بازدید 4826

عامل گوشی قاپی با موتورسیکلت سرقتی دستگیر شد

کد خبر: ۱۰۸۵۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱ 31 October 2021

جوانی که با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در مشهد گوشی قاپی می کرد، با همکاری شهروندان به دام افتاد.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی مشهد با بیان این خبر گفت: روز گذشته، جوانی در حال مکالمه تلفنی بود که ناگهان موتورسواری به او نزدیک شد و در یک لحظه گوشی تلفن را از دست وی چنگ زد اما در همین حال نتوانست موتورسیکلت را کنترل کند و هنگامی که مال باخته او را تعقیب می کرد، نقش بر زمین شد.

سرهنگ حسین دهقان پور اضافه کرد: این سارق بلافاصله با کمک اهالی محل در محاصره قرار گرفت و شهروندان از فرار وی جلوگیری کردند تا این که ماموران گشت کلانتری سپاد از راه رسیدند و حلقه های قانون را بر دستان وی گره زدند.

مقام ارشد انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با انتقال متهم به کلانتری، بازجویی های تخصصی از وی در دایره تجسس با نظارت مستقیم سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری سپاد) آغاز شد تا این که وی پرده از چندین فقره گوشی قاپی برداشت.

رئیس پلیس مشهد با اشاره به اعترافات متهم تصریح کرد: این جوان مدعی است از یک ماه قبل گوشی قاپی را از اطراف کال زرکش در بولوار توس (جاده قدیم قوچان) شروع کرده و گوشی های سرقتی را به مبلغ 300 تا 400 هزار تومان به فردی در بازارچه اطراف آرامگاه خواجه ربیع فروخته است.

سرهنگ دهقان پور ادامه داد: این سارق جوان که با صدور دستوری ویژه از سوی قاضی فرهمندنیا، در بازداشت به سر می برد، به سرقت موتورسیکلت از سه راه دانش (بولوار توس) نیز معترف شد ولی هنوز مالک موتورسیکلت شناسایی نشده است بنابراین تحقیقات درباره جرایم احتمالی دیگر وی و همچنین شناسایی مال باختگان در کلانتری سپاد ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی