بازدید 11228

وزیر کشور وارد ساری شد

احمد وحیدی، وزیر کشور صبح امروز پنجشنبه به منظور شرکت در آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید مازندران با استقبال استاندار ،نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولان اجرایی وارد فرودگاه دشت ناز ساری شد.
کد خبر: ۱۰۸۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷ 11 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، در آیین استقبال از وزیر کشور در فرودگاه دشت ناز،احمد حسین زادگان استاندار سابق مازندران و سید محمود حسینی‌پور، استاندار جدید استان حضور داشتند.

حضور در گلزار شهدای ساری و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و شرکت در نشست شورای اداری استان و معارفه استاندار جدید از برنامه‌های سفر وزیر کشور به مازندران است.

سید محمود حسینی‌پور روز یکشنبه ۱۶ آبان در جلسه هیات دولت به ریاست آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به عنوان استاندار مازندران در دولت سیزدهم معرفی شد.

حسینی‌پور متولد ۱۳۴۷ و اصالتا اهل بلده شهرستان نور است. وی با مدرک کارشناسی علوم سیاسی و کارشناسی ارشد حقوق عمومی در مسئولیت‌های مختلف ملی مانند ریاست مرکز پیگیری‌های ویژه دادستانی کل کشور، دستیار ویژه و دبیر شورای راهبردی سازمان بازرسی کل کشور، رئیس هیأت تخلفات اداری دیوان محاسبات کشور و دبیری شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی کشور حضور داشت.

احمد حسین‌زادگان که فردا در مراسم معارفه حسینی‌پور کرسی استانداری مازندران را به او تحویل می‌دهد از هفتم آبان ۱۳۹۷ پس از انتصاب محمد اسلامی استاندار اسبق مازندران به عنوان سرپرست وزارت راه و شهرسازی سرپرستی این استانداری را تحویل گرفت و یک ماه بعد یعنی از هفتم آذر ۱۳۹۷ رسما به عنوان استاندار مازندران معرفی شد و بیش از ۳۵ ماه در این مسئولیت خدمت کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها