بازدید 9922
۱۵ چهره سرشناس ورزش کشور با رای انتخاب شدند

انتخابات کمیسیون ورزشکاران ایران برگزار شد + نتایج

از 452 نفر ورزشکاری که می‌توانستند در رای‌گیری شرکت کنند، 132 ورزشکار رای خود را در صندوق انداختند
کد خبر: ۱۰۸۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶ 12 November 2021

شمارش آرای انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک به پایان رسید و اعضای این کمیسیون معرفی شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، سجاد گنج زاده با 88 رای، حسن یزدانی با 79 رای، ذبیح اله پورشیب با 71 رای، احسان حدادی با 67 رای، بهداد سلیمی با 63رای، امین بوداغی با 61رای، شهربانو‌ منصوریان با 60رای، مجتبی عابدینی با 59 رای، زهرا نعمتی با 58 رای، فرزانه فصیحی با 57 رای، حمیده عباسعلی با 51 رای، مصطفی نودهی با 49 رای، محمد رضا گرایی با 46رای، نجمه خدمتی با 41 رای و حسین ساوه شمشکی با 41 رای بعنوان 15 نفر منتخب کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک انتخاب شدند.

طبق ماده 4بنده 2 آیین نامه کمیسیون ورزشکاران حداکثر سه ورزشکار از هر فدراسیون ورزشی که ورزشکاران آنها حـداقل در یکـی از سـه دوره اخیـر بازی‌هـای المپیک تابستانی یا زمستانی مدال آور بودند، می‌توانند عضو کمیسیون باشند. سایر فدراسیون های ورزشی المپیکی و غیــر المپیکب صـرفاً می‌توانند یک عضو داشته باشند.

کمیته ملی المپیک ایران ,

از 452 نفر ورزشکاری که می‌توانستند در رای‌گیری شرکت کنند، 132 ورزشکار رای خود را در صندوق انداختند. حسن تفتیان و افشین نوروزی به عنوان نماینده کمیسیون ورزشکاران بر روند شمارش آرا نظارت داشتند.

56 کاندیدا برای حضور در کمیسیون ورزشکاران ثبت نام کردند که در نهایت 15 نفر انتخاب شدند.رئیس کمیته ملی المپیک هم می‌تواند تا چهار نفر را در کمیسیون منصوب کند و البته هادی ساعی که عضو کمیسیون ورزشکاران شورای المپیک آسیا است، طبق آیین نامه با حق رای عضو این کمیسیون خواهد بود.

از میان  ترکیب جدید این کمیسیون یک نفر عضو هیات اجرایی دوره بعد کمیته ملی المپیک می شود و شش نفر هم در انتخابات کمیته ملی المپیک با حق  رای می توانند حضور داشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر