیدی را در بین جریان دلواپس حاکم کرد والان خیلی از این کسانی که ماله کشی می‌کنند با همان ادبیات با مردم صحبت می‌کنند مثل.... غرنزن، مثل...... وطن فروش مثل آب رو..... که اگر همین کامنتهای تابناک را هم بخوانی با نمونه زیادی از این دست برخورد میکنی
بالاخره مقصر اصلی گرانی ها پیدا شد. این ملت خدانشناس باعث این مشکلات بودند و ما نمی دانستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
باید تمام این ملت خدا نشناس را بگیرند ودر خیابان‌ها دار بزنند!!!؟!!؟؟ تا امور اصلاح شود
۱- جهاد چبست؟( ۱ نمره)
۲_ جهادی کیست؟(۲ نمره)
۳- انواع جهاد را نام ببرید .( ۲ نمره)
۴_ نقش آیت الله علم الهدی در جهاد را توضیح دهید.( ۵/ نمره)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
کلمه ای که برای فرار از بی مسیولیتی مسئولان فراوان کاربرد دارد.
از اسکناس های نوی عابر بانک ها معلومه که از بانک مرکزی قرض نمی کنه.
احمدي نژاد رأست ميگه ، خودش حتما نيست
انتقاد علم‌الهدی از مسئولان میانی دولت: جهادی کار نمی‌کنند
همسایه یاری کنید که ما شوهر داری کنیم
علم الهدی راست گفته بدنه دولت چاق و تنبل است.
امام جمعه مشهد با بیان اینکه تحول گفتمانی در کشور ایجاد شده اما تحول عملیاتی هنوز صورت نگرفته است، گفت: دلیل رخ ندادن این کاهش فشار اقتصادی، مسئولان میانی مانند کارمند و مدیرکل هستند که جهادی کار نمی‌کنند، مشکلات ما جز با کار جهادی و انقلابی حل نمی‌شود
ای مدیران کل خوب کار کنید که ایشان بتواند از داماد عزیزش حمایت کند، و مشکلات را به گردن شما ها نیندازد.
از آنجائیکه تمام وزرا شایسته ترین کارشناسان و مدیران کشور هستند اگر مشکلات اقتصادی حل نشوند صد در صد مشکل یا از مدیران میانی است یا از مردم است که خوب کار نمیکنند.
راهکار دیگر این است که تا دیر نشده مدیران میانی را نیز عوض کنند و نیرو های جهادی بگذارند تا تمام بهانه ها از بین بروند.
حمدی نژاد در جمع هوادارانش در بوشهر:من از آن دسته از افرادی هستم که معتقدند آینده بسیار درخشان و روشن است.علت اصلی چنین باوری، آن است که مسببین وضع موجود در آن آینده جایی ندارند
خدا وکیلی این احمدی نژاد خیلی با هوش است.
آقای صدیقی نظر شما رو جلب میکنم به حادثه تاریخی شیب ابی طالب !!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
شعب؟
انتقاد علم‌الهدی از مسئولان میانی دولت: جهادی کار نمی‌کنند
علم الهدی جان خدا وکیلی به دامادت حسادت می‌کنم که چنین پدر زنی دارد که مثل توپ پشتش ایستاده، من با داشتن ۲۸ سال تحصیلات دانشگاهی نه تنها پشتم نبود و همه اش مرا مسخره می‌کرد که این همه درس خواندی نمیتوانی بک کار خوب بگیری ،از پسر فلانی یاد بگیر که سیکل هم نداره مدیر کل شده.
بله‌صدیقی راست میگه مردم گناه میکنن که کارمون به اینجا کشیده شده... مسیولین متدین ولی متاسفانه مردم گناه کار....
منتشر کن تابناک... مسیولین همه متدین و ما مردم همه گناهکار و خداوند گناه کاران را در این دنیا میسوزاند
آقای صدیقی ،
الناس علی دین ملوکهم !!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
امام علی می فرماید مردم بیش از آنکه به پدرانشان شبیه باشند به حاکمانشان شبیه هستند!!!
آقای مدرسی متخصص حقوق بین الملل هستند یا متخصص اتمی ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
وَمَنْ أَعْرَضَ عَنْ ذِكْرِي فَإِنَّ لَهُ مَعِيشَةً ضَنْكًا وَنَحْشُرُهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ أَعْمَىٰ سوره طه آیه مبارکه ۱۲۴. تازه آقای صدیقی کم کاری کرده و بقیشم نگفته که من عرض میکنم. بر طبق آیه فوق کور هم محشور خواهیم شد. تاوقتی خدا داخل زندگی هامون نیاد همینه.
پاسخ ها
کاوه
| United Arab Emirates |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
از مردم شرم نمیکنی, از پروردگار متعال شرم کن
یعنی تمامی ملت کافر هستن و بیخدا؟
یعنی هیچ ایرانی مومن نیست؟
ولله که ضعیفترین اقشار مردم همین متدینین و خداترسها هستند.
ضمنا طبق فتوای صدیقی : همه پولدارها و ثروتمندان از بهترین مومنین و نزدیکترین افراد به خداوند هستند!!!! سبحان الله
توهین به همه ما و پدران و مادران ما بجای مواخذه از مسببین شرایط فعلی
کارمند مسئول رده میانی است ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بازم خدا رو شکر طبقه بالایی دولت ینی جناب رئیسی داماد علم الهدی و وزرا جهادی کار می کنن خ
البته ایشون راست میگه. اون عده اندک هم اگه رای نمیدادن و وجدانشون رو در نظر میگرفتن، اینطوری نمیشد. الان شرایط بهتر بود
آقای رییسی به خدا قسم اگه انظباط مالی در کشور حکمفرما بشه نیازی به برجام نداریم چند راهکار در دوران تحریم
۱_ حفظ روابط با چین و روسیه
۲_ پرداخت بدهی ها خارجیی کشور بار فروش نفت و چین و پرداخت آن از طریق همان کشور با کشور ثالث
۲_ استفاده از کشورهای همسایه مثل ارمنستان و تاجیکستان و.. برای صادرات
۳_ انجام پروژه های عمرانی کشور توسط چین با شرط استفاده از نیروی ایرانی مثل ساخت یک میلیون مسکن
۴ _ طرح فروش بنزین آزاد بر حسب تعدادخوردوهای هر خانوار یعنی هر خانواری که بیش از یک خودرو استفاده میکنه باید بنزین رو آزاد مصرف کنه معنی نداره کسی ۵ خودرو ۶ میلیاردی داره و بنزین ۱۵۰۰ مصرف کنه ؟؟؟ اتفاقا همین جماعت می‌روند چند وانت هم می‌خرند و از بنزین آن استفاده می‌کنند
۵_ عدم افزایش حقوق نجومی بگیران مثل مدیران شرکت‌ها
و اساتید و پزشکان و.. حداقل برای سه سال و کاهش فاصله طبقاتی در حقوقها
۶_ دریافت مالیات از کانال‌های بالای ۱۰ هزار عضو و مالیات از سلبریتی ها
۷_ دریافت از نیم درصد به بالا مالیات از سپرده ها بانکی با توجه به مبلغ سپرده که حداقل ۱۸ تا ۳۵ درصد دارن سود میگیرن و حذف مالیات تولید کنندگان
۸_ شما مانند ترامپ حقوق ریاست جمهوری خودتان رو به محرمان اختصاص دهید تا شاید یه عده شرم کنند .
۹_ حمایت از کشاورزان داخل به شرط داشتن معرفت و انصاف به عنوان مثال برنج کار داخل واقعا خون ملت رو توشیشه کردن قرار نیست از چنین جماعتی حمایت بشه یا کسانیکه حاضرند سیب‌های خود راگندیده کنند ولی ارزان به ملت ندهند بدون شک باید تاوان بدهند و برنج واردکنید تا بلکه حیا کنند
پاسخ ها
کاوه
| United Arab Emirates |
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
شرم کن چرا قسم دروغ میخوری؟
حتی بلد نیستی درست شماره بزنی بعد برای ایران نسخه میپیچی؟
حتی نمیدونی بهترین سیب صادراتی درب باغ نهایت ۸ تومن هستش و دلال باعث و بانی سیب
تا سی ۴۰ تومن هست
برنج رو ۱۸ تومن از سال قبل پیش خرید میکنند و کشاورز بیچاره روحشم از برنج ۵۰ تومنی خبر نداره
هرگز بین ملت نمیایید و هرگز نمیپرسید و برای همینه که هر روز بدبخت تر از دیروزیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
از این حرف های مفت زیاد زده می شود .تا تحریم ها برداشته نشوند و حکومت مثل بچه آدم با دنیا تعامل نکند وضع مردم که خرابه خود حکومت هم به این وضع دچار خواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
ببخشید شما وزیر کدام وزارتخانه با اینهمه برنامه تشریف دارید و از وجود شما استفاده نمیشود حالا چرا ناشناس از اهل محل میترسی
واقعا این احمدی نژاد داره از فراموشی برخی مردم سو استفاده می کنه. یادش رفته ۸ سال مملکت رو به این روز انداخت و حالا ژست اپوزوسیون گرفته! من و خانواده ام به خاطر رفتارهای همین احمدی نژاد رفتیم.
آقای رییسی
خیلی‌ها تو این چند سال اخیر به واسطه نابود شده میلیون ها نفر در بورس میلیار ه دلار به جیب زدن و از بورس خارج شدن و یا خیلی‌ها ارز ۴۲۰۰ گرفتند و جنس رو با دلار ۳۲ هزار به ملت فروختند و شناسایی آنها کار سختی نیست ، بدون شک خیلی راحت میتونید بودجه مملکت رو با شناسایی و دریافت حق ملت از این جماعت خیلی از کسری بودجه رو جبران کنید
کار بانک احتکار زمین و مسکن نیست
فقظ جهادی شعار میدهید ولی دریغ از یک قدم برای حل مشکلات مردم.

صورت مسئله رو پاک نکن جناب پدر زن،
همه میدانیم کشور نیاز به دلار دارد و دارید دلار های دولت قبل را خرج میکنید و از تولید ثروت بدون نفت عاجزید و تحریم ها را بیشتر کردید و قدمی برای مردم برنداشته اید.
اسم جهاد، مقدس است پس بیهوده بر زبان نیاورید برای شعارهای بیهوده تان.
والا حرفای ایشون رو اگه تقطیع کنن، برای مردم قابل قبول‌تر می‌شه تا کاملش.
هرکاری انجام می دهید بی واسطه باشد فقط منافع ملی را در نظر بگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
مطمئن باش منافع ملی در نظر گرفته می شود اما ملی مثل موسی و عیسی!!!!!!
جناب صدیقی در ماه آبان قرار داریم دوسال قبل در چنین روزهایی آن همه تلفات مردم مقصر بودند و گناه کردند یا شما ها گناه کبیره یعنی چه
امام جمعه اصفهان : در اسلام فقر، بی عدالتی، احتکار، گران فروشی، کم فروشی و .... حرام است شما چرا سکوت کرده ای و دائماً اعتراض نمی کنی تا این محرمات در جامعه برطرف شود.
امام جمعه اصفهان : در اسلام فقر، بی عدالتی، احتکار، گران فروشی، کم فروشی و .... حرام است شما چرا سکوت کرده ای و دائماً اعتراض نمی کنی تا این محرمات در جامعه برطرف شود.
آقا عزیز مردم چرا؟؟!! بهتر نبود میگفتید مسئولین اگر خدا ترس بودند اینگونه ملت را به خاک سیاه نمی نشاندن؟؟!! مردم اه ندارند که با آن ناله کنند؟؟!!!
"سالک: رئیسی تا امروز ریالی از بانک مرکزی استقراض نکرده است"
اگه این مورد راست باشه بزودی مجبور به استقراض از بانک مرکزی خواهد شد
جناب صدیقی امام جمعه محترم کشور مملکت واقتصاد با انشاالله و ماشاالله اداره نمیشه .اقتصاد دو دوتا چهار تاست شما با دعا نمی تونید اونو 5تاش کنید .اگه دولت استقراض نکرده اوراق هم نفروخته خوب نکنه هزاران میلیارد تومن حقوق کارکنان دولت وغیره توسط یکی از دوستان ریس جمهور تامین شده .چرا به روشنی توضییح نمی دن که با وجود کمبود بودجه منابع از کجا تامین میشه .با توجه به میزان تورم این روزای اجناس برای ما روشن که چه کار دارند می کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
از جریمه های میلیونی کرونا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
اینا فکر میکنند همه چیز با نشستن و دعا خواندن و ماشالله گفتن و نماز خواندن و روزه گرفتن حل میشه. همانطوری که در دین نیاز به متخصصین دینی هست. در کار اقتصاد و صنعت و مملکت داری وسیاست هم نیاز به متخصصینش داریم.تو‌دنیای امروز نمیشود یکی مولتی جاب باشه و تمام علوم را داشته باشه. حتی پیامبر عظیم شان اسلام نیز در مسائل مختلف با اهلش صحبت میکردند و نظر میخواستند!!!
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
برای جبران کسری بودجه دست صدها هزار نفر که خود را آویزان بودجه کرده اند و هیچ کاری نمی کنند قطع کنید نه از جیب مردم
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
در پاسخ به اون دوستمون که فرمودند "همونطور که در دین نیاز به متخصص هست "باید بگویم که اصلا هم نیارز نیست و این فقط یه دکان هست. همه ی دیندارها دین دارند و نیازی هم به متخصص ندارند اما در علوم غیر ایستا و پویا و پیچیده مانند اقتصاد کاملا درست .میفرمایید
ناشناس
| Finland |
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
۱۱:۴۴
اگه پیشنهادت اجرا بشه 99.999 درصد حاکمیت بیکار می شن!!!!!!
بابا صدیقی کوتاه بیا، معیشت بد را به خاطر نابلدی شما ها بوجود اومده حاجی
پاسخ ها
mrs
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
ایشان دقیقا هم راستا با خانم رهنما صحبت فرمودند.
الله برکت الله
امامان جمعه تهران و اصفهان و مشهد ، اینکه بگویم نمی دانید و یا نمی بینید ویا نمی فهمید ، حرف درستی نیست .شما هم می بینید وهم می دانید و هم می فهمید که چه خبر است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
تابی ، بی معرفت !!!! چرا بقیه کامنتو بریدی
دررابطه با سخنان علم الهدی موافقم... چون تمام مدیران کل دولت حسن روحانی هنوز هستند وانگیزه ای برای کار ندارند... واقعا دلیل این دولت را برای تعویض ننمودن مدیران کل دولت قبل را نمیدانم... پس منتظر تحول اقتصادی نباشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
شما چشمات را باز کن و بهتر ببین.تو این مملکت هر روز اوضاعمون بدتر از روز پیشه. نرخ دلار را ببین‌ میزان صادرات و تولید را ببین تا بفهمی چه خبره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
حتمآ منتظری جایگزین یکی از مدیران فعلی بشی ها!
ناشناس
| France |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
کینه از حسن اینقدر وجودت را پر کرده که هنوز همه داستان را نگرفته ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
الان قراره به شما وفک فامیلات کدوم پستهای مدیریتی رو بدن که تحمل نداری
ناشناس
| Finland |
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
بچه جون مدیر روحانی یعنی چی؟ همه این مدیران منصوبان نظام هستند این فیلم ها را برای ما بازی نکنید
امریکا سه سال خارج شد ما هنوز یک سالم نشد وقتی ما سه سال خارج شدیم بیان برای مذاکره نمیشه که تحریم قبل برجام و بعد برجام سه برابر شد مگه میشه به این کشور اعتماد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
چی داری میگی؟ دنیا داره پیشرفت میکنه و ما پسرفت. کار بلد میخواد که با دنیا ارتباط برقرار کنه. اینا هیچی بلد نیستن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
امریکا از خارج شدنش نفع می برد و به ما ضرر می رساند ما چرا باید ضرر دیدن را دامه بدهیم . بمب اتمی به چه درد می خورد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
خوشم میاد چند ده نفر رای منفی دادن یعنی هنوز هم معتقدند باید اعتماد کرد و سر فرود اورد
ناشناس
| Canada |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
اعتماد نکن! مگه امریکایی ها محتاج اعتماد من و تو هستند. امریکا کدخداست همین چینی که شماها سنگ اش رو به فرق سر می زنید امروز گفته ما از دولت بایدن در امر خرید نفت محدودیتی دریافت نکردیم، این خیلی حرفه! تفسیرش به عهده خود شما!
ناشناس
| Finland |
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
پسر جان در جهان سیاست چیزی به نام اعتماد وجود خارجی نداره همه منافع ملیشون رو نگاه می کنند و سنجیده تصمیم می گیرند این شعارهای پوپولیستی نظیر ما به آمریکا اعتماد نداریم و امثالهم را یک عده بی سواد عنوان می کنند که از جهان سیاست هیچ چیز نمی دانند.
مسئولان میانی توسط مسئولان عالی انتخاب می شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
اینها عذر بد تر از گناهه که علم الهدی و خاتمی میگویند

مگر میشود پس از سه ماه که هر روز اوصاع اسفبار تر شده

تازه رییسی اقتصاد دان ها را جمع کرده و ۴ تا سوال کرده که نطرشان را برای نجات اقتصاد بگویند !!!!؟؟

این یعنی اینکه جناب رییسی نه تنها راهکار نداشتند

بلکه اصلا مشکلات اقتصادی را نمی دانستند !!!!؟

حالا چرا نامزد شدند
و چرا وعده فوری سریع انقلابی نجات دادند !!!!؟

فقط خودش و خدا میداند
و احتمالا کسانی که او را هُل دادند !!!؟؟؟
"سخنان امام جمعه موقت تهران که با واکنش های متفاوتی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد"
این صحبته های آقای امام جمعه مثل سخنان قبلیش در خصوص غسل آقای شاهرودیه
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
شاهرودی را از کجا آوردی؟اون مصباح بود عزیز برادر
انتقاد علم‌الهدی از مسئولان میانی دولت: جهادی کار نمی‌کنند
با سلام و احترام
ذکر چند نکته ضروری است من کارمند دولت و معاون مدیرکل هستم و برخی نکات جنابتان را تایید می کنم ولی باید موارد زیر را درنظر داشت:
1- افزایش حجم دولت برای کاهش بار بیکاری همواره در تمام دولتهای پس از انقلاب مورد توجه بوده و در کنار افزایش بی رویه حقوقها مخصوصا برخی قشرها و مشاغل مثل وزارت نفت، آبو فاضلاب، وزارت نیرو، اعضای هیات علمی قضات و ... بیش از 85 درصد بودجه اکثر دستگاه های دولتی را هزینه ای کرده است و مجالی برای کار باقی نگذاشته است
2- نه این دولت که زمان کمی از استقرارش می گذرد و نه دولتهای قبلی برنامه عملیاتی مشخص با اهداف شفاف و دقیق نداشته اند و بنابراین کاری از دست کارمند و مدیر برنمی امده است
3- انتخاب مدیران خارج از روال شایسته سالاری و انتخاب مدیران بدون توجه به تخصص و سابقه انها که در همین دولت هم به شدت پیگیری می شود و اکثر مدیران خارج از حوزه تخصصی خود جای دارند، مسیر حرکتی دولت را تغییر داده است و در این مسیر اشتباه کاری از دست کارمند و مدیر میانی بر نمی آید
4- نظام پرداخت ناعادلانه و پرداخت روزمزدی ( پرداخت بر اساس ساعات حضور در دستگاه نه عملکرد) انگیزه کار از کارکنان و مدیران را به شدت کاهش داده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
کاملا صحیح فرمودید اعضای هیات علمی یکبار در سال 1383روی موج فرار مغز ها افزایش حقوق غیر متعارف را برای خود ایجاد کردند وبعد از آن اختلاف حقوقشان با سایر کارکنان به گونه ای شد که همه نمایندگان مجلس
نیز تلاش داشتند عضو هیات علمی شوند هم اکنون نیز روی موج کرونابرای اعضای هیات علمی وزارت بهداشت افزایش حقوق غیر متعارف ایجاد کردند ومتعاقب آنها برای اعضای هیات علمی وزارت علوم نیز این افزایش را همسان سازی نمودند که اختلاف حقوق چند برابری ایجادکرد که بار مالی فراونی را برای دولت وصندوق های بازنشستگی ایجادکرد وباعث بی انگیزگی سایر بخشهای دولت وسعی در جبران این اختلاف نمودند که به هر نحوی پیگیر این موضوع می باشند که اصلانیازی به این افزایش ها نبود که اگر عاضای هیات علمی کار درخوری انجام می دادند به موجب آن پاداش لازم را دریافت می کردند ویا کادر درمان صرفا در دوران کرونافوق العاده ای خارج ازحکم کارگزینی برای این موضوع در نظر گرفته می شد که سایر کارکنان دولت را به فکر افزایش حقوق به هرصورتی که امکان داره نمی کرد
احمدی‌نژادگفته که آینده درخشان است زیرا مسببین وضع موجود در آن جایی ندارند!! ویضا خود اقای احمدی نژاد !!!
5تومان حقوق گرفتم به بیستم ماه نرسیده تموم شد تازه گوشت و مرغ و ...نرسید بخرم فکر کردم فهمیدم دلیلش این بود خدارو در نظر نگرفته بودم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
حاجی شکم سیر کجا از شکم گرسنه خبر داره
با سلام واحترام
- سخنان اقای مطهری کاملا درست است وتاریخ آنرا ثابت کرده است .لذا مذاکره مستقیم با امریکا برای رفع تحریم ها به نفع مردم ایران است.
-توجه امام جمعه محترم موقت یزد و عضو فقهای شورای نگهبان را به توصیه آیت الله صافی گلپایگانی جلب می کنیم که "توصیه به رابطه، تعامل و همکاری بیشتر با همه کشورهای دنیا نمودند."
پاسخ ها
سید مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
تا این لحظه 31 رای مثبت در مقابل یک رای منفی
نظر واقعی ملت ایران هم همینه. 97 درصد خواستار مذاکره مستقیم با آمریکا و رفع دشمنی ها هستن تا بتونن بهتر زندگی کنن
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
این تفاوت آرای مثبت و منفی نشون دهنده تعداد خونه های ماهواره دار و نداره.
همونطور که یکبار همون ماهواره واسمون رییس جمهور تعیین کرد،الانم همون ماهواده همچین طرز فکری و رقم میزنه.
عزیزه دل فکر کردی آمریکا با اینکه ما حجاب داریم یا نماز میخونیم باهامون مشکل داره؟!! نه عزیزم، اون پول و منابع کشورمونو میخواد.هیچ وقت تهران و برات نیویورک نمیکنه،خیلی ساده اید
ناشناس
| Canada |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
بدبختی من اینه الان خبرنگار صداوسیما میاد مصاحبه می کنه همه می گن امریکا جهانخواره، یا خبرنگار گزینشی عمل می کنه یا خفقان ایجاد کرده
نکته؛ درکشورعزیزماهمه درکاردولت دخالت میکنندجزخوددولت !
با سخنان اقای مطهری کاملا موافقم ! واقعا درست گفتند . مگر وقتی امریکا از برجام خارج شد همه این کشورها همسو با امریکا نشدند ایا انها توانستند از هیچ اقدامی که امریکا انجام می داد ممانعت بعمل اورند حتی طرح مسخره ایستکس را هم نتوانستند اجرا کنند می دانید چرا ؟ چون اروپا اصولا با امریکا همسو هست ! الان هم اروپا توافق می کند و فعالیتهای هسته ای را متوقف می کنند که خیالشان راحت شود و در برجام جدید هم برای خروج ایران شرط و شروط می گذارند که کوچکترین اقدامی از سوی ایران تحریم سازمان ملل متحد را داشته باشد که حتی پای امریکا را هم وسط نکشند و انوقت با یک بهانه های واهی همین کارهایی که 4 سال پیش انجام دادند را انجام میدهند و باز هم هیچی به هیچی و فقط جلو پیشرفت اتمی ایران را بگیرند . بدانید اگر ما اتمی داشته باشیم البته باز هم این کشورها به ما هیچی نمی دهند ولی حداقل در ان موقع دیگر جرات ندارند به ما حمله کنند ! جرات ندارند مثل عراق و لیبی به ما حمله کنند ! انها فقط هدفشان جلوگیری از پیشرفتهای اتمی و هسته ای ایران است و هیچ اقدامی که به نفع ما باشد انجام نمی دهند . انها همه با هم دستشان توی یک کاسه است زیرا منافعشان در خاورمیانه مشترک است ! بنا بر این توافق با اینها همیشه یک سراب است ! سرابی که بعد از رسیدن به ان برای ما مشخص می شود انها قرنها است که در کلا گذاشتن سرکشورهای جهان سوم ازموده شده اند . به نظر من که وزیر امور خارجه اتفاقا بایستی با این پیش فرض که توافقی در کار نخواهد بود به اجلاس برود اینکه ایشان کرونا هم گرفته روی عقل و تصمیم گیری و اعصاب ایشان تاثیر میگذارد و شاید انجنان که باید و شاید نتواند درست فکر کند باید مشاورین قوی با ایشان همراه باشند .
بر اساس صحبت های امام جمعه تهران مسئولان مبرا از خطا و اشتباه هستند و مردم خودشان مقصرند!؟
حالا با خدا طرف هستند که چرا ما که تو را در نظر داشتیم شما ما را فراموش کرده ای ؟
صحبتهای آقای صدیقی درباره رییسی آدم رو یاد سرنوشت احمدی نژاد میندازه که ابتدا با تعریف و تمجید چاقش کردند و بعد مثل گوسفند قربونی سرشو بریدند.
حاج اقا همه که نمی تونن مثل داماد شما هم‌ جوان باشند هم جهادی و انقلابی. به نظرم حاج اقا خودشون باید دست به اچار بشن.
کشور جالبی داریم . امامان جمعه زنهای که به خاطر بچه هایشان تا کمر در سطل زباله دنبال مواد غذایی برای بجه هایشان هستند نمیبینند ولی جهار تا موی خانمی که اتفاقی بیرون است را با دوربین میبیند امامان جمعه اقازادهای که دیگر از میلیارهاد دولار اختلاس گذشته نمیبینند که باعث فقر میلیوها ایرانی شده ولی نماز نخواندنچند نفر را میبینند امامان جمعه فرزند مسولین را در امریکاکه هزاران منکر را انجام میدهند نمیبینند ودوچرخه سواری چند خانم را میبینند . اقایان امام جمعه ندیدن شما باعث دوری مردم از اسلام شده
کاش این جهادی کار کردن تبیین گردد تا همه بدانند جهادی کار کردن یعنی چه؟
آقای مطهری
شما یا نمیدانید یا نمیخواهید بدانید
برجام در مذاکره مستقیم با آمریکا بسته شد و آمریکا زیرش زد
اروپا هم به این بهانه که آمریکا نمی گذارد تعهداتش را انجام نداد
تا وقتی هم ما با آن پایبند بودیم صدای کسی در نیامد
به محض اینکه بخشی از نهدات را در جواب بدعهدی آمریکا کنار گذاشتیم دوباره بحث برگشت آمریکا به برجام مطرح شد
و حالا آمریکا مذاکره را دریوزگی می کند
نتیجه
آمریکا قابل اعتماد نیست و به چیزی که تعهد می کند پایبند نیست
مذاکره با چنین موجودی تلفات وقت است
بیدار شو برادر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
شما لج بازی را یک ارزش می دانید .
همیشه این کار را کرید.وقتی حاضربه مذاکره می شوید که فرصت همه چیز از دست می رود و یک عالم خسارت وارد می شود . انوقت هم شروع می کنید در مزایای مذاکره نکردن و فوایدی که حاصل شده داستان و شعر بگویید.
البته برای عده ای و زن و فرزند و خانواده و نتیجه انها نان و مزایا و اولویت مادام العمر حاصل می شود. .
nader
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
جناب،
در روابط بین الملل هیچ کشوری اصل را بر اعتماد نمی گذارد، فقط اصل بر منافع ملی کشور است.
حالا که برجام بد است چه اصراری بر احیاء آن وجود دارد، فقط نفرمایید دولت قبل اصرار داشت، الان که دیگه دولت قبلی وجود ندارد، از بیخ و بن برجام را انکار کنند و انشاالله در صورت امکان و توانائی زندگی کردن ، بدون برجام به زندگی ادامه دهید، ( در صورتی که صادق هستید)
هیچ کشوری منافع ملت خود را برای حفظ منافع ایران نادیده نمی گیرد حتی عراق، لبنان، فلسطین، سوریه،
چین، و ...... بیاییم لااقل با خودمان صادق باشیم
ناشناس
| Latvia |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
نه استاد مطهری چیزی که میگه واقعیت شما هنوز در ترامپ گیر کردی به اضافه هروقت رفت بیرون ما هم می ریم بیرون
حالا هر سه قوه یک دست شده و از یک جناح هستند. میشینیم و میبینیم عاقبت مردم در بحث اقتصاد و عاقبت ارزش پول ملی به کجا خواهد رفت
فقط کم حرف بزنید و کاری رو که قراره انجام بدین انجام بدین قلم به دست امضا رو پای برجام بزن ناز کردن دیگه جواب نمیده
دلارهای ایران از کدام کشور آزادشد؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
با وجود fatf چطور پول وارد کشورمیشه نکنه جاش جنس بنجل بدن
راه نجات اقتصاد فقط تعامل با دنياست . با شعار دادن و انشالله و ماشالله ميشه تا چند سال ملت را گول زد ولي بعدش چي ؟
جناب صدیقی کسی که با ده تا محافظ میاد و با ده تا محافظ برمیگرده و تو حداقل 40 سال از عمر گذشتش درب یک نانوایی هم نرفته و فقط شعار داده باید هم مردم را بخاطر بدبختیشون بیدین و ایمان کنه .من فکر میکنم وقت بازنشستگی شما خیلی وقته رسیده
خدایی با این وضعیت ، اصلا نیازی به مثلا امام جمعه داریم ؟ منکه واقعا ندارم
به جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین حاج صدیقی باید عرض کرد که :
جانا سخن از زبان بهاره رهنما می گویی!
بخدا داغانیم، داغان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
عالییییییییییییییییییی
جناب علم‌الهدی یک درصد هم احتمال نمی‌دن که خودشون و اطرافیانشون اشتباه کنن.
دلارهای ایران از کدام کشور آزادشد؟!!
عراق
اگر مردم دچار مشکل اند بخاطر دفاع بعضی از قضات از نانجیب ها و پایمال کردن حقوق بعضی ا افراد نجیب که به ناچار سکوت می کنند
امام جمعه و جماعت باید عادل باشد دهها هزار نفر بر اثر سو تدبیر با بیماری کرونا از دنیا رفتند این هم تقصیر مردم بود
تابناک لطف کن سانسور نکن
جناب صدیقی این همه فقر و گرانی و بی سامانی اتفاقی نیست
قهر خدا گریبان مملکت را گرفته
زنها حجاب را قبول ندارند
علنا در همه جا روسری از سر بر می دارند و کسی هم جلودارشان نیست
دولت که نمی تونه پشت هر خانم یه فرد مسلح بفرسته
مردم باید خودشان غیرت داشته باشند
رفتم کوه مرده با پسر و زن و دخترش هم امدن و زن و دخترش بی روسری می گردند !
غیرت اون پدر و پسر کجاست ؟
می ریم پارک زنان مسن و جوان نشستن روی پتو همه بی روسری چای می خورند و با صدای بلند می خندند
شوهر و پسر این زنان کجا هستند ؟
رفتم پیاده پارک جوانمردان زنان و دختران دوچرخه سوار شده اند و می چرخند و می خندند و و سر و صدا می کنند
چه کسی به این زنان دوچرخه کرایه داده ؟؟
رفتم رستوران زنان بی روسری نشسته اند روی تخت و با خانواده می خندند و نه مردان خانواده غیرت دارند نه صاحب رستوران تذکر می دهد
موقع رفتن به صاحب رستوران اعتراض کردم که فلان خانم شلوار گشاد و کوتاه پوشیده و ساق پاهاش معلومه و این تعداد شالهایشان روی شانه هایشان افتاده
می گه ما متوجه نشدیم
حالا اگه من بخواهم عکس بگیرم ازشون که بفرستم اماکن مردان خانواده با رگ گردن بیرون زده اعتراض می کنند که از ناموس ما عکس نگیر ولی وقتی بی حجابی می کنند رگ گردنشان بیرون نمی زنه
دختره اندازه منه هنوز روسری و روپوش نمی پوشه !
جلوی پدرش بهش اعتراض کردم با پر رویی می گه به تو چه ! پدرش هم می خواست گردن منو بشکنه
مغازه دار هم می گه بروید بیرون دعوا کنید !
مگه قرار نیست مغازه هایی که بی حجاب در آن تردد کند پلمپ شود ؟؟
دختران پشت شمشادها می نشینند و سیگار می کشند !
از کی جامعه این قدر بی غیرت شده
اگه بپرسیم دختر حسابی این کیه با تو سیگار می کشه و قدم می زنه همه می ریزن سرت که به تو چه !
جامعه عملا ول شده
زنان بی حیا دختران بی حیا تربیت کرده اند و ول کرده اند در خیابان
دختران با حجاب و حیا در خانه مانده اند و این بی حیا ها پسران مردم را تور می کنند و با مهریه بد بخت می کنند و طلاق ...

جامعه پر شده از بیوه های ولگرد که با پول مهریه فساد می کنند
جامعه ای که حرام خدا در آن عدی بشه و دل مومنان از رواج بی حیایی بشکنه و ریش بشه ولی کسی فریاد رس نباشه همین می شه
برکت از کشور رفته چون قلب مومنان به درد امده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
دل مونان فقط از دست زنان و دختران می شکنه ؟
خدا شفات بده
مومن واقعی اینقدر چشم چرانی نمی کنه
کشورهای مسلمان دیگه مثل عربستان و امارات و ترکیه و مالزی و .... مومن ندارند ؟؟
فقط مردهای ما به زنها اینقدر حساس هستند ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
برکت از اختلاس میاد ربطی به حجاب نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
بروبابا خدا روزی ات را جای دیگه حواله بده......غیرتت کجاست که اختلاس ها رانت خوری ها فامیل بازی ها بی عدالتی ها تظاهر وریا کاری ها مسئولان را نمیبینی؟بچه های کار وزنان ومردان زباله گرد را نمیبینی؟بی حیا شمایید که نان را به نرخ روز میخورید ....بی غیرت شمایید که چشم ومغز وذهنتان وروانتان ناپاکه وففکر میکنید همه مثل شما بیمار جنسی هستند....مومن کجا بود بااین همه ریا وتظاهر....الان همه بنده پول ومقام وموققعیت هستند ....افراد مومن واقعی انطور که خداوند فرموده وباید باشند به اندازه تعداد انگشتان دودست هم نیست ....حرام خدا که فقط حجاب نیست ...حق الناس چی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
برو افغانستان که اونجا طالبان داره با کمبود نیرو مواجه میشه
دلارهای ایران از کشور کره جنوبی ازاد شدند
والله آدمهایی را می بینیم که در حد وقواره اداره یک بخشداری نیستند ولی امروز اداره ..... را بدست گرفته اند . وای به حال ما مردم ایران ، وای به حال ما ، وای به حال ما ، وای به حال ما ، وای به حال ما
برخی استدلالهای روحانیون بسیار جالبند
صدیقی:مردم اگر خدا را در نظر می‌گرفتند گرفتار مشکلات معیشتی نمی‌شدند. دلیل: چون مسئولان نظام و خانواده هایشان که همواره خدا را در نظر گرفته اند گرفتار مشکلات معیشتی نیستند
نمونه دیگر: به برخی روحانیون که گفته می شود چرا اشرافی زندگی می کنند در حالی که حضرت علی ساده زیست بود می گویند اگر حضرت علی هم در این دوران زیست می کرد همین چیزهایی که من دارم را داشت. (شاخص ها و معانی واژگان متناسب با وضع و حال هر روحانی تغییر می کند و شخص روحانی هیچگاه و با هر رفتار و کرداد و گفتاری، از مسیر ولایت و زیست الهی خارج نمی شود)
عجایب روزگار ما
یکی ازمسببین خیلی اصلی وضع موجود(هشت سال تولیدکاغذپاره های تحریم)خودت هستی مموتی وحتمادرآینده درخشان ایرانزمین جایی نخواهی داشت بیهوده‌م اپوزسیون بازی درنیار
دلارهای ایران از کدام کشور آزاد شد؟ کجا خرج شد؟
تلاش و کار متراکم و خستگی ناپذیر از امتیاز‌های رئیس‌جمهوری است.
اگر امداد خدا نباشد، کسی نمی‌تواند تا این حد، شبانه‌روز بدود.

اسلام و دین و مذهب و پیر و پیغمبر و ائمه اطهار رو که خرج کردین و مردم را بری ،خواهشا خدا رو دیگه برای مردم باقی بگذارید .
نتیجه اینهمه تلاش به ظن شما شده پراید 180 میلیونی .!!!
نمیدانم ایران مسئول نداره که علم الهدی شده همه کاره کوتاه بیا به مشکلات مردم شهر خودت برس که از ما فقیرترن ....
مطمئنم صدیقی حتی حتی یه دونه از این نظرات ومثبت منفی هارو نمیخونه نمیبینه.
جناب علم‌الهدی یک درصد هم احتمال نمی‌دن که خودشون و اطرافیانشون اشتباه کنن.
این از علم فراوان ایشان سر چشمه میگیره.
امام جمعه محترم تهران حرف درستی گفتند فقط یه اشتباه کوچولو کردند انشا الله که میبخشید ایشان جای مردم و مسئولین را برعکس گفتند در واقع اگر مسئولین خدا را در نظر می گرفتند این مصیبتها به سر ملت و مملکت نمی امد ملت که در بعد از انقلاب هرچه داشتند از جان و سلامتی و صبر طولانی و مشارکت و..... در طبق اخلاص گذاشتند و تقدیم کردند ولی پاداششان گرانی بیکاری اعتیاد در جامعه رانت دزدی رشوه کارچا ق کنی تکثیر اقا زاده ها ورود دامادها به اشغال پست و منصب اختلاف شدید طبقاتی نا شایسته سالاری دزدیدن حق نخبگان با عناوینی مثل سهمیه خاک بر سر شدن ارزش پول ملی بی ارزش شدن پاسپورت ایرانی و........ بود حالا قضاوت با شماست مردم خدا را در نظر نگرفتند یا مسئولین .
قبل از انقلاب مجله توفیق عکسی را بچاب رسانده بود که دران عکس صاحبان تاج وپرسپولیس در حال جمع آوری پول بودن وطرفداران دو تیم در حال دعوا حال شده کار ما ملت همه درحال پرکردن جیب خودازراه مشروع ونا مشروع هستند بقیه در حال شعار دادن چهارتن ازبسیجیان گرامی که همکار بنده بودند توانستند ازفرصت اسفاده کرده وبه ماشین شاسی بلندو خانه وویلا وحسابهای بانکی پرازپول برسند وبنده چون وابسته بجایی نبودم بجایی نرسیدم .... خلاصه توی این کشور کسی می خواهد بجایی برسد باید مثل همکاران بسیجی خود وخاوری زرنگ باشه
آره راست میگند استقراض نکرده‌اند پولشان را از مابورسیها تامین کردند بورس را به خاک سیاه نشوندند خدا از بانیهاشون نگذره
آقای امام جمعه مردم ایران خیلی گناه مرتکب می شوند
فقط دروغ تحویل دولت میدن ، هر وقت تونستن کلی ارز دولت را اختلاس کردن و فرار کردن ، همیشه بفکر این هستن که دولت را بپیچونن اختلاس کنند دولت از دست اختلاس های مردم به ستوه اومده.!!!
تنها گناه مردم تحمل شماست!
درپاسخ به ادعای آقای ناشناسی که تمام مشکلات را به بی غیرتی مردان و بی حجابی و یا بدحجابی خانمها ربط داده اند باید بگویم دوست عزیز تاکی میخواهید چشمان خودرا بر روی واقعیتهای امروز جهان ببندید و نا کارآمدی و بی کفایتی مدیران و مسئولان در اداره مملکت را به این قبیل مسائل و یا بقول آقای صدیقی عدم ارتباط با خدا نسبت دهید .آیا کشورهای پیشرفته ، متمکن و پرارفاه برای مردمانشان همگی به خدا اعتقاد دارند ویا اصولا" حجاب و پوشیدگی زنان را قبول دارند..؟ خیر مشکل این چیزها نیست .مشکل از اینست که ما نمیخواهیم قبول کنیم در سیاست های اداره کشور از بدیهی ترین اصول پذیرفته شده و مورد قبول تمام دنیا غافلیم و یا حاضر به پذیرش آنها بخاطر منافع برخی آدمها یا گروهها وجناحها نیستیم . اشکال درچیز دیگری است.
دلارهای ایران از کدام کشور آزاد شد؟ کجا خرج شد؟
از کشور عراق آزاد شد مقداریش هزینه ورود کالاهای اساسی میشود و کمی هم برای حسن جان فرستاده شد.
تو کشورم ایران هر کس صبح زوتر بیدار میشه میاد هرچی دلش میخواد حرف مفت میزنه ...خبر نگارهام زود پخش میکنند..اگر دلشان مخواد با غربیا صلح بشه .باید یک نفر صحبت کنه .بقیه هم تا یک سال ساکت باشن ...
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار