بازدید 18252
۱
یک تساوی دیگر میان حریفان به سود ایران

عراق با پنالتی VAR از باخت به سوریه گریخت

کد خبر: ۱۰۸۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷ 11 November 2021

تیم ملی فوتبال عراق امشب در دور پنجم مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در دوحه میزبان سوریه بود که به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد زورش به قعرنشین گروه هم نرسید.

به گزارش تابناک ورزشی، گل عراق در این بازی را امیر العامری در دقیقه 86 از روی نقطه پنالتی که توسط داور ویدئویی گرفته شد، به ثمر رساند. گل سوری ها را هم عمر السمومه در دقیقه 79 به ثمر رساند. 

به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال عراق با این نتیجه ، حکم اخراج دیک ادووکات را صادر کند.

این تساوی به نفع تیم ملی کشورمان رقم خورد چون فاصله شاگردان اسکوچیچ با بقیه رقبا حفظ شد. ایران با پایان مسابقات دور پنجم انتخابی با کسب 13 امتیاز صدرنشین گروه اول ماند. کره با 11 امتیاز در رده دوم ایستاد. به نظر می‌رسد در صورت برد تیم ملی مقابل سوریه در خاک اردن، صعود یوزها به جام جهانی ۲۰۲۲ قطعی شود. 

لبنان با 5 امتیاز سوم ماند. عراق با این تساوی با 4 امتیاز در رده چهارم و امارات با 3 امتیاز پنجم و سوریه هم با 2 امتیاز قعرنشین جدول شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
الله اکبر
درود بشرفتون الان سرمون بالاست پرچم مون بالاست افتخارات ایران بالاست الهی همیشه ملت ایران شاد وسلامت وموفق زیر سایه خداوندی ات پیروزمند وشاد وسالم باشیم درپناه تو ای قادر متعال درصلح وارامش مردم مارا محافظت بفرما آمین یارب لعالمین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی