بازدید 35166
دو هزار و هشتصد و بیست و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

کنایه و تذکر یک نماینده به نمایندگان هزینه ساز / انتقاد ملایم کیهان برای انتصابات فامیلی در دولت رئیسی / عضو مجمع تشخیص: هیچ نشانه‌ای از رفع تحریم‌ها دیده نمی‌شود

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: با تغییر اسم مذاکرات چیزی تغییر نمی‌کند / مرگ مغزی رتبه ۷۰ کنکور به دلیل جراحی زیبایی توسط افراد غیرمتخصص / ذالنوری خطاب به رئیسی: توقع نبود چنین شخصیتی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش معرفی کنید و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸ 09 November 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

روایت عراقچی از ماجرای رشوه در پرونده بانک مرکزی

احمد عراقچی جزییاتی از پرونده ارزی و همچنین ماجرای تولید ارز ۴۲۰۰ تومانی را تشریح کرد.معاون اسبق ارزی بانک مرکزی، شب گذشته در کلاب‌هاوس گفت: اواخر سال ۱۳۹۶، در روزهایی که نیاز بود، در بازار فردایی مداخله شده است. به این صورت که دلاری در بازار فردایی فروخته و ریالش به بانک مرکزی برگشت شده است. وی با تاکید بر اینکه اقدام کاملا موثر بوده است، توضیح داد: تاثیر بازار آینده نگر به بازارهای نقد را همه می دانند. در همه دنیا، بانک مرکزی در بازارهای آتی مداخله می کند. اقدام بانک مرکزی در بازار آتی نگر هم تاثیر مثبت داشت. در دوران بعد از آقای دکتر سیف هم گزارش داده اقدام در آن مقطع موثر بوده است.وی با اشاره به سیاست ارزی دولت در این مقطع ادامه داد: دولت آقای دکتر روحانی، یک سیاست مداخله در بازار داشته است و سیاست تثبیت نرخ ارز را دنبال می‌کرده است. این که سیاست درست بوده یا اشتباه یا نقد به آن وارد است بحث دیگری است. خود بانک مرکزی هم خیلی مواقع منتقد این سیاست بوده است.وی با تشریح موضوع مداخله بانک مرکزی در بازار فردایی ارز گفت: در این فضا به بازه زمانی برمی خوریم که یک بازار فردایی وجود دارد و نظم بازار را به هم می زند. تفکیک این دو ظرافت نیاز دارد. این بازار فردایی باید مدیریت می شد و به عنوان عاملی که نظم بازار را به هم می زد به ثبات می رسید. بانک مرکزی با ۱۵۹ میلیون دلار این بازار را مدیریت کرد و باعث شد نرخ ارز در زمستان ۹۶ از ثبات برخوردار باشد و اتفاقی نیفتد.عراقچی گفت: مستندات در پرونده موجود است، دقیقا ارزی هم که فروخته شده به قیمت هایی فروش رفته که رانتی در آن نبوده و منطبق بر قیمت های معاملاتی روز بازار بوده و عین ریال به بانک مرکزی ریخته شده و هیچ رانت و تضییعی نداشتیم. در نهایت، اقدام به فروش ارز از طریق یک شخص را مقامات قضایی خارج از حیطه اختیارات بانک مرکزی و غیرقانونی تلقی کردند.

اعتراض کریمی قدوسی به صحبت‌های پورابراهیمی درباره بورس

صحبت‌های رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در صحن علنی امروز با اعتراض کریمی قدوسی نماینده مشهد مواجه شد.در جلسه صحن علنی امروز (۱۸ آبان) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی وضعیت بازار سرمایه با حضور وزیر اقتصاد، پس از ارائه گزارشی از سوی احسان خاندوزی وزیر اموراقتصادی و دارایی درباره شرایط بازار بورس و برنامه‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی در این رابطه، تعدادی از نمایندگان و رؤسای کمیسیون‌ها در خصوص این گزارش دیدگاه‌های خود را بیان کردند.در این راستا و پس از سخنان محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی و عدم انتقاد جدی وی نسبت به عملکرد وزیر اقتصاد در خصوص وضعیت بورس، محمدجواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد به سمت تریبون رفت و با فریاد خطاب به وی گفت: «۷ سال است این حرفها را می‌زنید، آقای وزیر هم با شما هماهنگ است و وضعیت بورس هم همین است.»

ادعای مقام اخراج شده امنیتی: روح الله زم مبادله شده است

یک چهره سابق امنیتی ایران مدعی شد: دستگیری روح الله زم در چارچوب مبادلات امنیتی ایران و فرانسه بوده و روح الله زم با یک افسر امنیتی کشور فرانسه مبادله شده است.اکبر خوش کوشک از اخراجی های امنیتی در ادعایی گفت: از سازمان امنیت فرانسه با ایران تماس می‌گیرند و می‌گویند، فردی که از افسران رده‌دار ماست، به اسارات یکی از گروه‌های مقاومت درآمده و چون ایران با گروه‌های مقاومت ارتباط دارد، محبت کرده و این فرد را آزاد کنید. از سمت ایران هم پیگیری و مشخص شد شخصی که سرویس اطلاعاتی فرانسه می‌خواهد، نیروی سطح پایینی نیست و رده‌دار است.

وی در ادامه مدعی شد، ایران از دولت فرانسه در ازای آن خواستار بازگرداندن روح الله زم شد که با پذیرش آن ها مواجه گردید، به این ترتیب. سازمان امنیت فرانسه (DGSE) روح الله زم را با تدابیر امنیتی به فرودگاه پاریس آورد و از آنجا او را به امان پایتخت اردن آوردند. در فرودگاه امان چند ساعت در سالن ترانزیت بود. از امان هم به بغداد آمد. در بغداد سرویس امنیتی فرانسه، روح‌الله زم را به سفارت فرانسه در بغداد برد. وقتی زم در سفارت فرانسه در بغداد بود، فرانسوی‌ها به سرویس ایران اطلاع دادند که او داخل سفارت بوده و قرار است فلان ساعت از سفارت خارج شود. در واقع فرانسوی‌ها به ما خط دادند و بدون این که روح الله زم بداند یک تبادل در جریان بود. ما هم قرار بود آن افسر امنیتی فرانسوی که در اختیار بچه‌های محور مقاومت بود را آزاد کنیم.

انتقاد ملایم کیهان برای انتصابات فامیلی در دولت رئیسی

روزنامه کیهان به انتقادات از انتصاب منسوبین در دولت سیزدهم واکنش نشان داد.

در قسمتی از یادداشت روزنامه کیهان آمده است:... مسئولین محترم باید بدانند که مردم به طهارت و تفکر دولتی رأی داده‌اند که معرِّفش دکتر رئیسی و سابقه درخشان اوست و هرگونه اقدام نسنجیده در انتصاب‌ها و تأخیر در اقدام‌ها در کانون توجه و هجوم رسانه‌ای کسانی است که امید، نشاط، روحیه مردم و رأی آنها را نشانه رفته‌اند. انتصاب منسوبین و نزدیکان حتی اگر از نظر قانون و شرع مشکل نداشته باشد بی‌شک هزینه و حوصله دولت و مردم را صرف پاسخگویی به بهانه‌گیرانی می‌کند که چیزی برای باختن ندارند. انتخاب سریع مدیران ارشد استان‌ها از بین افراد پاک، امین، سفید و خدمتگزار و تمرکز بر ترمیم خرابی‌ها و تعمیر خرابکاری‌های لیبرال‌های بی‌خیال، خواست قطعی مردمی است برای رضای خدا و رهایی از چنگال فریبکاران، به دولت و مجلس فعلی رأی داده‌اند و از دولتمردان انقلابی، اقدام انقلابی می‌خواهند و می‌دانند.

جعفرزاده: قانونی برای جلوگیری از انتصاب‌های فامیلی نداریم

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که ترازویی نداریم، دولت بیاید گزارش ۱۰۰ روز هم بدهد آیا می‌توان هنگامی که شاخص‌ها مشخص نیست قضاوت کنیم این اقدامات خوب بوده یا خیر ؟ نمایندگان به جای گله و مشتنج کردن فضای عمومی جامعه باید برنامه داشته باشند.غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این‌که برخی از نمایندگان معتقدند برخی از وزرا هنور سرگرم انتصابات خودشان هستند و اختلافات در تیم اقتصادی دولت باعث شده است مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به حاشیه برود، گفت: مجلس بازتاب صحبت‌های مردم است و هیچکس هم نباید ناراحت شود. استراتژی دولت هم در رابطه با مجلس خوب است یعنی بحث تعامل با بهارستان دارد و نمی‌خواهد در تنش، تضاد و درگیری با مجلس قرار گیرد اما آن چه مهم است و باید رخ دهد این است که نمایندگان به جای گله و مشتنج کردن فضای عمومی جامعه باید برنامه داشته باشند.این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان با این صحبت‌ها یه مقداری کار پوپولیستی انجام می‌دهند، سوالی که مطرح می‌شود این است نمایندگان مجلس کدام برنامه و طرح اقتصادی را به دولت داده‌اند که دولت انجام نداده است؟ حقیقتاً این سوال بی‌ربطی نیست، معتقدم مجلس باید یک مقدار خودش را مخصوصا در مسائل اقتصادی، پویاتر و فعال‌تر نشان دهد.وی ادامه داد: البته ما مسائل مختلفی داریم اما در مسائلی همچون اقتصاد و معیشت مردم در حال حاضر دولت دست تنهاست، مشاهده می‌کنیم دولت کار می‌کند اما مجلس می‌نشیند ایراد می‌گیرد در صورتی که مجلس باید برنامه و طرح‌هایش را ارائه دهد و دولت را ملزم به انجام یکسری کارها کند و هنگامی که انجام نداد گلایه کند.

عضو مجمع تشخیص: هیچ نشانه‌ای از رفع تحریم‌ها دیده نمی‌شود

غلامرضا مصباحی مقدم گفت: در حال حاضر هیچ نشانه‌ای از رفع تحریم‌ها دیده نمی‌شود و به هیچ‌وجه نباید دلخوش بود که تحریم‌ها برداشته می‌شوند. متأسفانه دولت قبل این دلخوشی را داشت که آسیب‌های زیادی هم از پس این نگاه مثبت به غرب نصیب کشورمان شد.

کنایه و تذکر یک نماینده به نمایندگان هزینه ساز

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: من امروز می‌خواهم به بهانه تذکر آقا، نقدهایی به خودمان مطرح کنم، می‌خواهم از اقدامات هزینه ‌سازی بگویم که کارهای خوب و مؤثر مجلس برای مردم را در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به حاشیه برده است.توانگر افزود: خطاب من اول به خودم است و بعد به دوستان و همکارانی که متأسفانه رویه‌شان، هزینه‌هایی را بر مجلس یازدهم تحمیل کرده است. یک نفر مصاحبه می‌کند که «نمایندگان خودشان هم نمی‌دانند به چه رأی می‌دهند و شب در تلویزیون می بینند!» یک نفر در فلان کمیسیون رعایت ملاحظات حق‌الناس را نمی‌کند و رهبر انقلاب را ناگزیر از تذکر می‌کند، آن دیگری طرح فضای مجازی را به شکلی تنظیم می‌کند که خواسته یا ناخواسته مجلس را مقابل خواسته مردم عزیز ایران قرار می‌دهد. یک نفر دیگر برچسب دستکاری به بودجه‌ای می‌زند که نتیجه زحمت شبانه‌روزی تمام نمایندگان است. بودجه‌ای که با احکام ضد تبعیض و حمایت از محرومینی که دارد، از افتخارات مجلس محسوب می‌شود و آن نماینده، این کارنامه مهم مجلس را تحت‌الشعاع اقدام خود قرار می‌دهد.وی در ادامه یادآور شد: یا یک عده به بهانه توافق با آژانس که همه خوب می‌دانیم نمی‌تواند خارج از هماهنگی با نهادهای بالادست امنیتی باشد، آش را آن‌قدر شور می‌کنند که اقدام تاریخی مجلس در تصویب قانون اقدام راهبردی را تحت الشعاع قرار می‌دهند. آن هم در مجلسی که با افتخار تابلوی مجلس انقلابی را دارد. آیا انقلابی‌گری بدون اخلاق و عقلانیت، معنا و مفهوم دارد؟نماینده مردم مشهد در مجلس خاطرنشان کرد: برخی اقدامات نمایندگان هزینه‌ساز، متاسفانه تصویر کل مجلس را نتیجه کار کسانی نشان می‌دهد که از عقلانیت یا اخلاق توجه کمتری دارند در حالی ‌که این واقعیت مجلس نیست. واقعیت مجلس، اکثریت مجلس انقلابی و خروجی نهایی‌ است که از این مجلس بیرون می‌آید.توانگر تاکید کرد: همکاران عزیز، بیایید اجازه بدهیم مردم به جای این حاشیه‌ سازی‌ها، دستاوردهای این مجلس را ببینند.

وزیر کشور: ایران دومین کشور مهاجر پذیر دنیاست

وزیر کشور گفت: ایران دومین کشور مهاجرپذیر دنیاست و ۳.۵ میلیون مهاجر افغانستانی در داخل کشور ما همچون مردم کشورمان یارانه دریافت می کنند.احمد وحیدی در نشست سفرای بیش از ۶۵ کشور جهان و همچنین رؤسای سازمان‌های بین‌المللی مقیم با بیان اینکه سیاست جمهوری اسلامی ایران تعامل و داشتن روابط رو به جلو با همه کشورهاست، از قاچاق مواد مخدر، مهاجرت‌های گسترده، جرایم سازمان یافته، قاچاق کالا و فعالیت‌های تروریستی، به عنوان چالش‌های وزارت کشور در حوزه حفظ نظم و امنیت کشور یاد کرد.وی با اشاره به بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ شهید و بیش از ۱۲ هزار جانبازی که جمهوری اسلامی ایران در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر تقدیم کرده است، از سهم بالای کشورمان در کشفیات مواد مخدر گفت و تصریح کرد: در سال گذشته، ۹۰ درصد تریاک کشف‌شده در جهان، ۷۲ درصد مورفین کشف‌شده در جهان و ۲۰ درصد هروئین کشف‌شده در جهان، در ایران به دست آمده اند.

زمان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اعلام شد

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سه شنبه هفته آینده در دستور کار است، گفت: معاون اول برای دفاع از وی در صحن مجلس حضور پیدا خواهد کرد.حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس با اشاره به نامه رئیس جمهور برای معرفی گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: قرار است سه شنبه هفته آینده صلاحیت وزیر پیشنهادی در صحن علین مجلس بررسی شود.وی درباره احتمال حضور رئیس جمهور در نشست دفاع از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش افزود: طبق اخباری که شنیدم قرار است محمد مخبر معاون اول در صحن مجلس به منظور دفاع از صلاحیت وزیر پیشنهادی حاضر شود.

کیهان: رئیسی جمعه‌ها به جای توچال سفر استانی می‌رود

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت: رئیس‌جمهور رئیسی، با باغبان‌های مشغول به کار در بلوار هم رودررو سخن می‌گوید و میزان حقوق آنها را جویا می‌شود. در سیاه چادر عشایر می‌نشیند و همراهان حتی دیگ سیاه صاحب چادر را هم جابه جا نمی‌کنند. جمعه‌ها به جای استراحت یا تفریح و توچال، سفر استانی می‌رود و... و این در حالی است که تا سه ماه پیش، کسانی در رأس دولت بودند که اقداماتشان نصاب احتمالات عالم سیاست را هم جابه جا کرده بود. مدعی بودند می‌توانند با خودرو در حال حرکت از مردم نظرسنجی کنند. اگر گاهی سرکشی می‌رفتند با کفش روی فرش مردم می‌رفتند.

گزارش فارس از وضعیت مدرک گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش

فارس نوشت: مسعود فیاضی گزینه پیشنهادی وزیر آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۶ از طریق کمیسیون نخبگان بدون مدرک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پس از قبولی در آزمون جامع و دفاع از رساله دکتری با نمره عالی، با درجه استادیاری و در رشته فقه و اصول تحلیلی و اجتهادی عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در حوزه روش‌شناسی و منطق فهم دین شده است. او اکنون در دانشگاه و حوزه تدریس می‌کند.

ذالنوری خطاب به رئیسی: توقع نبود چنین شخصیتی را وزیر آموزش و پرورش معرفی کنید

نماینده مردم قم در مجلس از گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت خانه آموزش و پرورش انتقاد کرد و گفت: گزینه‌ای که برای وزارت آموزش و پرورش انتخاب می‌کنید، یا باید شخصیت امتحان پس داده‌ای باشد که بعد از معرفی وی به مجلس، بهجت و خوشحالی در بدنه این وزارتخانه به وجود بیاید و مورد استقبال در مجلس قرار بگیرد و یا اینکه گزینه‌ای از درون خود وزارت باشد، زیرا فرهنگیان معرفی شخصی غیر از بدنه این وزارتخانه را توهین و تحقیر نسبت به خود می‌دانند. ما گزینه‌های قوی فراوانی داریم و توقع نبود چنین شخصیتی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش معرفی کنید.

کریمی قدوسی: به ما می‌گویند کمیسیون امنیت جلوی واکسن زدن رهبر انقلاب را بگیرد

کریمی قدوسی با اشاره به مستنداتی درباره پشتیبانی از ولایت فقیه یادآور شد: صدها بار در دوران انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس و زمانی که شخصیت های انقلابی و جهادی و ولایی مردم و جوانان بسیجی در حال تربیت در پای منابر نورانی شما بود، داستان هارون مکی شیعه تنوری امام صادق (ع) را که مصداقی در اطاعت و پیروی از ولی امر مسلمین بود برای ما تعریف کردید. جریان انقلابی را این مکتب پرورش داده و خواهد داد، ولی سوال ما این است که آیا قرائت "جدیدی" در اطاعت از ولایت به نام زنده کردن گفتمان امام و رهبری در راه است که به ما می گویید کمیسیون امنیت ملی جلوی واکسن زدن رهبری را بگیرد؟ ما می گوییم ولی امر مسلمین در تزریق واکسن هم تاکید نموده اند و هم خود را در انظار عمومی قرار دادند و دو بار واکسن زدند، به ما می گویید فهم شما از ولایت درست نیست؟ چرا بعضی از ما در حال دو قطبی سازی طب نوین و طب سنتی هستیم؟ چرا تدابیر ستاد کرونا را که ولی امر مسلمین همه ملت را به رعایت مصوبات و تدابیر آن دعوت می کند خلاف شرع مقدس و عقل و منطق می دانیم و این موضع غلط را ترویج می کنیم؟

حمله دایی به اسکوچیچ

علی دایی دایی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال باید این موضوع را بهتر مدیریت می‌کرد، اظهار داشت: باید جلسه‌ای را برگزار می‌کردند تا مهدی طارمی یا کادر فنی تیم‌ ملی حرف‌های‌شان را بزنند و این مشکل برطرف شود. من معتقدم اسکوچیچ در اندازه‌ای نیست که بخواهد در مورد تاکتیک‌ناپذیری بازیکنان ایرانی صحبت کند. شما دیدید که پرسپولیس با همین فوتبالیست‌های ایرانی و شرایط سخت دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

مرگ مغزی رتبه ۷۰ کنکور به دلیل جراحی زیبایی توسط افراد غیرمتخصص

دختر ۱۹ ساله اهوازی دارای رتبه ۷۰ کنکور بر اثر عمل زیبایی به کما رفت. او به دنبال تزریق دارو برای انجام عمل زیبایی توسط افراد غیرمتخصص در یکی از کلینیک های شهر اهواز دچار ایست قلبی تنفسی شد و پس از چند مرحله CPR، تلاش کادر پزشکی برای نجات وی بی نتیجه ماند.

پلیس: متاسفانه حجم سلاح در پایتخت مقداری زیاد شده

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از افزایش حجم سلاح در پایتخت خبر داد و بر ضرورت افزایش مجازات افراد مرتبط با سلاح تاکید کرد. سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح "اقتدار" با حضور در جمع خبرنگاران درباره اجرای طرح منع تردد شبانه و نحوه اجرای طرح ترافیک، اظهار کرد: در مورد اجرای منع تردد شبانه ما نظراتمان را در شورای ترافیک اعلام و این موضوع را به آنان منتقل کردیم. وی ادامه داد: در مورد اجرای طرح ترافیک نیز با افزایش ساعات در گزارشی که گرفتیم مشخص شد تا حدودی در کاهش ترافیک هسته مرکزی اثرگذار بوده و در گام دوم نیز طرح از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۹ اجرا خواهد شد که ما امیدواریم این موضوع هم در کاهش آلودگی هوا و هم در حجم ترافیک موثر باشد. رحیمی در پاسخ به پرسش ایسنا درباره استفاده از سلاح در پایتخت و کشفیات آن نیز گفت: متاسفانه حجم سلاح در پایتخت مقداری زیاد شده است و ما گزارشی درباره آن را به مسئولان و دستگاه های مربوطه اعلام کردیم.

با تغییر اسم مذاکرات چیزی تغییر نمی‌کند

حسن بهشتی‌پور در گفت و گو با خبرنگار «انتخاب» در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد علی باقری‌کنی چندان علاقه‌ای به آوردن اسم برجام ندارد و همواره از مذاکرات ۱+۴ نام می‌برد، این امر چه پیامی دارد، گفت: «اسم مذاکرات را گذاشته‌اند مذاکرات برای رفع تحریم‌ها و با ۱+۴ هم گفتگو می‌کنند. در واقع می‌خواهم بگویم که با اسم چیزی تغییر نمی‌کند. اسم یک نشانه و مفهوم است و آنچه در مذاکرات موثر است، رویکردها‌ست.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷۲
امار افزایش نقدینگی در تیرماه و مرداد ماه حدود 90 تریلیون تومن بوده و در شهریور ماه که ماه اول تیم جدید اقتصادی است به 145 تریلیون تومن یا روزی 5 تریلیون تومن افزایش یافته و قطعا در مهرماه هم اگر بیشتر نباشد کمتر نیست. اگر تامین کسری بودجه کشور در ماه شهریور و مهر به این راحتی بود و براحتی مسئولین اقتصادی دولت جدید اعلام کردند که بدون چاپ پول توانستند که بودجه را تامین کنند حتما همه دنیا از ونزویلا تا لبنان و دولت روحانی هم متوجه می شدند. به هر حال با افزایش روزی 5 تریلیون تومن نقدینگی راهی جز افزایش شدید تورم و افزایش همه قیمتها به بالاتر از کشورهای همسایه نیست و نتیجه ان قاچاق کالا به ایران به این قیمتها بشدت صرف می کند و خود این قاچاق نیاز ارزی را در بازار داخل بشدت افزایش می دهد و نتیجه ان افزایش شدید دلار به تناسب تورم است که باعث افزایش بیش از پیش فقر و نابرابری اجتماعی میشود. واقعا با این شرایط اقتصاد ایران تیم سیاست خارجی چه جور انتظار دارند که غربیها مطلع نباشند و برای دادن امتیاز به ایران عجله داشته باشند؟
سفر استانی و توچال هر دو کاری بیهوده و بی مصرف!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
سفربیهوده که نیست تجدیدقواوروحیه ای برای مسافرهست اماتوچال تکراری شده حالادیگه استانی شروع شده فکرمیکنیدکدامیک ازمسئولین بلندپایه سفر ندارنداگرندارند واقعااشتباهه
حاچ حسین هم فهمیده آش دولتش چفدر شوره
با سلام وادب
دولت رییسی در مواردحل مشکل جدی مردم نمره قبولی ندارد:
1- عدم مبارزه با گران فروشی
2-برای پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری که دارند له می شوند در جریان نیستند و همانند مثال در بازی فوتبال دارند گل به خودی می زنند.
3- عدم اشتغال جوانان در شهر ها
4- -کاهش باروری وازدواج
فقط در جهت حل مشکل سرمایه داران وبخش خصوصی تمایل به همکاری دارند
تشکر
این بابا میگه 3ونیم ملیون افغان. یه سر بیا حاشیه های کرج اونوقت میفهمی 5ملیون هم بیشترن.کشورهای دیگه مهاجر پولدار میارن کشور ما از خودمون بدبختر رو میاره
نه مدرکی دارن نه جایی ثبتشون کردن. تمام زمین کشاورزی ها وباغها دست گرفتن. دولت هم بجای پول گرفتن یارانه هم میده بهشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
13 میلیون افغانی غیرمجاز ریخته داخل و مشکلات فوق العاده عدیده ای در تموم زمینه ها برای مردم خودمون ایجاد کردن . پس کی اینا باید ریپورت بشن ؟ وقت گل نی ؟
سلاح در پایتخت مقداری زیاد شده است ؟؟؟!!
جوک از این خنده دار تر نبود ؟؟؟!
مثلا مقار خوبش چیه ؟ چقدره ؟؟؟
متاسفانه شبیه این اتفاقی که برای این هموطن اهوازیمان افتاده و موجب مرگ مغزی ایشان شده سه سال پیش در بوشهر رقم خورد و کسانی که در این واقعه دخیل بودند
علیرغم شکایت خانواده متوفی همگی مشغول به کار هستند!!!! و آب از آب هم تکان نخورد!؟ وقتی این اتفاق در یک جایی از کشور میافتد و کسی پیگیری نمی‌کند باید هم دوباره تکرار شود!! روی اینترنت جستجو کنید.... کریمی بوشهر عمل زیبایی تا صفحات این قضیه بالا بیاد
پاسخ ها
مجتبی سالویی
| Germany |
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
داداش با پول همه چی حل میشه - پولدارها تو ایران ، از آمریکا بیشتر رفاه و نفوذ دارند
یعنی شریعتمداری کیهان اگر با کسی خوب باشد ، صد تا دختر ترشیده و چلاغ و کور و کچل به او بسپارند .

با زبانش دو روزه همه را شوهر عالی میدهد !!!!!

ولی بر عکس اگر با کسی بد باشد ، دو تا دختر زیبا و صاحب کمالات و نجیب و خوش هبکل هم داشته باشد

را چنان خار و ذلیل می کند که ، دوشیزه از دنیا بروند !!!!!
مهاجرپذيري رافهميديم.
ای کاش دربند و توچال و درکه و... بروند اما برای یکبار هم که شده به فکر رفع مشکلات مردم هم باشند.
وقتی مخالف صد در صد برجام بشه مسئول گفتگو ، وضعیت همین خواهد بود برادر
ببیند وزیر پیشنهادی چه فردی هست که حتی رفقای گرمابه و گلستانشان هم مخاف هستند
کیهان راست میگه، وقت رئیس جمهور برای پرس و جوی حقوق باغبانان و کارگران صرف میشود. میخواد ببینه چه بلایی سرشون اومده و در ادامه میاد.
زبان بلد نیست که در عرصه بینالملل حقوق ایران را دنبال کند و نتیجه شده ادامه تحریم ها و کم شدن حقوق همان باغبانها و کارگرانی که با آنها صحبت کرده بود.
بواقع شما شاید در حد گرفتن اطلاعات از جامعه صلاحیت دارید و لاغیر.
آقای رئیسی!اینقدر در حمایت از فرهنگیان سخنرانی نکنید. به والله آموزش و پرورش هیچ اهمیتی ندارد چون هرچی شخص ناکارامد و ناپخته هست برای وزارت انتخاب می کنید.آقای رئیسی در بدنه آموزش و پرورش افرادی هستند که حتی شایستگی رییس جمهوری هستند. ففط برای یادآوری. یادتان باشد شهید رجایی که همه از ایشان به نیکی یاد می کنند معلم بودند.خواهشا ژست آموزش و پرورش دوستی نگیریم.
حسن بهشتی‌پور : با تغییر اسم مذاکرات چیزی تغییر نمی‌کند به نظر می‌رسد علی باقری‌کنی چندان علاقه‌ای به آوردن اسم برجام ندارد و همواره از مذاکرات ۱+۴ نام می‌برد، این امر چه پیامی را در بر دارد، ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پیامش اینست که شیوه مذاکره در دوره آقای جلیلی یک بار دیگر در حال آزمایش شدن است دوباره هی چمدان را ببند برو و چند تا عکس بگیر و بی نتیجه برگرد بیا !
جناب آقای رئیسی باید خیلی شفاف به مردم بگوید چه برنامه ای برای مذاکرات دارد و در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات و برگش به ضورای امنیت مسئولیت با کیست ؟ آیا باز هم مقصر آقای روحانی است ؟
خوب امروز بایدچه کار کنم.کو این لیست که نوشته بودم.(ستاره یعنی میز نون دار)
پسرها*
دخترها*
عروس ها*
دامادها*
برادر دامادها*
خواهر دامادها*
پسربرادرها*
پسرخواهرها*
دخترهای برادرها*
دخترهای خواهرها*
برادر*
خواهر*
عمه ها؟
عموها؟
پسرعموها؟
پسرعمه ها؟
دختر عموها؟
پسر عمه ها؟
خوب بذار امروز زنگ بزنم به حاجی .بندگان خدا بیکارن. الو...................
ببین یک معاونت جدید درست کن.برا عمه ام .یا پژوهشگاه یاکار گروه درست کن یا.....
ببینید آش چقدر شور شده کیهان و ذوالنوری لب به انتقاد هرچند نمایشی زده اند....
کسی بخواهد برای مردم وکشور خدما کند میتواند از مرکز هم بکند وبخودیبرای استانها لشکز کشی ریاکارانه پرهزینع نکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
آیا می دانید هر سفر استانی که هیچ دست آوردی هم ندارد چقدر هزینه تشریفات و غیره و غیره دارد؟
وطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
مفهوم رو رسوندی ولی به چه زبانی نوشتی
توچال که ارزانتر در می اومد وقتی هر دو هیچ کاری برای مردم نکردند و نمی کنند
توچال که ارزانتر در می اومد وقتی هر دو هیچ کاری برای مردم نکردند و نمی کنند
تکلیف روشن شددردولت قبل که امید به رفع تحریمها بودعمر
دولت وفانکرددردولت فعلی که براساس فرمابش آقای مصباحی مقدم امیدی به رفع تحریمها نیست تکلیف روشن است پس باید
منتظرگرانبهای بیشتردراثرکاهش ارزش پول وبیکاری گسترده تربود امیدداشتیم دولت آقای رئیسی ازفرصت مقتضی استفاده کنند وبادیپلماسی خوب موضوع تحریمها راحل کنند که بابیانات آقای مصباحی مقدم آب پاکی بدستانمان ریخت شد درهرحال اندکی گذشت بهترازسرسختی ویک عمرپشیمانی است
حذف ارز از دارو مملکت رو ویران میکنه بابا ملتی که دیابت دارن از کجا بیارن انسولین آزاد بخرن?? تو همین اوضاع دارو ۱۰ برابر شده ؟؟ چرا شرم نمیکنید ، ولله مملکت رو نمی‌توانید اداره کنید برید تا هم خیر دنیا رو ببینید هم آخرت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
مسلما خیر نخواهند دید با این وضعی که برای مردم ومملکت بوجود اورده اند
دو موضوع که درج شده است به نظر جالب میرسد ولی جای نقد دارد: اول مطلب کیهان در در مورد تعریف ( البته یکی از آنها مثلاً انتقاد بوده ای ) از آقای رییسی است که با این جملات شروع میشود: مسئولین محترم باید بدانند که مردم به طهارت و تفکر دولتی رأی داده‌اند که معرِّفش دکتر رئیسی و سابقه درخشان اوست . در این جا باید متذکر شد که اگر مردم کشور ایران است که آنها حداقل رأی ممکنه را به شخص رییس جمهوری‌داده اند و در بهترین حالت صاحب ۳۰٪ رأی مردم هست آنهم با آنهمه حمایت عیان و رد صلاحیتها و به غیر از آن بعضی از اعضای دولت ایشان که قبلاً هم وزیر بوده اند در مضان حیف و میل منابع کشور هستند و دمشان به نوعی با پرونده بابک زنجانی و دکل‌ها غیره گره خورده است پس خیلی به طهارت دولت اشاره نکنید که چندان مورد قبول عامه نیست. مورد دیگر تعریف اینکه ایشان با کارگران مشغول کار در کنار خیابانی صحبت و از حقوق آنها می‌پرسد که به نظر هماهنگ شده آمد و حتی یک نفر پر مقابل سؤال آقای رییسی در مورد حقوقش عاج و واج به دیگران نگاه میکند و جواب هم نمیدهد. ثانیاً آقای رییسی با رفتن به استان‌ها و در سیاه چادرها چه دستاوردی خواهند داشت و کدام مشکل کشور را حل خواهند کرد ؟ البته مکالمه با اقشار فرودست را ایشان از سخنرانی در جمعی متشکل از طبقه با سواد تر مثلاً دانشجویان و مسئولین بهتر بلد هستند و سوتی هم نمیدهند.
دیگر مطلب اینکه آقای کوشکی که در جریان قتلهای موسوم به زنجیره ای متهم و محکوم شده است و حتی نامش‌در جریان خرید و ارسال انحصاری اولین سری از موبایلهای نوکیا از دبی به ایران در جهت کسب در آمد چندین میلیاردی سال‌های ۷۲ تا ۷۴ برای وزارت اطلاعات و شاید هم خودش و بخشی از دوستانش در جریان دادگاه مطرح گردید و به زندان هم محکوم شد ، حتلا با چه اطلاعاتی چنین ادعایی را مطرح میکند. بنا بر اقوال ایشان چندان هم در زندان نماند خیلی زود آزاد و دستخوش متل ‌ملک هم گرفت ولی منطقاً ایشان باید منفک از وزارت اطلاعات باشد و نباید جنین اطلاعاتی را در اختیار داشته باشد. پخش‌چنین خبری که‌در صورت صحت خیلی هم مهم می‌تواند باشد .بعد از بیش از یکسال از اعدام روح الله زم انهم توسط این شخص عدم صحت منطقی به نظر میرسد ولی این شخص چندان هم سر خود این خبر را‌نکفته است. باید دید چه استفاده ای از این خبر میشود.
چطور این دولت داره ماهی ۱۵ هزار میلیارد قسط رو حانی رمیده ، ۸۰ میلیون واکس وارد میکنه ولی حسن آقا هر روز چمش به کدخدا بود ؟؟؟‌ سید واقعا نون پدر و شیر مادر حلال ، بدون اتکا به برجام راه پیشرفت کشور رو با قتدار ادامه بده و در بحث قدرت دفاعی کشور از هیچ تلاش دریغ نکن ، برجام ۸ سال اقتصاد مملکت رو به فنا داد
پراید ۱۲ میلیونی رو ۲۰۰ میلیونی کزد
دلار ۳ هزاری رو ۳۳ هزار کرد
پنیر ۳هزاری رو ۲۳هزار کرد
داروی ساخت داخل مملکت رو به قیمت جون آدامی کرد
میلیاردها پول ملت رو تو بورس سوزاند
بهترین نام برای دولت رئیسی .سلسله دامادیان..
در صورت تصویب قطعنامه آژانس انرژی اتمی ایران باید ورود بازرسان به کشور رو ممنوع و از آن پی تی خارج
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
چرت نگو برادر
انتصاب فردی که بسیار توانا است و در توان علمی مشابه ندارد نبایستی ایرادی داشته باشد حتی اگر برادر فرد باشد که بتواند خدمات شایسته به مردم بدهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
اخه نه توان دارند نه سواد ...فقط رو دارند
واقعیت اینه آموزش و پرورش دیکه در بین تمام دولت‌ها اولویت آخر بوده از خاتمی و هاشمی گرفته تا محمود و حسن و ابراهیم ؟؟ حال علت چیست
۱_ نیمی از پرسنل آموزش و پرورش را زنان تشکیل می‌دهند و این باعث شده این قشر مظلوم هیچ وقت نمی‌توانند از حقوق خود دفاع کنند و اکثرا آنها چون شوهر آنها شاغل هستند و بار اصلی رو ی دوش آنها نیست درست مثل پرستاران که تا کرونا نبود کسی به فکر آنها نبود
۲_ اکثر وزیر و نمایندگان با رانت های سیاسی وارد سایر ارگانها می‌شوند و از حقوقهای نجومی بهره مند هستند
۳_ وقتی نگاهی به بودجه دو دستگاه آموزش کشور میکنیم اوج فاجعه نمایان می‌شود
الف_ دستگاه آموزش عالی با ۸۰ هزار کارمند و هیت علمی و آموزش و پرورش با ۸۰۰ هزار در بحث اختصاص بودجه تقریبا برابرند باین بودجه اخیر که به آنها داده شد تقریبا هر هیت علمی حدود ۱۰ برابر دریافتی دارد
ب_ آموزش عالی حداکثر ۱میلیون دانشجو و آموزش و پرورش ۱۲ میلیون دانش آموز
آیا واقعا نظام بودجه ریزی کشور فاجعه نیست ؟؟؟؟
البته امثال نوبخت و میرکاظمی ها اول باید به فکر جیب خودشان باشند بعد به فکر جیره بندی سایرین
نمایندگان برای این مجلس نیامدند که برای مردم کاری کنند هدف بدست اوردن ماشین وخانه وبدست اوردن موقعیت های اجتماعی درکنارش اقتصادی است همه حرف ها رقابت ها فقط سرپول است بقیه مسائل اصلا اهمیت ندارد
مرا به خیر تو امید نیست به شر مرسان
کیهان حاج حسین کمی هم به خودت نگاه کن
کیهان عزیز چه با ملایمت انتقاد کنی مثل حالا و چه به تندی انتقاد کنی همچون دولت قبلی فرقی نمیکند همین آش است و همین کاسه؟؟!!! تا دیدگاه قبیله ای و گروهی در مدیریت کشور تغییر نکند هیچ فرقی نخواهد کرد؟؟!! هر کسی که پستی میگیرد سریعا" به فکر وابستگان و نزدیکان و همگروهی خود است شما ببینید شهردار جدید را قبل از منسوب شدن و در زمان انتخابات چقدر در این مورد آتشین صحبت میکرد حالا ببین هنوز مدتی نگذشته سریعا" اقدام کرد اما بعضی هاش لو رفت و نشد و با توجیه رد کرد در اینگونه مواقع همه بدون مزد میشوند؟؟!! کیهان عزیز دیگه امیدی به درست شدن نیست و باید سوخت و ساخت؟؟!!
یک نفر که مسافرت طولانی برود برگشت دیگر مغز ان تا دوروز از خستگی کار نمی کند
جناب آقای شریعتمداری
لطفا به جای انتقاد ملایم انتقادات محکمتری بفرمایید تا صفحات روزنامه تان بیشتر شود
هم ممکن است به درد کسانی بخورد که با شعار مخالفت با هزارفامیل ها آمده اند و خودشان شده اند هزار و یک فامیل
هم اینکه به آخرسال نزدیک می شویم و مردم برای پاک کردن شیشه هایشان نیاز به روزنامه دارند
با تشکر
سفر های استانی مرغ وگوشت را ارزان نمی کند. ودرد هیچ فقیری را درمان نمی کند
برید گوگل Image سرچ کنید فیش حقوقی نفتی های رسمی پالایشگاه شازند سال 1400 الان دارن بیش از 40 میلیون حقوق میگیرن. با کنار گذاشتن این تبعیض بزرگ میشد 4 نفر جوان رو استخدام کرد با حقوق عالیه 10 میلیون تومن. آقای رییسی این کار رو بکن.
نمایندکان مجلس جز ضرر و خراب کردن کار دیگه ای بلد نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
مملکت داری را با تراکتور راندن یکی میدونند....یعنی تخصص وسواد را لازم نمیدونند ......چون ندارند هیچکدام از این موارد را
وقتی والدین به فکر نمره و رتبه و معلم خصوصی فرزندان باشند ولی از رشد شخصیت و فکر بچه‌ها غافلند، نتیجه اش فوت رتبه‌ی 70 کنکور هنگام عمل زیبایی می‌شود.
احمد عراقچی جزییاتی از پرونده ارزی و همچنین ماجرای تولید ارز ۴۲۰۰ تومانی را تشریح کرد.معاون اسبق ارزی بانک مرکزی، شب گذشته در کلاب‌هاوس گفت

مگه این آقا تو زندان نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احمد عراقچی جزییاتی از پرونده ارزی و همچنین ماجرای تولید ارز ۴۲۰۰ تومانی را تشریح کرد.معاون اسبق ارزی بانک مرکزی، شب گذشته در کلاب‌هاوس گفت

مگه این آقا تو زندان نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایران دومین کشور مهاجرپذیر دنیاست .نخبه صادر می کنیم و بجاش آوارگان جنگهای داخلی را وارد می کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
ببخشید, واژه را درست ننوشته اید.
مخاجر پذیر= مخ + آجر + پذیر
اصلا انتصاب فامیلی هم داریم مگه میشه مگه داریم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
نه کی گفته برو مدیران پاک دست دولت را ببین هیچ کدام انتصاب فامیلی نیستند؛ بلکه خود فامیل هستند. چون همه شان از یک خانواده هستند.
کانادا ، سوئد ، سوئیس استرالیا و.... با درصد بالایی از جمعیت مهاجر در صدر هستند . ایران نه تنها دومین کشور مهاجر پذیر نیست بلکه خیلیم فاصله دارد
آموزش پرورش را هم میدهید دست حوزه ای ها؟؟
کمی فکر کنید . کار آنها با کار آموزش پرورش کاملا متفاوت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
همه جا دست بی تخصص هاست اینم مثل انها
یک شرکت ایرانی رمز ارزی به نام دریک درست کرده تا تجارت خارجی رو با اون انجام بده.این رمز ارز از 160 دلار تا 1500 دلار رفته بود که دیروز مقام قضایی برای حفظ حقوق مردم توقیفش رو در ایران صادر کرد ولی در خارج هنوز معامله میشه و امروز به 75 دلار سید.سوال من اینه با این ریزش شدید حفظ حقوق مردم انجام شد و سهامدار به خاک سیاه ننشست؟چرا اینطوری می کنن
یکی به آقای توانگر بگوید که اظهاراتش نقض غرض است و خودش دارد همان کار غلطی را می کند که سایر نمایندگان با شیوه های دیگری انجام دادند.
اینکه شما نمایندگان را برای آنکه وجهه ی کلی مجلس، عقلانی به نظر برسد به سکوت و اجتناب از اظهار نظر دعوت می کنید چه معنا دارد؟!!!
آیا معنی این اظهارات غیر از این است که شما معتقدید که این نمایندگان اگر حرف بزنند یا طرح بنویسند یا مصاحبه و اظهار نظر کنند، تبدیل به هزینه برای مجلس می شود. اینکه شد مصداق همان سخن سعدی " وانکه خوابش بهتر از بیداری است / آن چنان بد زندگانی مرده به"
کیهان از دولت انتقاد نکرده، از منتقدان دولت انتقاد کرده.
اینکه رئیس جمهور بین مردم رفت و آمد کند سنت خیلی حسنه ای است، اما این کار وقتی در طول زمان ارزشمند خواهد ماند که اولا مردم ، جدای از این سفرها، تغییر را در زندگی خود به نحو محسوس و چشمگیر و مطلوب احساس کنند و ثانیا این سفرها دقیقا خروجی هایش به وضوح در رسانه ها به معرض دید مردم قرار داده شود.
ديگه اين اقدامات پوپوليستي جواب نميده آقاي رئيسي چارتا مدير و استاندار و فرماندار و وزير با سواد و با لياقت انتخاب كن نيازي به سفر نيست كارها خود بخود درست ميشه و كم كم مشكلات حل خواهد شد .
برید گوگل Image سرچ کنید فیش حقوقی نفتی های رسمی پالایشگاه شازند سال 1400 الان دارن بیش از 40 میلیون حقوق میگیرن. با کنار گذاشتن این تبعیض بزرگ میشد 4 نفر جوان رو استخدام کرد با حقوق عالیه 10 میلیون تومن. آقای رییسی این کار رو بکن.
این ها که باخود بیخود باکار بیکار بامصرف بی مصرف میکنند باید ازجوامع اضاله شوند
با سلام
از طرف دولت هیچ کنترلی روی مهاجرین افغان صورت نمی گیرد که باعث خوردن یارانه مردم کشورمان اشغال اشتغال جوانها و ارز را از کشور بیرون می برند قاچاق مواد مخد که باعث قتلی در بوشهر در کوچه برای مواد مخدر هزاران جنایت دیگر یک خورده کنترل کنید و کشور را مانند کاموسرا به راحتی بیایند و به راحتی بروند فراد امنیت کشور را هم مورد خدشه قرار می دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
کاروانسرا
هیچ نشانه ای از رفع تحریم ها دیده نمی شود؟!!!!!!!!

خب رفتارتون رو عوض کنید تا نشانه ها ظاهر شود
رتبه هفتاد کنکوری!؟. جراحی زیبایی؟

به نظرم رتبه اش مشکوکه
یا خبر دروغه
والا هزینه‌ی توچال اوشون برای بیت‌المال کمتر بود تا هزینه‌ی سفر استانی ایشون.
احمدی‌نژاد هم از همین سفرها شروع کرد.
انتصاب فردی که بسیار توانا است و در توان علمی مشابه ندارد نبایستی ایرادی داشته باشد حتی اگر برادر فرد باشد که بتواند خدمات شایسته به مردم بدهد.
ولی اگر دکترای کیلویی گرفته حرام است.
سلام
حقوق اکثر بازنشستگان بهداشت مبلغی 500-1 یک میلیون تومان افزایش سالانه دارد وتاثیری با رشد تورم روزانه ندارد وکالاها بیشتر گران می شود. و روز به روز این سقوط حقوقی و طبقه اجتماعی در حا ل اجرا است ومسئولین چون از جنس وصف ما نمی باشند فقط می گویند در حال پیگیری هستند. در صورتی که با تبیض وظلم وستم برای برخی افراد وادارات سالانه 10-20 میلیون افزایش حقوق دارند .فوق العاده ویژه که از 20 سال پیش قرار بود بزنند برای ما نزدند.وثقریبا با ثابت نگه داشتن حقوق ما باعث شده که ما از زندگی کردن با تدابیر وتصمیم خلاف قانون در حال ساقط شدن هستیم. وبا عدم همترازی 90% شاغلین 44 ساعت کار در هفته از کسانی که 24 ساعت در ادارات دیگر کار می کنیم کمتر حقوق می گیریم .وزیران بهداشت پیگیری حق وحقوق بازنشستگان را چز وظیفه خود نمیدانند. وبه عنوان مطلع در جلسات شرکت ندارندو مسئولین رفاه وصندوق در پیگیری قانونی 30 ساله وکسورات کاری ندارند وخیلی مولفه های قانونی ما را پرداخت نمی کنندو
سالهاست تلاش می شود ولی قول پیگیری ودلسوزی وهمدردی ومصاحبه وبازدید مسئولین تاثیری نداشته است وهرمدیری میاد میگوید مدیر قبلی مقصر است ولی خودش در حال پیگیری است
تقاضا میشود مسئولین در چهار چوب اسلام قانون به مسئولین خطیر انسانی اجتماعی مردمی ظلم ستیزی اقدام عاجل نمایند وقصور برای بازنشسته بهداشت گناه نابخشودنی است. و وبی خیالی وعدم توجه به درخواست وفریادشان هیچ افتخاری نصیب شان نمی شود
یا مهدی ادرکنی.(عج).
انتصاب فردی که بسیار توانا است و در توان علمی مشابه ندارد نبایستی ایرادی داشته باشد حتی اگر برادر فرد باشد که بتواند خدمات شایسته به مردم بدهد.
یک بنده خدایی میگفت که اگر فرد توانا باشد که زیر دست اینها کار نمیکند مگر از ناعلاجی.
چرا تحریم‌ها را بردارند؟ برای شما که کاسبی خوبی است! خودتون نمیخواهید تحریم‌ها برداشته بشه چون شرطی کذاشتین که غیر عملی است.
وقتی میگویید یکجا برداشته بشه! یعنی غیر ممکن!
به جای اینکه چندین ماه را تلف کنید که چانه بزنید که یکجا برداشته بشه اگر با مرحله به مرحله موافقت کرده بودین تا حالا تحریم‌ها برداشته شده بود و مملکت به این روز نمیافتاد!
تعصب و‌غرور عقل را از کار می اندازند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار