بازدید 7290
۲

معاون سابق وزارت صمت بازداشت شد

معاون سابق وزیر صمت و شبکه دلالان مرتبط با وی که نقش زیادی در التهابات بازار روغن و کمبود این کالای اساسی در سال ۹۹ داشتند، توسط سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۰۸۵۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ 02 November 2021
به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ این مسئول وقت دولتی، متهم است که با دریافت رشوه، ارز ۴۲۰۰ تومانی مربوط به واردات روغن را به شرکتی خصوصی تخصیص داده، که نه تنها از این ارز برای واردات روغن استفاده نکرده، بلکه بخشی از ذخایر راهبردی روغن کشور را نیز به صورت غیرقانونی به فروش رسانده است.
 
پرونده این متهمین که به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور بازداشت شدند و اقدامات سوء مختلفی از قبیل ارتشاء، حیف و میل بیت‌المال، خیانت در امانت، قاچاق و... انجام داده‌اند، جهت رسیدگی در اختیار قوه قضاییه قرار گرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
با سلام و احترام و با تشکر از زحمات عزیزان ، از دولت محترم تقاضا دارم سیستم تعیین و کنترل مدیران را به نحوی تنظیم کنند تا دیگر شاهد اتفاقات این چنینی در کشور نباشیم ،ایشون متاسفانه این همه ضرر وارد کرده و حیف و میل کرده و دستگیر شده خواهشمند م قبل از وقوع این همه خسارت جلوی خسارت را بگیرید....
باز دارندگی بسیار ضعیف است اگر متخلفین و احتکار کننندگان به ارزاق و بیت مال با اشد مجازات شوند دیگر ان جرائت تخلف و دزدی بسرش نمی زند برای یکبار این قائله دزدان بیت المال و بر کنده شود البته این یک نظریه بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی