بازدید 63149
دو هزار و هشتصد و بیست و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

سجادی: بعد از فوت هاشمی، روحانی هم تمام شد / ادعایی درباره انتصابات فامیلی و عجیب در وزارت جهاد / ایزدی: رئیسی علاقه دارد با آمریکا به توافق برسد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: واکنش معاون رئیسی به شائبه فامیل سالاری در انتصابات دولت / نامه محسن هاشمی به رئیس رسانه ملی درباره تداوم تخریب پدرش در صداوسیما / تقدیر توئیتریِ احمدی بیغش از اژه‌ای / سلفی جالب یک خلبان جنگنده در جریان رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷ 08 November 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

سلفی جالب یک خلبان جنگنده در جریان رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش

سلفی جالب یک خلبان جنگنده در آسمان در جریان رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ ارتش را می بینید.

سجادی: بعد از فوت هاشمی، روحانی هم تمام شد / ادعایی درباره انتصابات فامیلی و عجیب در وزارت جهاد / ایزدی: رئیسی علاقه دارد با آمریکا به توافق برسد

روزنامه «کلید» لغو امتیاز شد

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از لغو امتیاز روزنامه کلید با رای اعضای هیات نظارت بر مطبوعات خبر داد. علاءالدین ظهوریان روز دوشنبه (۱۷ آبان) در گفت و گو با ایرنا، ضمن تایید این خبر ادامه داد: اعضای هیات نظارت بر اساس قانون مطبوعات کشور رای به لغو امتیاز روزنامه کلید دادند. این روزنامه در شماره روز شنبه (پانزدهم آبان) ماه تصویری موهوم را منتشر کرده بود که واکنش‌های مختلفی را در پی داشت. روزنامه کلید از اول اردیبهشت ۱۳۹۴ به مدیر مسئولی عطاءالله حکیمی پور و با سردبیری منصور بیطرف به خانواده مطبوعات کشور پیوسته بود.

سجادی: بعد از فوت هاشمی، روحانی هم تمام شد / ادعایی درباره انتصابات فامیلی و عجیب در وزارت جهاد / ایزدی: رئیسی علاقه دارد با آمریکا به توافق برسد

شکایت وزارت نفت از یک خبرنگار پس گرفته شد

شکایت معاونت حقوقی وزارت نفت از یک خبرنگار با دستور وزیر نفت و همچنین پیگیری دفتر رئیس جمهور پس گرفته شد.با دستور وزیر نفت، شکایت معاونت حقوقی این وزارتخانه از یک خبرنگار پس گرفته شد. گفتنی است، طبق عهدنامه مدیران دولت سیزدهم حمایت از رسانه‌ها، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی یک اصل اساسی است. همچنین پیگیری‌های خبرنگار فارس نیز حاکی است که رئیس دفتر رئیس جمهور هم دستور بازپس‌گیری شکایت این وزارتخانه را داده بود.

علی لاریجانی به دانشگاه بازگشت

در ادامه‌ی سکوت سیاسی لاریجانی، او با شروع کلاس‌ها مشغول تدریس در رشته‌ی فلسفه‌ی دانشگاه تهران شد.

زنی که نماینده دادستان شد

طبیعی است، کسی که اتهامات سلطان قیر و سکه و خودرو و… را خوانده و در دادگاه رو‌به‌روی چهره‌هایی مانند اکبر طبری ایستاده تا اتهاماتش را به او تفهیم کند، برای مردم آشنا باشد، برای همین خیلی‌ها با چهره مرد جوانی که در اغلب دادگاه‌های مربوط به پرونده‌های کلان مالی یا همان مفاسد اقتصادی به نمایندگی از دادستان حاضر می‌شد، آشنا هستند؛ اما شنبه در جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ثبت سفارش خودرو، چهره نماینده دادستان کاملا جدید بود، ضمن اینکه نشستن یک زن بسیار جوان روی صندلی نمایندگی دادستان و قرائت کیفر‌خواست از طرف او توجهات زیادی را به خودش جلب کرد. در خبر مربوط به خبرگزاری میزان (ارگان قوه قضائیه) فقط نام فامیلی او را می‌بینیم: یزدانی‌فر.

در تماس با روابط عمومی قوه قضائیه برای گرفتن اطلاعات بیشتر از این خانم نماینده دادستان یا همان «قاضی تحقیق» می‌فهمیم که تعداد زنانی که در قوه قضائیه به کار مشغول هستند اصلا کم نیست. گویا برای کسانی که به دادگاه‌ها رفت و آمد دارند، دیدن زنان به‌عنوان نماینده دادستان مخصوصا در دادسراها یا دادگاه‌های خانواده کاملا عادی است. تا جایی‌که تلاش‌هایمان نتیجه می‌دهد متوجه می‌شویم که خانم یزدانی‌فر دکترا دارند و حداقل ۲۸‌ساله هستند. گویا برای اینکه کسی به‌عنوان نماینده دادستان برای پرونده‌ای منصوب شود، باید حداقل لیسانس حقوق یا فقه و مبانی حقوق داشته یا سطح یک حوزه را پشت‌ سر گذاشته باشد.

بعد از آن‌هم متقاضیانی که چنین شرایطی دارند، در آزمون قضاوت قوه قضائیه کارشان را شروع می‌کنند و بخشی از روند تبدیل شدن آنها به یک قاضی همین است که در پرونده‌های کیفری که نیاز به حضور مدعی‌العموم است، به‌عنوان قاضی تحقیق یا نماینده دادستان حاضر باشند تا از کیفرخواستی که علیه متهم تدوین شده دفاع کنند و در واقع به دفاع از حقوق عمومی به‌عنوان نماینده مدعی‌العموم بپردازند.گویا قبلا هم حضور یک زن در یکی از دادگاه‌های مطرح اقتصادی سابقه داشته است. این را روابط عمومی قوه قضائیه یادمان می‌آورد و می‌گوید که در دادگاه حمید باقری درمنی، یکی از دو نفری که همزمان از کیفرخواست دفاع می‌کردند، خانم بود؛ بنابراین، حضور زنان در این سمت برای خود اهالی دستگاه قضا عجیب نیست.

شاید حالا که بحث نماینده دادستان در دادگاه دیروز مطرح شده، کمی هم به محتوای این دادگاه بپردازیم و بخشی از کیفرخواست متهم‌ها را مرور کنیم. خانم یزدانی‌فر در تشریح اتهامات کسانی که پایشان در پرونده گیر است، گفت: به‌ رغم ممنوعیت واردات خودرو، عده‌ای به اعمال تقلب و نفوذ در سامانه ثبت سفارش، واردات چندین هزار دستگاه خودرو را در سامانه ثبت کردند و از این طریق ارز به آنها تخصیص یافت.

 

سجادی: بعد از فوت هاشمی، روحانی هم تمام شد / ادعایی درباره انتصابات فامیلی و عجیب در وزارت جهاد / ایزدی: رئیسی علاقه دارد با آمریکا به توافق برسد

تقدیر توئیتریِ احمدی بیغش از اژه‌ای

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با قدردانی از اقدامات رییس قوه قضاییه تاکید کرد، باید فاصله جرم با جریمه صفر شود. محمود احمدی بیغش، نماینده شازند در مجلس یازدهم در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «آقای اژه‌ای شما را تحسین می کنم به خاطر اقدامات هدفمند و با برنامه تان در قوه قضاییه، دقیقا متوجه ریشه‌ها شده‌اید و اگر کمی با دقت پیش بروید، حتما در سیستم قضایی به رویش های خوب و امیدوارکننده می رسید. مردم تشنه عدالت عینی، برخورد خودکفایی و سرعت در تصمیمات قضایی اند. باید فاصله جرم با جریمه صفر شود.»

سردار قاآنی در سفر به عراق با الکاظمی دیدار کرد

شبکه المیادین لبنان گزارش داد، سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفری از پیش اعلام نشده به عراق، با نخست وزیر این کشور دیدار و گفت‌وگو کرده است. این شبکه به نقل از منابع خود امروز دوشنبه با اعلام این خبر، گزارش داد که سردار قاآنی دیروز یکشنبه وارد عراق شده است و در بغداد علاوه بر الکاظمی، با مسئولان سیاسی و شخصیت‌های عراقی دیگر دیدار کرده است. شبکه العالم نیز گزارش داد که سردار قاآنی با برهم صالح، رئیس جمهور عراق نیز دیداری داشته است.
بر اساس این گزارش، «ژنرال قاآنی طی دیدارهایش تأکید کرده که عراق نیاز به ثبات و حفظ وحدت داخلی دارد.»منابع المیادین همچنین گفته‌اند که فرمانده نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی، بر اهمیت اجتناب از هر اقدامی که امنیت عراق را تهدید می‌کند، تأکید داشته است. به گفته این منابع، سردار قاآنی همچنین بر اهمیت محقق شدن خواسته‌های مردم و معترضان عراقی به انتخابات اخیر در چارچوب قانونی تأکید کرده است.

ایزدی: رئیسی علاقه دارد با آمریکا به توافق برسد

فؤاد ایزدی در گفت‌وگو با نامه‌نیوز درباره معنا و مفهوم اوج گیری تنش‌ها میان ایران و آمریکا گفت: آقای رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری قول‌های اقتصادی زیاد داد و علاقه‌مند است با طرف مقابل به توافق برسد و بعضی از تحریم‌ها لغو شود، اما مشکل این است که طرف آمریکایی می‌گوید «سال ۲۰۲۱؛ سال ۲۰۱۵ نیست». وی افزود: خانم وندی شرمن، قائم مقام وزارت خارجه آمریکا آن حرف را زد که خودش روزی مذاکره کننده اصلی آمریکایی در گفت‌وگو‌های برجامی بود. معنای حرف او این است که آمریکا آن زمان یکسری دغدغه‌ها داشت که الان آن دغدغه‌ها وجود ندارند. آن زمان ایران سایت اراک را داشت، اما داخل رآکتور آن بتن ریختند و الان دیگر راجع به آن آمریکایی‌ها دغدغه ندارند. آن زمان ایران ۱۰ تن اورانیوم غنی شده داشت که از کشور خارج شد. ضمن آنکه تعداد سانتیریفیوژ‌های ایران در راستای اجرایی شدن برجام به یک سوم کاهش یافت. این کارشناس مسائل سیاست خارجی اظهار کرد: آمریکایی‌ها امروز امتیاز بیشتری می‌خواهند و قصد دارند در متن برجام موضوع منطقه را هم بیاورند. در واقع این که آن‌ها صحبت از توافق قوی‌تر می‌کنند، معنایش این می‌شود که ایران امتیاز بیشتری باید بدهد، ضمن آنکه تعهدات تهران به برجام نیز باید طولانی‌تر شود. وی افزود: یکسری از محدودیت‌های ایران در برجام بازه زمانی دارد، آمریکایی‌ها می‌گویند مثلا آن محدودیت‌هایی که بازه ۸ ساله دارند باید ۱۵ سال بشوند و آن محدودیت‌هایی که بازه ۱۰ ساله دارند باید به ۲۰ سال افزایش پیدا کنند. این هم حرف جدیدی نیست و ربطی به بایدن و ترامپ ندارد. اوباما بعد از امضای برجام مصاحبه کرد و گفت این تاریخ‌هایی که در برجام است وقتی به آن‌ها نزدیک شدیم دوباره بازبینی خواهند شد.

ادعایی درباره انتصابات فامیلی و عجیب در وزارت جهاد

روزنامه جمهوری اسلامی در ستون خبرهای ویژه خود به اعتراضات علیه انتصابات اخیر در وزارت کشاورزی اشاره کرده است.این روزنامه نوشت: وزارت جهاد کشاورزی هنوز در برابر اعتراض عده‌ای از کارکنان این وزارتخانه به انتصابات وزیر جدید، واکنش نشان نداده است. کارکنان معترض می‌گویند از سیزده انتصاب که وزیر جدید[سید جواد ساداتی نژاد] انجام داده، دوازده مورد آن از افراد خارج این وزارتخانه بوده که سه مورد از آنها فامیلی است. انتظار این است که آقای وزیر در مورد صحت و سُقم این ادعا روشنگری نماید.

تذکر بورسی رئیسی به خاندوزی تکذیب شد

مدیرکل روابط عمومی وزارت اقتصاد اخبار منتشر شده در مورد تذکر تند رئیس جمهور به وزیر اقتصاد در مورد وضعیت شاخص بورس را تکذیب کرد. فرشاد فتوت، مدیرکل روابط عمومی وزارت اقتصاد در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: خبر منتشره در برخی رسانه ها درباره تذکر رئیس جمهور و گلایه ایشان از عملکرد برخی وزرای اقتصادی دولت کذب محض و شامل اطلاعات نادرست و جهت دار برای تشویق اذهان عمومی است.

سجادی: بعد از فوت هاشمی، روحانی هم تمام شد

داریوش سجادی، کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگوی برنامه جهان آرا گفت: تمام اعتبار روحانی، مدیریتی بود که هاشمی بر او داشت. بعد از فوت هاشمی با یک روحانی فشل مواجه بودیم که هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

وزیر کشور: علت حضور سرداران در مسند استانداری ها تقاضای مردم بود

وی در پاسخ به حواشی اخیر مبنی بر انتصاب نظامیان در استانداری های کشور، تصریح کرد: حضور سرداران و رزمندگان در مسند استانداری های کشور تقاضای مردم و نمایندگان مجلس بود.
وحیدی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور در خصوص اختلال در توزیع سوخت، بیان کرد: در مورد بنزین توطئه ی دشمنان به سرعت خنثی شد که این نشانگر وجود یک دولت مردمی است و برای این دولت بن بستی وجود ندارد.
وزیر کشور افزود: امنیت امروز در کشور به برکت وجود رهبر معظم انقلاب و شهداست و با اذن از کریمه ی اهل بیت که فخر این کشور است، باید به رشد و تعالی رسید.

واکنش وزارت خارجه به صحت و سقم سفر احمد مسعود به ایران

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در نشست خبری امروز درباره صحت یا سقم سفر احمد مسعود به ایران، گفت: سفرهای انجام شده با موضوع افغانستان عادی و با آگاهی کابل و دوستان در بخش‌ها و گروه‌های مختلف افغانستانی انجام شده و می شود و هفته گذشته درباره صادرات برق سفری به افغانستان انجام شد. سعید خطیب زاده افزود: آقای کاظمی قمی هم مستقر شدند و رفت و آمدهای دو کشور همسایه در جریان است.

نامه محسن هاشمی به رئیس رسانه ملی درباره تداوم تخریب پدرش در صداوسیما

محسن هاشمی رفسنجانی، طی نامه ای به رییس جدید سازمان صداوسیما، ضمن گلایه از تداوم تخریب آیت الله هاشمی رفسنجانی در رسانه ملی، ضمن استقبال خانواده هاشمی از نقد منصفانه و مستدل، جهت پاسخگویی به ابهامات وانتقادات در مورد عملکرد ایشان اعلام آمادگی کرد.

واکنش معاون رئیسی به شائبه فامیل سالاری در انتصابات دولت

وی با اشاره به برخی اخبار نادرست درباره انتصابات وزرا، اضافه کرد: متاسفانه در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی به بحث فامیل سالاری دامن زده می‌شود که مطابق واقع نیست و در این باره باید روابط عمومی دستگاه ها ابهام زدایی کنند.معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: متاسفانه برخی بر اساس یکسری اخبار غیرموثق به این مسائل می‌پردازند. اگر بر فرض موردی هم باشد حجت الاسلام رئیسی تاکید کردند که هیچ خط قرمزی نداریم و کسی نباید در انتصابات خلاف ضابطه عمل کند. وی اظهار کرد: بنای دولت بر شایسته‌سالاری است و اگر تا حدودی انتصاب‌ها به کندی انجام می شود برای همین است که روی این مسائل دقت و تامل و از مراجع مختلف استعلام می شود.

حسینی ادامه داد: در دولت‌های مختلف مواردی داشتیم که وزارت اطلاعات فردی را رد می کرد، ولی رئیس دولت اصرار داشت که آن فرد حتی در مراکز حساس و موقعیت های مهم بکار گرفته شود، اما اکنون به هیچ وجه چنین چیزی وجود ندارد و در انتخاب مدیران ارشد و سطوح مختلف بررسی لازم به عمل می آید. معاون رئیس جمهور ادامه داد: فعالان سیاسی، نمایندگان محترم و رسانه‌ها اگر مواردی از فامیل گرایی را سراغ دارند، یا اینکه مسئولی در دولت اقوام خود را خارج از شایستگی و ضابطه انتصاب کرده است، اطلاع دهند حتما پیگیری می‌شود، چون تردید نکنید بنای دولت بر شایسته سالاری و قانون مداری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰۴
شعار این دولت شایسته سالاری بود ولی چیزی که مشخص شده بیشتر فامیل سالاری است. البته فقط شعار بوده
شایعه شده که برادر داماد اقای زاکانی میخاد وزیر اموزش و پرورش بشه خداکنه خبرش دروغ باشه چون باعث سو تفاهم میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
شایعه نیست واقعی است
شایعه شده که برادر داماد اقای زاکانی میخاد وزیر اموزش و پرورش بشه خداکنه خبرش دروغ باشه چون باعث سو تفاهم میشه
چرا همه کار را به اسم مردم پیش می بریم . اگر ملاک انتخاب استانداران خواست مردم بود پس بهتر بود انتخاب استاندار را نیز به رای می گذاشتند. واقعا آقای وزیر کشور مردم را نااگاه فرض کرده اند .
وزیر کشور میگه علت انتخاب استانداران از سرداران تقاضای مردم بود.تا اونجایی که ما مردم میدانیم بیشترین تقاضای مردم توقف گرانی ها و امنیت و جلوگیری از رانت و اختلاس و فامیل بازی ها و....است.این مردمی که شما میفرمایید کیا هستند؟
ایکاش بقیه مسئولان هم مثل این وزیرکشورمردمی بودند. آقای وحیدی ماشالله انقد مردمیه که با علم غیب ازتمایل مردم به استاندارشدن سرداران واقف شده وبرای اجابت خواست مردم اونارو استاندار کرده.
جامیان رببسی و شاید هم خود رییسی (ما که از تهه دل کسی خبر نداریم) آینده سیاسی رویایی برای خودشان ترسیم کرده اند ...چه بسا دوست داشته باشند با آمریکا رابطه برقرار کنند و لقب قهرمان ملی زا یدک باشند ...
هاشمی قدرتمندترین مرددهه 60 بود. ولی اشتباه تاریخی که انجام داد بتدریج خودش راهم ازقدرت حذف کرد. ولو خلع قدرت شده اش هم استخوان درگلوی بعضی ها بود.
مگرامام چه درزمان حیات وچه دروصیتنامه خویش بر پرهیزاکید نظامیان از ورود به سیاست تاکید نکرده اند؟؟
بنام خدا
اون حاج خانمی که الان در مسند نماینده دادستان قرار دارند با این سن و سال با این مدرک تحصیلی که فرصت تجربه در قضا را داشته اند یعنی واقعا با ۲۸سال سن می تونند تا این اندازه پیشرفت داشت نعوض و بالله یا ذات اقدس الاهند و یا دخترشان و یا احتمال خیلی بیشتر در طبقه خاصی از انواع ۲۳نوع سهمیه اند
ادعا نیست واقعیت تلخی است که از دوره روحانی هم بوده کافی است دو تا خبرنگار امین را بین کارکنان وزارتخانه و سازمان های تابعه بفرستید تا از حجم فساد و رانت و فامیل بازی سرگیجه بگیرید.‌
تقاضای مردم و نمایندگان مجلس بود. منظورش همون مردم همیشگی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
مردم همیشه در صحنه .
با سلام واحترام
اقای ریسی هم میدانند که مردم ایران هم خواهان توافق با آمریکا هستند، وتنها با رفع تحریم ها امکان عملی شدن وعده های اقتصادی دولت میسر است.امیدواریم برخی کاسبان تحریم،مانع توافق نشوند.
عجب! بفرمایید مردم کی از شما چنین تقاضایی کردند؟
اقای وزیر کشور شاید منظور شما از مردم بخشی از همان اقلیتی هستند که در انتخابات شرکت کردند!!!!
بسته ویژه خبری شما شامل 15 عنوان خبری بود که متاسفانه در بخش هایی از آن پراکنده گویی( عبارت مودبانه دیگری پیدا نکردم) برخی از مسئولین واقعاً باعث کلافه گی و سردرد می شود. طرف هنوز نفهمیده که در چه زمان و عصری زندگی می کند و بدون ملاحظه هر حرف نامعقولی را بر زبان می راند.....
اقای وزیر کشور کدام مردم درخواست استانداری نظامیان را داشتند؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
خودش و خانواده اش . اینها هم میشن مردم
سجادی: بعد از فوت هاشمی، روحانی هم تمام شد) شما که سی ساله تموم شدید یعنی از اول هم نبودید
وزیر کشور: علت حضور سرداران در مسند استانداریها تقاضای مردم بود) هان چی کجا چی شد چه وقت از مردم سوال شد و مردم متقاضی بودند ؟!!!
اقای وزیر کشور شما با چه مستندی ادعا میکنید حضور سرداران بعنوان استاندار خواست مردم بوده ؟؟؟؟ ایا همه پرسی در این خصوص انجام شده ؟؟؟ ایا نظرسنجی انجام گرفته ؟ اگر جواب مثبت است لطفا زمان و چگونگی انجام و عوامل اجرای ان را اعلام کنید.
اولا ده تن اورانیوم غنی شده نداشتیم ، همش هزارو دویست کیلو اورانیوم چهار درصد بود که حدود هشتاد کیلو اورانیوم شصت درصد می شود که الان دوبرابرش را داریم . از این بابت وضعمان بهتر از قبل است . راکتور آب سنگین اراک هم یک ایده در شروع کار بود
نیروگاه بوشهر با آن همه هزینه ، ده ماه درمیان یک ماه کار میکند .
خلاصه کلام توسر مال میزنی که اگه امتیاز دادی ، بگی از خالی بودن چنته بوده است
حضور هیچ سپاهی در سمت استاندار به خواست مردم نبوده است . قبلا در پشت پرده هدایت استانداری را به عهده داشتند و اکنون علنی شده است . دیگه کسی نمی تواند بگوید ما نبودیم
جناب وحیدی منظور از مردم کدام مردم‌ است؟
وزیر کشور خودش یک نظامیه که به نام مردم و به کام خودش نظامیان رو راس کار قرار داده. لطفا از زبان مردم صحبت نکن. خودت انتخابشون کردی و مردم تمایلی به انتصاب آنها نداشتن. نظرت رو بزار دم کوزه. مردم خواستار کاهش چشم گیر تورم هستن چطور اون رو عملی نمیکنی؟!!
كشور با انتصارات فاميلي وتقسيم غنايم بين خوديها به اينجا كه همه شاهدين رسيده است
حالا بياييد راهتان را عوض كنيد اگر دولتان به حال ايران وايراني ميسوزد
منظور از تقاضای مردم برای حضور نظامیان در سمت استانداری را توجیه کنید،کدوم مردم؟چند درصد مردم،آمار دقیق بفرمایید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
درصد نمی توانیم بدهیم ، حدودآ 5 نفر بودیم چون درصد نمی شود .
اگر ربیسی واقعا علاقمند به توافق با آمربکاست، پس آنهمه‌ سنگ اندازی در کار روحانی برای چه بود؟
وزیر کشور: علت حضور سرداران در مسند استانداریها تقاضای مردم بود

شوخی نفرمایید!!!!!!!!!!!!!!
بزرگان فرموده اند نجات در صداقت است ولی چرا آقایان اصرار دارند یک سره دروغ بگویند آنهم از نوع واضحش
در خصوص اظهارات اقای سجادی، آیا واقعا این اظهارات ایشان است؟
وزیر کشور مردم کدام کشور خواسته اند که سرداران همه کاره کشورشان بشوند اگر اینطوریه ما می خواهیم چند تا امیر ارتش هم وزیر وکیل و استاندار بشوند
#خبر_ویژه

اقای وحیدی شما کی به حرف مردم گوش داده اید که این دومیش باشد
100% حرف اقای سجادی درست است. جریان اعدال گرایی توسط مرحوم هاشمی برای پیوند اصولگریان و اصلاح طلبان میانه رو تشکیل شد به فرماندهی ظاهری روحانی! در حقیقت دکتر روحانی هرگز اصلاح طلب نبود و خودش نیز هرگز خود را اصلاح طلب نمی دانست. با فوت مرحوم هاشمی، دکتر روحانی نیز در عرصه سیاست تمام شد! در حقیقت، اصلاحات نیز با اتمام دوره خاتمی، تمام شد همانطور که اصولگرایی سنتی نیز با اتمام دروه احمدی نژاد تمام شد!
لطفا هرکای می کنید زودتر برجام را دوباره زنده کنید که تورم کمر شکن و نرخ سر به فلک گذاشته ارز کمر ملت را شکسته است!
۱_ وزیر محترم کشور تعریف شان را ازامنیت دقیق بیان کنند .
۲- تعریف امنیت به مفهومی که مرزهای جغرافیایی از تعرض در امان باشد متعلق به قرن ۱۶می باشد امروزه امنیت جوانب گسترده تری دارد مانند امنیت اقتصادی ، غذایی ، پزشکی ، روانی _ اجتماعی ، تحصیلی و.....
۳_ آن عکس را که مبهم منتشر کردی باعث کنجکاوی من شد رفتم دیدم ، اینترنت پر است .
آقای وحیدی گفته اند بنا به تقاضای مردم سردارها استاندار شده اند خواستم به ایشان بگویم چقدر شکسته نفسی!!! آخر تا کی!!!!! بفرمایید خواهش مردم!! بفرمایید التماس مردم!!! بفرمایید بنا به گریه و زاری مردم ما استاندارها را از بین سردارها انتخاب کردیم وگرنه برای این حضرات این پستها ارزشی ندارد!! خدایی ناکرده کسی که به دنیا وابستگی ندارد فقط بحث خدمت است!!
من کشاورز واز نزدیک آشنا با مشکلات این صنف متاسفانه باید بگوییم کشاورزی ما تحت تاثیر افراد ناکارآمد و چسبیده به میز دارد به سمتی می‌رود که آینده نگران کننده در انتظار کشور است!! والان با این تیم مدیریتی جدید و خبرهای که شنیده می‌شود فکر نمی‌کنم آینده خوبی در پیش رو داشته باشیم!!
ابن وزیر کشور کی و‌کجا نظرسنجی کرده!؟
اقای وزیر کشور بفرمایند کدوم مردم درخواست کردند که سرداران استاندار بشوند
لطفا بفرمایند چند درصد مردم یک استان این درخواست را دلشتند
نه تنها هیچ یک از وزرای کابینه رئیسی هیچ برنامه ای برای اداره کشور ندارند بلکه خود رئیس جمهور رئیسی هم سر در گم وبدون برنامه مدون ومشخصی ایام را سپری می کنند. و همه ی دولت غیر از کلی گویی و حرف های تکراری چیزی برای ارائه ندارند.
چرا سرداران عزیز فقط به این درخواست مردم توجه دارند و در مورد بقیه مسایل از کم گویی و عدم دخالت در مسایلی که نمیدونن تا جلوگیری از ریخت و پاش آقازاده هاشون کاری نمیکنند؟
لطفا تعریف مردم را بفرمایید ؟
وزارت جهاد کشاورزی هنوز در برابر اعتراض عده‌ای از کارکنان این وزارتخانه به انتصابات وزیر جدید، واکنش نشان نداده است. کارکنان معترض می‌گویند از سیزده انتصاب که وزیر جدید[سید جواد ساداتی نژاد] انجام داده، دوازده مورد آن از افراد خارج این وزارتخانه بوده که سه مورد از آنها فامیلی است. انتظار این است که آقای وزیر در مورد صحت و سُقم این ادعا روشنگری نماید
جناب وزیر اینجانب بیش از ۶۰ اختراع در زمینه کشاورزی دارم و آخرین آن می‌تواند میوه ها را برای مدت ها سالم نگهدارد خصوصا سیب درختی بمدت ۱۰ ماه.ما را هم فامیل حساب کن.
ایکاش آقای بیغش معنی صفرشدن فاصله جرم باجریمه راتوضیح میدادند چون ماکه چهارکلاس سوادداریم نفهمیدیم یعنی چه شایدهم منظوراینست که مثلاًاگرکسی اختلاس کرد بدیهیست ازنظرعقلی مجرم است دراینجا باید جریمه اش صفر باشد یعنی جریمه ای نشود خوب اینکه نامه نوشتن به رئیس قوه قضائیه نداردمعمولا همین رویه اجرامیشود
ایکاش آقای بیغش معنی صفرشدن فاصله جرم باجریمه راتوضیح میدادند چون ماکه چهارکلاس سوادداریم نفهمیدیم یعنی چه شایدهم منظوراینست که مثلاًاگرکسی اختلاس کرد بدیهیست ازنظرعقلی مجرم است دراینجا باید جریمه اش صفر باشد یعنی جریمه ای نشود خوب اینکه نامه نوشتن به رئیس قوه قضائیه نداردمعمولا همین رویه اجرامیشود
آقای ایزدی اگرشما مطمئنیدکه آقای رئیس جمهورمایلندباآمریکا به توافق برسند ماهم حرفی نداریم اگرهم میفرمائید چنین قولی داده اند مصداق الکریم واذاوعدوفا خوشحال میشویم چون سالها است کلمه تحریم وردزبان همه شده بلکه آنراترک کنیم ودعاگوی رئیس محترم جمهورمان شویم که طلسم رابشکنند
لاریجانی با شروع کلاس‌ها مشغول تدریس در رشته‌ی فلسفه‌ی دانشگاه تهران شد.
خوشبحال دانشجوها!
بیست دقیقه ای سرهم کلاس رو در میاره میگه برید.
جناب وحیدی در ایران نظامیان راس قدرتند و در سودان نیز نظامیان در راس قدرت قرار گرفتند ، چرا یکی خوشایند قلمداد کردید و دیگری از نظر جامعه جهانی محکوم .
جناب آقای وحیدی شما خودتان و تمام اعضای دولت فعلی با حداقل مشارکت مردمی پستهای مختلف را اشغال کرده اید. لطفاً این همه دم از مردم نزنید. ممنون.
مهم شایستگی است نمی شود بطور کل فردی را که همه شرایط لازم را برای مدیریت دارد از حقوق شهروندی محروم کرد .
رئیسی علاقه دارد؟ اول باید جواب اقای علم الهدی را بدهد. البته در ایران هیچ رئیس جمهوری کاره ای نیست.
علی لاریجانی بگه چطوری برجامی کهداخلش تعلیق بود را 20 دقیقه تصویب کرد
علی لاریجانی بگه چطوری برجامی کهداخلش تعلیق بود را 20 دقیقه تصویب کرد
تقاضای مردم بود یا تقاضای نمایندگان مجلس؟
و سردار سپاه با رزمنده فرق داره.
مردم کجا تقاضا یا اعلام کردند که سپاهیان تمامی پستها را قبضه کنند. دیگر اشخاص متخصصی توی این کشور نیست که نظامیان بی تخصص یکه تاز شدند
روحانی از وقتی تمام شد که به 24 میلیون رایی که مردم بهش دادن پشت کرد و دوران پسا ریاست جمهوری رو انتخاب کرد.
آقای وزیر کشور!
جان مادرتون ساکت بتشید!
این تنها کاریه که میتونید انجام بدید و کمتر مردم رو منزجر و مشمئز کنید از خودتون!
وفات صحیح است نه فوت.
با مرگ انسان چیزی فوت نمی شود و از بین نمی رود.
بلکه حقیقت انسان پس از مرگ به طور کامل و بی هیچ کم و کاستی از سرایی به سرای دیگر منتقل (وفات) می شود.
من 56 سالمه تا حالا یک مورد تحقیق و تفحص مجلس ندیدم به نتیجه مطلوب برسد و یا اطلاع رسانی عمومی شده باشد؟؟!!1 فقط قشنگ با جمله درشت مینویسند مجلس تحقیق و تفحص فلا" موضوع را شروع کرد؟؟!!! بابا اینکارا که هیچ مشکلی را حل نمیکند چرا بیخودی روی آن وقت صرف میکنید.هر وزیری در هر مقطع از زمان ساز خود را میزند و بعد از رای آوردن چنان عمل میکن که گویا مجلسی ها چیزی حالیشون نیست و فقط آنها(وزرا) کار بلد هستند؟!!!لذا بر همین اساس آنها آویزان کسانی میشوند که بعنوان مشاور انتخاب میشوند حالا بیا و ببین اگر مشاور هم فقط حراف باشد و کار بلد نباشد؟؟!!! چه شود؟؟!! همین میشود که میبینیم تخم مرغ و مرغ میشود معزل؟ و یا تامین آب و برق و انرژی می شود معضل؟؟!! و....
آدما‌ همیشه حرفی برای گفتن دارند خوب روحانی زمانی مسئولیت کشور را به عهده گرفته بود که ا وضاع اصلا خوب نبود وی بظاهر رئیس جمهور بود در واقع کاره ای نبود او هیچ اختیاری نداشت او باخود شیرینی که من دولت تدبیر و امید هستم خواست همه را سر کار بگذارد نخستین تدبیر وی گران کردن بنزین بود مردم که از احمدی نژاد خیری ندیده بودند دنبال کسی بودند که آنها را نجات دهد ولی روحانی ‌با وعده من دولت امید هستم کاری برای مردم انجام ‌ نداد هیچ آنهارا از چاله داخل چاه انداخت حال ممکن است بگوید من نبودم که مردم را داخل چاه انداختم‌ کسان دیگر بودند به هرحال آنچه مسلم است همه دست بدست هم دادند و بدبختی مردم را رقم زدند
آقای وزیر کشور کدام مردم.
کارکنان معترض می‌گویند از سیزده انتصاب که وزیر جدید[سید جواد ساداتی نژاد] انجام داده، دوازده مورد آن از افراد خارج این وزارتخانه بوده که سه مورد از آنها فامیلی است. انتظار این است که آقای وزیر در مورد صحت و سُقم این ادعا روشنگری نماید
خوب دلش میخواهد افراد مورد نظر خود را در وزارتخانه استفاده کند شما را سننه
کارکنان معترض می‌گویند از سیزده انتصاب که وزیر جدید[سید جواد ساداتی نژاد] انجام داده، دوازده مورد آن از افراد خارج این وزارتخانه بوده که سه مورد از آنها فامیلی است. انتظار این است که آقای وزیر در مورد صحت و سُقم این ادعا روشنگری نماید
خوب دلش میخواهد افراد مورد نظر خود را در وزارتخانه استفاده کند شما را سننه
جناب آقای حسینی از یک طرف میگویید مردم و رسانه ها اگر انتصابات فاملیلی و خارج از ضابطه دیدند اطلاع بدهند از طرف دیگر تمامی این اخبار را تکذیب می کنید و شایعه می دانید پس اطلاع رسانی برای چکاریه؟
پس چرا به حرف مردم گوش نمکید. اگر انتخابات آزاد بود اینها نمایندگان مردم نبودند.. پس انتخاب آنها انتخاب مردمی نبود این انتصابات است استانداران نیز به همین منوال است
این مردم کجا هستند که فقط شما آنها را می بینید و تقاضایشان را می شنوید. به ما هم نشان دهید.
آخه این چه دیدگاهیه که یه بنده خدایی که شایستگی داره چون فامیل فلان مسئوله نباید مسئولیت بگیره.مشکل کشور که این چیزا نیست اگه شخصی صلاحیت داره خوب چچه بهتر افرادی که ادم ازشون شناخت کامل داره ومیتونه به اونها اعتماد کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
اگه صلاحیت داشت چرا تا حالا معطل بوده . به محض وزیر شدن فامیلشون یهو متخصص شده
آقای محسن هاشمی ناراحت نشو ملت خیلی هوشیارتر از قبل شدند.اتفاقا برای اینکه یک نفر به جایگاه والایی نزد ملت برسه(زنده یا مرده) ببر تلویزیون میلی ایران تخریبش کن.هر چه تخریب بیشتر نزد ملت عزیزتر.
من تعجب میکنم اینا چرا اینقدر فامیل دارن؟ ما چرا اینقدر کمیم پس. خدا رو شکر من کاره ای نشدم چون اصلا کسی رو ندارم بخوام بهش پست بدم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
اینا به فرزند کمتر زندگی بهتر پشت کردند.
بابا جون مادرتون با امریکا توافق کنید دیگر کمرمان راست نمی شود از گرانی تورم وبدبختی ؟..
جناب سجادی کارشناس بین الملل ! میشه بفرمایید پس چرا شورای نگهبان هاشمی را رد کرد و نگذاشت مردم از مدیریت توانمندش که حتی روحانی به او اعتبار داشت رییس جمهور شود؟
سلام. با گفتن این که این گونه نیست، هست؛ نیست نمی شود.
امریکا اگر غلط اضافه در باره برجام کرد ایران باید زیر میز بزند
مردم از شما خواستند که سپاهیان رو استاندار کنید؟
خودتون بدون حضور مردم سر کار اومدید
در رابطه با آخرین خبر:
یک خواهش از فرهنگستان زبان و ادب پارسی دارم و آن اینکه لطفا معنی و مفهوم واژه "شایسته سالاری" را بطور مفصل و مشروح بیان نمایند تا این واژه بیش از این مظلوم و مورد کم لطفی حضرات قرار نگیرد. نمی دانم حضرات مردم را چه فرض نموده اند!!!
علت حضور سرداران در مسند استانداری ها تقاضای مردم بود . میشه بفرمایید کدام مردم ؟؟؟؟ ما مردم چنین تقاضایی نداشتیم . ما مردم خواهان استانداران و صاحب منصبانی هستند که باسواد باشند با تجربه باشند مغرور نباشند از نظرات متخصصان بهره بگیرند . دلسوز و متعهد باشند اختلاس نکنند اهل رانت و سوء استفاده های مالی و غیرمالی نباشند . واقعا درستکار باشند و .....
این خانم هم که نماینده دادستان شده ببینید پشتش کی چرا دخترهای مردم با بهترین مدرک بیگار هستند در کدام گزینش ایشون نفر اول شده ؟!!!
مردم از وزیر کشور خواسته اند که سردار ها استاندار شوند! !!!
کدام مردم؟؟ به چه دلیل؟، با کدام متطق؟
مرغ پخته به بعضی از تو جیهها خنده اش میگیرد
اره ما گزارش کنیم شما هم حتما فامیلتونو برمیدارید از اون کار
شما اگر میخواستید بردارید که اسم مستعار درست نمیکردید برا طرف واسه استخدامش
شما اگر میخواستید به این چیزا اهمیت بدید از اول اتوبوسی مدیر از فک و فامیل نمیریختید تو وزارت خونه ها
مردم از اینکه کشور به دست نظامیان سپرده شود بشدت متنفرند دلیلش هم اینه که در هیچ انتخاباتی نظامیها رای نیاوردند خود وزیر کشور به دلیل نظامی بودن مقبولیتی نزد مردم ندارد تا چه رسد به منصوبینش!
از فردا
وزیر اقتصاد: تحریم ها و گرانی ها به درخواست مردم ادامه دارد
وزير كشور دقيقا از طرف كدام مردم حرف ميزند.احتمال خيلي خيلي زياد مردم ايران نيستند
کدوم مردم درخواست کردند؟ اون 20 درصد که رای دادن؟ یا اون 80 درصد که رای ندادن؟
کدام مردم نظامیان استاندار را می خواهند؟
برای من مسجل شده که اقای زاکانی یکی از اعضای بزرگ دولت سایه هستش و ایشون رییس جمهور ایران هستش نه اقای رییسی ...بیشتر انتصابات از طریق ایشانن یااز بستگان ایشان بر مسند قدرت نشستن ..چقدر درست گفت اقای همتی که زاکانی پوششی هستش یه چیز میدونست
برادر ارزشمند و گرامی ، وزیر محترم کشور با سلام . لطفا" توجه داشته باشید که مردم درخواست و مطالبات دیگری هم دارند . شما را به خدا قسم میدهم از آنجا که بسیار عزیز و گرامی هستید ، توجه تان به مردم که بسیار بسیار روزگار سختی را گذرانده و میگذرانند باشد .
تصریح کرد: حضور سرداران و رزمندگان در مسند استانداری های کشور تقاضای مردممممممممممممممممممممممم و نمایندگان مجلس بود.
سلفیش بامزه بود . پرواز در کودکی رویای اکثر ما بود . یادش بخیر
منظور وزیر کشور از مردم دقیقا چه کسانی است؟ آیا ما هم جز مردم حساب می شویم؟ نکنه منظورش از مردم، اطرافیانش است.
بهترین روش توجیه این است که هر کاری خواستی انجام بدی به اسم مردم و یا مقابله با دشمن انجام بده.
آقا زبونم لال 3 تا برادر خانم که انتصاب فامیلی نمیشه تو وزارت جهادکشاورزی بعد از 10تا تازه میشه قابل بررسی .
آقای وزیر نفت؛ پس گرفتن شکایت کفایت نمی کند، بلکه باید از خبرنگار محترم و مردم نیز عذرخواهی کنید. چونکه این خبرنگار کمک کرد در شفافیت سازی وزارت نفت.
وزیر کشور: علت حضور سرداران در مسند استانداری ها تقاضای مردم بود:

جناب وزير ميشه بگيد كدام مردم و كدام استان از شما خواستند در شرايط بسيار بحراني مملكت شما افراد نظامي را بر مسند استانداري بنشانيد.؟؟؟
با اين انتصابات شما از حالا در كشور حكومت نظامي علام كرديدو بس.
وزارت جهاد کشاورزی هنوز در برابر اعتراض عده‌ای از کارکنان این وزارتخانه به انتصابات وزیر جدید، واکنش نشان نداده است. کارکنان معترض می‌گویند از سیزده انتصاب که وزیر جدید[سید جواد ساداتی نژاد] انجام داده، دوازده مورد آن از افراد خارج این وزارتخانه بوده که سه مورد از آنها فامیلی است. انتظار این است که آقای وزیر در مورد صحت و سُقم این ادعا روشنگری نماید
جناب وزیر اینجانب بیش از ۶۰ اختراع در زمینه کشاورزی دارم و آخرین آن می‌تواند میوه ها را برای مدت ها سالم نگهدارد خصوصا سیب درختی بمدت ۱۰ ماه.ما را هم فامیل حساب کن

خوب بهتر نیست این بنده خدا را وزیر کشاورزی کنید تا آجری بر آجری گذاشته شود.
مردم کجا تقاضا یا اعلام کردند که سپاهیان تمامی پستها را قبضه کنند. دیگر اشخاص متخصصی توی این کشور نیست که نظامیان بی تخصص یکه تاز شدند
چرا به ارتشی ها مسئولیت های این چنینی نمیدهند،
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار