بازدید 5105

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم اصل طاهر تاج مادر با مجوز از وزارت بهداشت

در این مقاله قصد داریم تا شما را با چند نوع دستگاه لیزر آشنا کنیم ، پس همراه ما باشید .
کد خبر: ۱۰۸۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ 23 October 2021

انواع دستگاه لیزر موهای زائد

با استفاده از دستگاه لیزر، موهای زائد بدن با مطمئن ترین و موثر ترین روش از بین خواهد رفت. اما باید توجه داشته باشید که زمانی نتیجه دلخواه و خوبی خواهید گرفت که با بهترین و مطمئن ترین دستگاه ها لیزر موهای زائد را انجام دهید. نمی شود تنها فقط یکی از دستگاه های لیزر را بهترین نامید هر کدام از آن دستگاه ها مزایا و معایب خود را دارند و مخصوص برای پوست های گوناگون هستند، برای همین اگر می خواهید که درمانی عالی داشته باشید و از آن رضایت کامل را داشته باشید، باید عملکرد و مزایا و معایب آن دستگاه را بشناسید تا بتوانید یک دستگاه عالی متناسب با پوست خود انتخاب کنید در ادامه با چند نوع دستگاه لیزر آشنا خواهیم شد.

دستگاه لیزر تیتانیوم همراه با چیلر

دستگاه لیزر مو زائد تیتانیوم یک دستگاه فوق العاده کاربردی در زمینه از بین بردن موهای زائد است که دارای فناوری خنک کننده نیز می باشد، که با این فناوری درمان لیزر را برای بیماران و مراجعه کنندگان آسان می سازد. این دستگاه توانایی این را دارد که طول موج ها را به صورت هم زمان شلیک کرده و تارهای موی زائد را مورد هدف قرار دهد. این دستگاه با دارا بودن فناوری خنک کننده از گرم شدن بی از اندازه پوست و آسیب رساندن به آن جلوگیری می کند. ویژگی های پیشرفته و عالی این دستگاه باعث می شود که درمان برای بیماران با هر نوع رنگ و جنس پوستی بدون خطر و بدون هیچ عارضه ای باشد.

کاربردهای دستگاه لیزر تیتانیوم

با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم روش های جدید و گوناگونی برای سرعت بخشی و راحتی افرادی که برای از بین بردن موهای زائد خود مراجعه می کنند ارائه کرده است. افرادی که موهای زائد خود را با این دستگاه از بین می برند از پوستی صاف و بدون مو و درمانی بدون درد بهره مند خواهند شد. این دستگاه از ویژگی های گوناگونی برخوردار است که برای راحت تر بودن مراجعه کنندگان و بیماران در مدت زمان درمان طراحی شده. روش های این دستگاه بسیار ایمن هستند و می تواند در ناحیه های حساس بدن مثل  صورت و ناحیه خصوصی بدن نیز انجام شود.

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم اصل طاهر تاج مادر با مجوز از وزارت بهداشت

از بین بردن موهای صورت

در صورت این امکان وجود دارد که هم موهای ضخیم و هم موهای نازک وجود داشته باشد که ممکن است به اپلیکاتورها و تنظیمات مختلفی احتیاج پیدا کند. اما با این حال با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم شما می توانید از رشد مجدد موهای صورت خود فقط در یک جلسه جلوگیری کنید. دستگاه لیزر تیتانیوم دارای سه طول موج گوناگون است که می تواند انواع مختلف مو را با رنگ پوست ها و تیپ های مختلف مورد هدف قرار دهد و این کار باعث می شود موهای زائد راحت تر و حتی ایمن تر نیز از بین بروند.

از بین بردن موی بدن

شما می توانید با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم هر نقطه از بدن خود را لیزر کرده و موهای زائد آن را از بین ببرید و زمانی که با فناوری حرکت وسیع In-Motion ترکیب شود، از بین رفتن موهای زائد بدن کاملا تضمینی می شود. این روش برای پوست های برنزه نیز استفاده می شود و نتیجه ای عالی به همراه دارد، به دلیل اینکه فولیکول های مو را خیلی سریع مورد هدف قرار می دهد.

رفع موهای زائد بیکینی

بعضی از افراد برای از بین بردن موهای زائد بیکینی از روش های دردناکی مانند اپیلاسیون استفاده می کنند، قابل توجه است که می توان به جای این روش از روش راحت تر برای از بین بردن موهای زائد با دستگاه لیزر تیتانیوم استفاده کرد. هیچ جای نگرانی نیست و این دستگاه دارای نکات بهداشتی یک بار مصرف می باشد. این دستگاه این تضمین را به فرد مراجعه کننده می دهد که این روش کاملا ایمن است و کاملا از آلودگی جلوگیری خواهد شد و با داشتن فناوری خنک کننده درمان را برای شما راحت تر می کند.

دستگاه لیزر پلاتینیوم

دستگاه لیزر پلاتینیوم دستگاهی فوق العاده کاربردی است که برای از بین بردن موهای زائد هر نوع رنگ پوست و موی تاثیر گذار و مناسب است. دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم دارای فناوری خنک کننده قوی می باشد، که بخاطر این قابلیت و فناوری، سوختگی در پوست ایجاد نمی شود و انجام این لیزر کاملا بدون درد می باشد. با خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم به جای اینکه فولیکول های مو را در معرض انرژی زیاد قرار دهد که ممکن است به پوست آسیب برسد، با  گرم کردن تدریجی در دمایی که به اندازه کافی تاثیر گذار باشد باعث آسیب رساندن به فولیکول های مو شده و از رشد دوباره آن و همچنین از آسیب رساندن به بافت جلوگیری می کند.

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم اصل طاهر تاج مادر با مجوز از وزارت بهداشت

ویژگی های دستگاه لیزر پلاتینیوم

  • مناسب برای هر نوع پوستی ( پوست های تیره و همچنین روشن)
  • مناسب هم برای موهای نازک و هم ضخیم
  • استفاده کردن به طور هم زمان از سه طول موج
  • داشتن ایمنی
  • در طول درمان شما بیشتر ماساژ را روی پوست خود حس می کنید به همین علت می توان گفت که این امر کاملا بدون درد است.
  • روند درمانی آن بسیار سریع می باشد.
  • در هر نقطه از بدن خود می توانید از لیزر پلاتینیوم استفاده کنید.

دستگاه لیزر الکس دایود

طول موجی که در دستگاه لیزر الکس دایود مورد استفاده قرار می گیرد برابر با 810 نانومتر می ­‌باشد. همان طور که گفته شده طول موج نام برده به عنوان طول موج استاندارد برای از بین بردن موهای زائد بدن است. نور دستگاه لیزر با طول موج 810 نانومتر توسط ملانین در فولیکول های پوست بدن جذب شده و باعث می شود جذب آب و هماتوگلوبین پوست کاهش پیدا کند. طول موج نام برده شده از دستگاه لیزر دایود برای اپیدرم پوست بی­‌خطر است و در واقع بر روی سطح پوست مراجعه کننده هیچ تاثیری نخواهد گذاشت. این ویژگی نام برده، فروش دستگاه الکس دایود  را به یکی از دستگاه ­های محبوب برای حذف موهای زائد بدن تبدیل کرده است.

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم اصل طاهر تاج مادر با مجوز از وزارت بهداشت

جمع بندی نهایی

تکنولوژی و فناوری در کل زندگی ما تاثیر گذار شده است و توانسته شرایط زندگی را برای ما آسان تر و همچنین ساده تر کند. یکی از این تکنولوژی ها ساده و جذاب دستگاه های لیزر برای از بین بردن موهای زائد است. از نگرانی‌های دائم بشر در طول تاریخ بحث موهای زائد بدن است‌. تیغ‌ها و کرم‌های موبر و حتی اپیلاسیون تا حدی توانسته‌اند این مشکل را حل کند؛ اما درد و اذیت شدن این وسایل به حدی زیاد است که افراد دنبال راه حل‌های جایگزین می‌گردند که یکی از این راه حل ها مراجعه به دستگاه های لیزر است.

دفتر مرکزی : 02188200440
خانم عابدینی: 09123438253
آقای سایله: 09127789361
آقای دوستی: 09127185482

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر